sobota 18. mája 2013

My Drugs 8.



 Táto časť je špeciálne venovana pre super babu!! Niall Oreo táto časť je pre teba. snád sa bude páčiť.! Príjemné čítanie:

Dlho nikto neotváral. Myslela som že odídem. Ale zrazu sa otvorili dvere. Stál tam on. Skoro som omdlela keď som ho tam zbadala. Bol tam otec. „Otec?!“ pošepkala som. „Mia!“ stáli sme tam a nevedeli čo povedať. Nakoniec som sa spamätala a vbehla mu do náručia. Silno som ho stisla a aj on mňa a nemienila som ho ani tak rýchlo pustiť...nakoniec som sa odtiahla a so slzami v očiach som sa na neho pozrela.. stekali mu z očí slzy chytila som mu tvar do mojich dlaní a zotrela som mu ich. On ma pobozkal na čelo. „Vedel som že sa vrátiš.“ Vošli sme do domu , mal pekne zariadené. Tak ako som vždy chcela! Sadli sme si na veľký biely gauč a všetko si povedali... ja som mu povedala že som en dnes odišla s liečebne , povedala som mu o Miguelovi a Alice že mám vlastný byt , tetovanie atd..! Dala som mu adresu od môjho bytu. Ešte sme sa rozprávali. Bolo 10:30 p.m a už som bola unavená. Chcel ma zaviesť domov ale povedala som že pôjdem taxíkom. Aj keď nechcel ale súhlasil. Rozlúčila som sa s ním a zavolala taxík. Čakala som možno 5 minút. Cesta trvala kratšie keďže už bolo neskoro. Dorazila som domov, išla som rovno do kúpeľne , odmaľovala som sa prezliekla so pyžama a ľahla si do mojej novej postele. Chvíľu som nemohla zaspäť no nakoniec som zaspala a ani neviem ako.
Po Týždni:
Už som si tu celkom zvykla. Aj v byte aj v meste. S Alice sme prešli skoro celý Londýn. Všetko mi ukázala kde čo je. všetko potrebné ale aj to nepotrebné. Na to že pochádza s írska pozná to tu dobre. Vravela že tu už žije 2 roky. Ja rok a neviem o Londýne nič. Ale to je jedno. Bol obed s Alice sme boli v meste nakupovať. S Miguelom sú dnes pozvaný na večeru ku jej kamarátom . celkom som aj rada že si oddýchnem a večer sa prejdem po Hide Parku. Veľmi sa mi tam páči je tam taký kľud. Bola som tam raz a to s Alice. Hneď sa mi tam zapáčilo. Kúpila si šaty ktoré som jej samozrejme vybrala ja! Potom sme išli do obchodu s obuvou aj tie som jej vybrala ja . hned mi padli do oka niekedy mi ich bude musieť požičať. A kabelku a doplnky sme vybrali spolu. po nákupe sme išli do Starsbruck-u . Objednali sme si a sadli do boxu. „Dakujem že si išla so mnou.“ „To nestojí za reč. Tak ma napadlo chcela by som sa niečomu začať venovať.“ „To znie dobre a už ťa niečo napadlo?“ „áno. Chcela by som sa naučiť hrať na gitare.“ „Tak to ti zoženiem učiteľa. Niall vie hrať výborne na gitaru. A je aj pekný. Hodil by sa ku tebe.“ „Alice prestaň. Po prvé máš Miguela. Po druhé nechcem chlapca mne je samej dobre.“ „Ako povieš. Tak čo mám sa ho dnes spýtať či by ťa učil?“ „áno.“ Povedala som s úsmevom. Vždy ma lákalo hrať na gitaru. Takto sme sa rozprávali ešte hodinu a popíjali kávu. Potom som išla odprevadiť Alice domou pozdraviť Miguela. Prišla som domou a išla som rovno do sprchy. Dnes som bola vyčerpaná. Pustila som na seba prúd horúcej vody. Keď som sa umyla tak ako vždy som sa natrela telovým mliekom. A vyšla v uteráku ku skrini dala som si biele tričko , rifľovú košeľu , džiny . vlasy som si dala do copu. Dala som si jemný maku up a špirálu. Do kabelky som si dala mobil peňaženku. Obula som si biele convers  a dala čiernu hrubšiu kožienku zamkla a kľúče dala do kabelky. Cesta do Hide Parku trvala asi 15 minút. Poprechádzala som sa po chodníku a pozerala večerný Londýn. Všade už bola tma a na okolo boli lampy. Pri jednej lampe bola lavička tak som si tam sadla a začala premýšľať nad všetkým a zároveň nad ničím. Išla by som aj ku ockovi ale musel včera odcestovať do Talianska k vôli práci a vráti sa až za mesiac. Nechal mi kľúče aj od jeho domu že ak budem chcieť tak tam môžem ísť. Pôjdem tam zajtra. Keď sme boli spolu hneď druhý deň na  nákupoch kúpila som mu aspoň 6 druhov kvetom. Tak ich pôjdem poliať. Bola som tam vyše polhodiny. Pozrela som na hodiny bolo 09:00 p.m . zdvihla som sa zo stoličky a vybrala sa domov pešo ako som aj prišla. Išla som ulicou a mala som zvláštny pocit ako keby ma niekto sledoval zastala som a obzrela som sa ale nikoho som nevidela. Otočila som sa o vykročila keď som do niekoho narazila. Zdvihla som hlavu pozrela som na neho a pocítila som jeho ruku na mojom líci. Spadla som na zem. Vytrhol mi z ruky tašku zobral si len peňaženku a ostatok nechal na zemi. Myslela som si že už odišiel , chcela som sa postaviť a rýchlo utiecť ale pocítila som silný kopanec do brucha. To ma už úplne zložilo a ležala som na zemi. Počula som rýchle kroky ako sa vzdiaľovali. Mobil bol odo mňa ďaleko a nevládala som sa ani postaviť. Začala mi byť zima a prestávala som vnímať. Niekto ku mne pribehol myslím že to bola žena s mužom. Rýchlo zavolali sanitku a ďalej si už nepamätám.
Miguelov pohľad:
Sedeli sme u chalanov v dome a dobre sa bavili keď Alice z ničoho nič zmenila tému. „Niall , Mia mi dnes spomínala že by chcela hrať na gitaru. Chcel by si sa zahrať na učiteľa?“ o tom to som tiež vedel. Keď bola Mia menšia snívala že bude hrať na gitaru a bude slávna lebo vie aj pekne spievať. Povedala že bude hviezda po celom svete a že ja budem je manažér. No plány sa zmenili. „Prečo nie bude to zábava.“ Povedal Niall s úsmevom. Ak by ste chceli vedieť či žiarlim na Alice pravdu povediac Nie. S Niallom sa poznajú od plienok a povedala mi že s Niallom nikdy nič nemala a ani mať nebude , povedala že ma miluje. Aj ja ju veľmi milujem. No a chalani sú ako bratia a ja Alice verím. Celkom som sa potešil keď som sa dozvedel že Mia sa chce učiť na gitare aspoň bude myslieť na iné veci a hlavne pozitívne. A nebude myslieť na minulosť. Začali sme inú tému a Louis povedal niečo čo nedávalo zmysel. Začali sme sa smiať. Kým nás neprerušil telefonát. Môj mobil. Bola to Mia. Ospravedlnil som sa a zdvihol. „áno Mia deje sa niečo?“ ale ozval sa niekto iný vtedy som sa zľakol čo sa stalo.“Dobrý večer ja som James. S manželkou sme našli Miu na ceste bezvládne ležať na zemi. Zavolali sme sanitku a sme teraz v nemocnici.“ Keď dopovedal skoro mi spadol mobil s ruky a nevedel čo mám robiť.a určite som mal čudný výraz na tvári keď všetci na mňa vystrašene pozerali.  Už nestačilo čím si prešla tak ju musí ešte niekto prepadnúť? Spamätal som sa „Hneď som tam v akej ste v nemocnici?“ vtedy sa postavil Alice a zľakla sa. Povedal mi názov nemocnice. Zložil som. „Mia je v nemocnici asi ju niekto prepadol. Našli ju nejaký manželia zavolali záchranku a teraz sú v nemocnici. Musím tam hneď ísť.“ „Idem s tebou.“ Alice povedala a bolo zbytočné namietať. „Prepáčte chalani. Dúfam že si to ešte zopakujeme.“ Povedal som „Určite postavil“ sa Liam. Postavili sa aj ostatný chalani a išli nás odprevadiť ku dverám. „Dúfam že to nie je nič vážne“ povedal ešte Louis. „Dúfam“ povedali sme s Alice naraz. Zakývali sme im oni nám nastúpili sme do auta a hned som vyštartoval. Boli sme tam hned kedže som išiel dosť rýchlo. Zaparkoval som a s Alice sme vošli do nemocnice. Pribehol som ku recepcii. „Dobrý večer , nedávno tu priviezli mladé dievča. Miu.“ „Dobrý večer, áno a vy ste?“ povedala nežným hlasom „Ja som jej bratranec a toto je moja Priateľka.“ „Dobre idem zistiť ako na tom je a dám vám vedieť.“ Trochu sa pousmiala a odišla. Pozrel som na Alice a tá ma objala, ja som jej stisk opätoval. Potom ku nám prišli nejaký muž a žena. „Dobrý večer ja som James volal som s vami.“ „Ou jasné. Ja som Miguel“ Povedal som a podal mu ruku. „ Kde ste ju našli?“ opýtala sa Alice. „Kúsok od nášho vchodu , ležala na zemi a nevládala sa hýbať s manželkou sme ku nej pribehli. Ja som zavolal záchranku. My sme zobrali jej veci a išli sme tu.“ Povedal a jeho manželka nám podala kabelku s jej vecami. „Má tam všetko okrem peňaženky“  povedala. Alice to zobrala. Ešte sme im poďakovali a oni odišli.  Prišiel ku nám doktor. „Dobrý večer vy ste Miguel?“ opýtal sa. „áno. Ako je na tom?“ „No bude v poriadku len má modrinu na tvári. A dostala silný kopanec do brucha lebo mala vnútorné krvácanie. Ošetrili sme ju a teraz spí na izbe.“ Chúďa je taká drobná a chudá. „Nie sú návštevné hodiny ale môžete tam ísť ale len na 5 minút.“ „Ďakujeme“ povedala Alice „Izba číslo B19“ prikývli sme  a ruka v ruke sme išli za ňou. Bola na prvom poschodí. Vošli sme do izby. Ležala tam tak nehybne. Bolo mi jej ľúto. „Nestačilo čo zažila za posledný rok a ešte pred tým.“ Povedala Alice a stisla je ruku. Alice vie o všetkom. Mia jej to povedala a aj jej to padlo. Vyrozprávala sa niekomu inému okrem mňa. Teší ma že si s Alice tak dobré rozumejú. Ja som podišiel na druhú  stranu postele a tiež jej stisol ruku. Boli sme tam presných 5 minút. Vyšli sme z izby a na chodbe sme stretli ešte doktora. „Ako dlho tu ostane?“ opýtal som sa. „Ak sa bude zajtra na tom dobre tak ju poobede pustíme. Zajtra vám dám vedieť“ Pousmial sa. „Dobre ešte raz ďakujeme a dovidenia.“ Odišli sme a išli domou. 




 Alice Outfit
          Mia Outfit večer.

A je tu 8 časť. Ak sa páči koment poteší. Snažila som sa dlhšiu! :)                                          

4 komentáre:

  1. AAAAAAA JE TO SUPER ! a už sa tešímm na dalši !! :DD a dakujem že tato čast je venovana mne ! si straaaašne zlata !! i love u *_* :3333333
    -Niall´s Oreo Forever ! :DD <33333333

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre teba všetko šmolko :) :) l love you moree!! ♥♥

      Odstrániť
  2. uzasne...chuda mia :(( ale <333 jaj tak sa tesim na dalsiu ani nevies ako :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. souhlasím je to super! :) strašně se těším na další :)
    - Perrie's big heart

    OdpovedaťOdstrániť