utorok 7. mája 2013

My Drugs - PROLOG



Takže ako začať asi takto. Volám sa Mia pochádzam so Španielska. Môj život je super až na jeden háčik DROGUJEM mám tých najhorších kamarátov na svete ktorý sú so mnou iba kvôli drogám. Drogujem už vyše pol roka nikto o tom nevie lebo celkom dobre to zakrývam. V škole sa správam ako vzorná žiačka no aspoň sa snažím niekedy mi puknú nervy ale to sa stane málokedy, čo sa týka známok som dvojkárka sem tam dostanem aj 3-4 keď sa neučím. Doma rodičia tiež nič netušia keď ako keby  abstinujem je mi strašne zle a cela sa potím a vtedy poviem že sa idem učiť nech má nevyrušujú alebo že mi je zle alebo rýchlo odídem z domu a idem si dať moju dávku . Aj keď to nenávidím   potrebujem to. Áno som závislá.
Jediný kto o mne vie že drogujem je môj bratranec a zároveň najlepší priateľ volá sa Miguel. Snaží sa mi pomôcť ale nemá to cenu. Raz som bez toho vydržala 2 týždne ale tie dva týždne boli pre mňa peklom. Miguel to chcel povedať mojim rodičom ale ja som ho prosila že nech im to nepovie po dlhom presviedčaní  mi sľúbil že im to nepovie.

Takže ak vás tento pribeh zaujal a budete ho čitať tak aspon 3 komentáre a pridám prvú časť.

8 komentárov:

  1. myslím že zvládneš s tím skoncovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dúfam že je vám jasné že je to vymislený pribeh!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů :O To vypadá zajímavě :) ...pokračuj prosím, budu to číst :) Páči sa mi to :3.. takový příběhy mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem , dúfam že sa bude pačiť aj ostatným tak ako aj tebe :33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, mě se to líbí, určitě přidej další část :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Daj ďalšiu je to super :) určite to budem čítať už len ten začiatok sa mi strašne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. paráda už sa teším ako to celé prečítam

    OdpovedaťOdstrániť