piatok 14. júna 2013

My Drugs 12.



Chcela som už ísť domou ale Harryho niečo napadlo.
„Mia nechcela by si ísť s nami do baru?“ „Ja neviem...“ „Prosííímmm“ povedali všetci naraz a pozreli na mňa psími očami. „že ste to vy.“ Povedala som so smiechom. „Super.“ Povedal Hazza a išiel hore. „tak ja sa idem domov pripraviť.“ „Odveziem ťa“ ponúkol sa Louis. „Fajn. Tak zatiaľ ahoj.“ „Ahoj!“ povedali a objali ma jeden po druhom.
Pohľad Louis:
Nastúpili sme do auta. Navigovala ma a pri tom sme sa rozprávali o všetkom čo nás napadlo. Zistil som že jej obľúbený spevák je Robbie W. ako aj môj a mnoho dalších vecí. Zastal som pred menšou budovou . „Ďakujem.“ Pozrela sa na mňa jej sivo-modrými prenikavými očami ktorými ma ako vždy hypnotizovala. Pozrel som sa radšej inde lebo som mal chuť ju pobozkať. „to bola maličkosť. Za hodinku som tu.“ „Fajn už sa neviem dočkať.“ Vyšla z auta a ja som vyrazil domov. S ňou sa cítim ako nikdy pred tým. Ešte nikdy som sa takto pri nijakom dievčati necítil ako teraz pri Mii. Len teraz som si konečne priznal že je Milujem. Za ten mesiac sa veľa zmenilo. Môj a Miin vzťah je o mnoho lepší ako pred tým. Stali sa z nás veľmi blízky priatelia. No z mojej strany je to viac ako len priateľstvo. Zamiloval som sa do nej až po uši. Tiež by to tak cítila aj Mia. Dnes jej to poviem. Poviem je čo ku nej cítim možno ma odmietne  a ja budem sklamaný ale apoň budem vedieť na čom som , ako žiť v neistote.  Ale ak mi povie že cíti to isté budem najšťastnejší človek pod slnkom. Mia to meno my zmenilo život. Zistil som čo je pravá láska..! keď sa pozriem do jej očí a vidím jej žiarivý úsmev , podlamujú sa mi kolená. A čo Eleanor?  Nemá to ďalej zmysel stále sa hádame a vkuse jej niečo prekáža. Takže sa s ňou rozídem nech do dnes dopadne akokoľvek. Ku Mii som od začiatku cítil niečo viac ako ku El. vlastne Miu milujem od prvého stretnutia ale až doteraz som si o nechcel priznať. A dnes som konečne nazbieral odvahu a ROZUM povedať jej pravdu. Mám nervy ale poviem jej to tak či onak! Láska na prvý pohľad. Zasmial som sa sám pre seba. Nikdy som na to neveril. Takto som rozmýšľal celú cestu kým som neprišiel domov. Zaparkoval som na dvore a vošiel dnu. Išiel som rovno do mojej izby. Dal som si sprchu. Vošiel som do izby len v uteráku. Tam ma čakalo prekvapenie. Na posteli sedela Eleanor. Ostal som tam stáť ako prilepený a nevedel sa pohnúť. Pricupkala ku mne a chcela ma pobozkať ale ja som sa uhol.  Zostala zarazene stáť a nechápala prečo som to urobil. „Louis?!“ podišiel som ku dverám a otvoril ich. „Odíď. Nechcem sa hádať a dosť sa ponáhľam.“ „chalani sú ti prednejší ako ja?!“  „Už to nemá ďalej zmysel!“ povedal som a ukázal jej aby odišla  „Ty ma  vyhadzuješ?“ „Hovor tomu ako chceš. Proste je koniec.“ Zobrala si s postele veci a odišla. Ani sa na mňa nepozrela ani som to nepotreboval. Počul som dosť silno buchnúť vchodové dvere , spravil som to isté. Podišiel som ku skrini a otvoril ju. Zvolil som džiny , biele tričko , zobral som si bundu , kľúče , peňaženku a mobil. Vyšiel som z izby , chalani už boli nastúpený pri dverách. Pozrel som sa koľko je hodín. „Máme ešte 15 minút čas!“ „Ale keď sme už hotový môžeme vyraziť!“ mykol som plecami a podišiel k ním. Obul som sa a išli. Nastúpili sme do auta. Ako vždy musím šoférovať ja.  Cesta ku Mii trvala približne 10 minút lebo som išiel dosť rýchlo. Zastal som pred budovou a čakali sme.
Pohľad Mia:
otvorila som dvere od bytu vošla dnu , vyzula sa. Veci som odložila  na svoje miesto a išla rovno do sprchy. Utrela som sa natrela telovým mliekom , usušila vlasy a namaľovala som sa na dymový spôsob. Podišla som ku skrini a otvorila ju. Obliekla som si krémovú sukňu , čierne tričko a rifľovú bundu. Veci s kabelky som si preložila so druhej. Nevedela som čo si obuť ale nakoniec som v skrini našla čierne topánky na šnúrky a na opätku boli vybíjane. Pozrela som sa na hodiny stihla som to akurát. Zamkla som byt a išla von. Pred budovou som zbadala čierne auto.  Usmiala som sa ako idiot keď som zbadala Louisa. Nedokážem na neho prestať myslieť. Je to nemožné Milujem ho. Nikdy som nepomyslela že sa tak rýchlo zamilujem. Podišla som ku autu a s úsmevom som zaklopala  Louisovi  na okno. Keď sa na mňa pozrel tiež sa usmial. Ukázal mi aby som si sadla ku nemu dopredu. Prikývla som hlavou a prešla na druhú stranu. Otvorila som dvere a nastúpila som. „Ahoj Mia!“  Pozdravili ma všetci naraz. „Ahojte!“ „Vyzeráš... WoW klobúk dole. Povedal Louis so svojim žiarivým úsmevom. „Ďakujem“ povedala som tiež s úsmevom a sklonila som hlavu lebo som cítila červeň v mojich lícach. Počula som ako sa všetci pousmiali. Louis naštartoval a vyrazili sme. Na sedačke som sedela veľmi netrpezlivo lebo vôbec som nevedela kde ideme.  Zastavili sme v nejakej uličke. „Kde to sme?“ „Je to novootvorený bar Saint Trope“ vošli sme dverami pre personál vraj aby ich nik nevidel vchádzať do baru. Vo vnútri už bola zábava v plnom prúde. Vôbec som sa tam nevedela orientovať. Chytila som Louisa za ruku lebo ako sa poznám tak by som sa určite stratila. Pozrel sa na mňa a usmial sa.  Stisol mi ruku a viedol ma. Sadli sme si úplne do boxu vzadu. Harry išiel objednať. Prišiel v spoločnosti nejakej ženy. „Ahoj láska konečne ťa znovu vidím.“ Postavil sa Liam a pobozkal ju. „Ahoj  honey chýbal si mi.“ Usmiala sa na neho. „Dan , toto je Mia. Mia toto je Daniele.“ „ahoj!“ povedala a objala ma už na prvý pohľad bolo vidieť že je priateľská. „Ahoj!“ usmiala som sa a ona tiež. „veľa som už o tebe počula.“  „ o mne??“ pozrela som sa nechápavo na ňu a aj na chalanov. Oni tiež pozreli na Dan. Takže oni nepovedali nič. „áno. Včera som sa  stretla s El. spomenula ťa.“ Nechcela som ku tomu ďalej nič hovoriť. Sadla som si a hodila do seba jedného panáka vodky čo doniesol Harry. Všetci sa na mňa pozreli , ja som len mykla plecami. „Na zdravie.“ Povedala som . Harry sa usmial a urobil presne to čo ja.   Zábava pokračovala   a po pár hodinách som sa nechala nahovoriť ísť na parket. Bola to Dan čo ma prehovorila. Tancovali sme keď som si všimla že sa okolo nás vytvoril kruh a skoro polka klubu nás pozorovala hlavne chalani. Takto sme tancovali asi 4 pesničky v kuse. Potom som  už bola strašne unavená a tak som si chcela ísť sadnúť. Pustili pomalšiu pieseň čo mi sadlo. (http://www.youtube.com/watch?v=TtMBOSF6E34  pustite si tu pieseň popri tom ako budete čítať! :D ) Kráčala som ku stolu ale niekto mi v tom zabránil. Pozrela som sa na dotyčnú osobu. Bol to Louis. „smiem prosiť.“ Povedal najsladšie a s najkrajším úsmevom. Nevedela som mu odolať. Prikývla som a on si ma pritiahol bližšie ku sebe. Obmotala som svoje ruky okolo jeho krku a on tie svoje okolo môjho pása čím som sa pritisla ešte bližšie ku nemu. Cítila som sa s ním tak šťastne. Pri ňom vždy zabudnem na všetko na minulosť na prítomnosť , proste na VŠETKO! Pozerali sme  si do očí a usmievali sa na seba ako zamilovaný pár. Chcela som ho pobozkať a povedať mu že ho Milujem ale nešlo to. On je zadaný a ja som len obyčajné dievča s nie najlepšou minulosťou. A nechcem byť tá čo mu zničí vzťah. Pesnička skončila ale mi sme tam ostali stáť a neprestali na seba pozerať. Louis sa ku mne naklonil a do ucha mi pošepkal „musím ti niečo povedať.“ Pozrel sa na mňa , chytil ma za ruku a viedol ma preč. Vyšli sme von. Teraz je tá chvíľa keď mu to poviem. Nech mi povie čokoľvek. Hneď ako skončí poviem mu to! „Mia...možno to bude znieť bláznivo čo teraz poviem ale je to pravda... niečo sa ťa opýtam. Veríš v Lásku na prvý pohľad? Najprv som neveril ale keď som ťa prvý krát videl uvedomil som si že je to možné. A ja som sa do teba zamiloval od prvého stretnutie čo som ťa videl ale neskoro som si to priznal. Nechápem ako som mohol to teraz žiť bez teba. Mia MILUJEM ŤA tak veľmi že sa to ani slovami nedá povedať.!!“  Kým to vravel pozeral sa mi celý čas do očí v ktorých som videla úprimnosť. Sklonila som hlavu a začala si znova premietať čo mi práve povedal. Miluje ma!! Pozrela som na naše prepletené ruky.   Zdvihla som hlavu a teraz ju mal skolenú Louis. S úsmevom som mu ju zdvihla a pozrela mu do očí.  „odpoveď na tvoju otázku. Áno verím v Lásku na prvý pohľad! Od toho dňa čo som ťa stretla. Louis ja Ť-A M-I-L-U-J-E-M celým svojím srdcom i telom ak je to možné!“ je neuveriteľné a zároveň krásne že od začiatku ku sebe cítime to isté. Louis ma jednou rukou pustil a chytil moje líce a zotrel mi slzu ktorá mi vyletela  z oka. Ani neviem prečo?!! Usmiala som sa najviac ako som vedela a silno ho objala. Začal sa ku mne približovať keď sme sa dotkli nosmi zastal a ja som cítila jeho dych na mojich perách. Potom som tu medzeru medzi nami prerušila a konečne ho pobozkala. V hlave my vybuchli ohňostroje a v bruchu začali lietať divé motýle. Celým mojím telom prešiel pocit neuveriteľného šťastia. Moje ruky som v plietla do jeho vlasov a začala sa vojna jazykov J ... Keď sme už nemohli dýchať tak sme sa od seba odtiahli. Spojila som naše čalá. „Milujem ťa!“ povedala som šepotom aby to počul len on. Aj keď tu nik iný nebol.
                                                                 Miin outfit na párty.
l hope you like it!

1 komentár:

  1. je to nadherneeee <3333 konecne su spolu <333 hadam im to neprekazi El hah a rychlo dalsiu cast lebo to nevydrziiiim aj remember me mozes pridat :DD -Šťastko :))

    OdpovedaťOdstrániť