utorok 18. júna 2013

My Drugs 13.



Chvíľu sme tam ešte len tak stáli v objatí a vychutnávali si tento moment. Ale bolo to až moc krásne na to aby sa niečo pokazilo. Odtiahla som sa od Louisa. „Mia čo sa stalo?“ „Ja len.... čo bude s Eleanor. Louis nechcem byť tá čo ti zničí vzťah a nechcem aby ma pre to nenávidela polka sveta!“ stisol moje ruky a pritisol si ma bližšie ku sebe. „Neboj sa nie si tá čo mi zničila vzťah s Eleanor. Medzi nami dvoma do už dlho žgrípe. Dnes som jej dal “kopačky“ a nebude ťa ani nenávidieť polka sveta. S Eleanor sme sa už dlho neukázali na verejnosti ako pár. A keď nás aj videli tak sme sa hádali.“ „takže už nie ste spolu?“ „Nie. A preto sa ťa pýtam. Mia chceš byť moja druhá polovička?“ „áno!!“ objala som ho. Odtiahol sa chytil moju ruku a spolu s jeho ich preplietol. Pobozkal ma na čelo a išli sme naspäť do baru. Sadli sme si. Nikto sa nás nič nepýtal a ani nemohol. Zayn tam už skoro spal. Aj Harry s Niallom  boli dosť chytený ale ony si to nevšímali a boli v prítomnosti žien. Liam a Dan sa rozprávali v objatí. Ostali sme tam ešte dosť dlho. Keď sme si sadli ukradla som Liamovi Dan a tem si zase ukradol Louisa.“
Boli sme tam dve hodiny. Celé tie dve hodiny som prekecala s Dan. Je to super žena. Veľmi si s ňou rozumie. Dozvedela som sa že sa pozná aj s Alice. Vymenili sme si tel. čísla a dohodli sa že niekedy všetky tri pôjdeme na nákupy. Potom sa nám konečne nejako podarilo Harryho a Nialla presvedčiť aby sme išli už domov. Nastúpili sme do auta. Zayn s Liamovou pomocou. Celou cestou sme počúvali Harryho keci s koľkými babami tancoval s koľkými sa olizoval dokonca sa aj preriekol že jednu pretiahol na toaletách. Zastavili sme pred bránou. Louis otvoril bránu a vošiel do garáže. Zayna museli odniesť Liam a Louis do izby lebo zaspal v aute. Harry a Niall si pomohli na vzájom a celý čas sa smiali ako keby zjedli divé vajce! V obývačke sme ostali ja a Dan a čakali na chalanov. Dole sa vrátil iba Louis. „Dan , Liam ti odkazuje že máš ísť hore za ním.“ „Fajn. Tak Mia rada som ťa spoznala“ „Aj ja teba. Dobrú noc.“ „ďakujem. Dobrú noc aj vám“ povedala a žmurkla na nás. Vyšla hore po schodoch a my sme sa s Louisom na seba pozreli. „ty si jej niečo povedala?“ „ani mäkké Ň! A ty?“ „Nie! Ale tak či tak by sa to dozvedela“ pousmial sa. „Mala by som už ísť“ „a kam? Len teraz sme sa dali do kopy. Myslíš že ťa len tak pustím?“ „Louis musím ísť predsa domov!“ „Nemusíš. Ostaneš tu!“ „oplatí sa mi protestovať?!“ „Hmmm.NIE!“ chytil ma za ruku a ťahal hore schodmi. Skoro som spadla na tých opätkoch.  Vošli sme do jeho izby. „Prepáč za ten neporiadok.“ „Chlapi!“ zasmiali sme sa. Louis otvoril skriňu a vybral s nej tričko a tepláky. Podyl mi ich. Chcela som mu ich zobrať ale odtiahol ruku. „Pusu!“ usmiala som sa a dala som mu pusu na líce. On si ma pritiahol ku sebe a pobozkal na pery. Zobrala som si veci. Išla som do kúpeľne prezliecť sa. Vyšla som a veci som si položila na stolík. Pozrela som sa do zrkadla. Bolo mi to veľké. Skoro som sa v tom stratila J... vykročila som. Potkla som sa o tepláky a spadla som. Ja som sa smiala na zemi a Louis na posteli. Postavila som sa a dala som si tie tepláky pre istotu dole a nechala ich pri posteli. Ľahla som si rovno do Louisovho objatia a tak som aj zaspala.
Keď som sa ráno zobudila musela som sa uistiť že to nebol len krásny sen. Rozhliadla som sa po izbe a potom som sa pozrela na osobu vedľa mňa. Bol tam a spokojne spal. Usmiala som sa sama pre seba. Opatrne som vykĺzla s Louiho objatia. Naklonila som sa nad neho a začala ho štekliť mojími vlasmi. Začal sa mrviť potom otvoril oči. Usmiala som sa na neho a ďalej ho šteklila.  Pritisol si ma ku sebe a dal mi pusu ktorú som mu s radosťou opätovala. S tejto krásnej chvíle nás prerušil zvoniaci mobil. Odtiahla som sa a pregúľala očami. Zišla som s Louisa a podišla ku mojim veciam. Vytiahla som mobil a pozrela kto volá. Bol to ocko.  Telefonovali sme po španielsky.
„Si papa?“
¡hola Mia. Napadlo ma že či by si nechcela ísť so mnou na obed?“
„Samozrejme že áno.“
„Super. Mám pre teba prekvapenie.“  
„ja tak isto.“
„moje bude väčšie.“
„o tom pochybujem“
„To sa ešte uvidí.“ Zasmial sa. „tak okolo 12:30 p.m. príď ku mne domov.“
„OK. Te amo papa.“
„Te amo Mia!“ zložila som a otočila som sa ku Louisovi.  „o čom ste telefonovali? Vôbec ničomu som nerozumel až na prvú a poslednú vetu.“ Zasmiala som sa. „otec ma pozval na večeri a keď sme spolu vždy hovoríme po španielsky.“ „Aha... no nejdeme už dole som hladný.“ „poďme“ Louis podišiel ku dverám a ja som ho nasledovala.  Zastavil ma. „čo sa deje?“ „tepláky!“ „čože?“ „obleč si tepláky“ „Prečo veď mám tričko.“ „Ja ťa takto dole nepustím.“ „Louis!“ „poznáš aký sú chalani.“ „Viem!  Ale keď si dám tie tepláky tak zase spadnem“ povedala som ale radšej som si ich obliekla. „Tak ťa odnesiem!“ prišiel ku mne a zdvihol ma ako nevestu. Prišiel ku dverám a ja som otvorila dvere. Vyšli sme na chodbu. „Louis daj ma dole!“ povedala som mu. „Nie!“ zasmial sa a išiel dole. Keď išiel dole schodmi trošku som sa bála či nespadneme. Ale zvládol to. Prešli sme okolo obývačky kde nik nebol ale s kuchyne išla vôňa slaniny. Išli sme tam. No Louis tam išiel J .. boli tam Liam a Dan. „Dobre ráno!“ povedal vysmiaty Louis. Dan s Liamom sa otočili. „Dobre ráno!“ povedala Dan ale Liam tam len stál so šálkou a pozeral na nás. „dáš ma konečne dolu?“ pošepkala som mu. „Nie. Nechce sa mi!“ zažgeril sa.  Do kuchyne prišli aj ostatný. Harry , Niall a Zayn ktorý stukali a chytali sa za hlavy. „Prečo držíš Miu na rukách?“ opýtal sa Zayn ako si sadal za stôl. „Nechce sa jej chodiť:“ mrsko som na neho pozrela a pokrčila nosom. Potiahla som ho za prameň vlasov. „Auuu!“ zakričal a konečne ma pustil ako sa chytil za hlavu. Vyplazila som mu jazyk a išla si sadnúť. Ale to by som nebola ja. Zase som sa potkla a spadla.     
Po dlhšej dobe ˇalšia časť! I Hope You Like It! ♥

1 komentár:

  1. hahahaha chudatko co je padavka ked stale pada??? xDD robim si srandu!! xDDD a lol tesim sa na dasliu cast!!!! carrotka <3 -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť