pondelok 10. júna 2013

Remember me? 2.



Pohľad Isabella:
·         Išla som pripraviť deti. Bolo celkom teplo dokonca aj na šortky a to sa v Londýne nestáva J .Elizabet som obliekla rifľové šortky biele tričko a na ňom bol čierny tiger a obula si celkom nové čierne Vans. Učesala som jej krásne dlhé vlásky a dala jej na hlavu sivú čiapku. Ani by ste neverili ale malá Sarah tá sa vie obliecť pomaly aj sama. Vytiahla si rifľové šortky ktoré boli okolo kešení vybíjané. Našla som jej tam pekné krémové tričko s krátkym rukávmi. Keď som ju učesala vytiahla si zo šuplíka tu istú čiapku ako mala Elizabet len len čiernu. Chcela sa jej podobať čo bolo na nich vtipné J. Dala som im do rúk ešte nejaké mikiny a utekali dole za Niallom. Išla som sa pripraviť ja dala som si tiež rifľové šortky biele tričko a na to kvetinovú vestu. Obula som si zelené tenisky. Išla som do kúpeľne dala som si  jemný make up , špirálu , linku a to bolo všetko vlasy som si dala do rybieho chvosta a išla som dole za ostatnými. Prišla som do záhrady kde už boli skoro všetci. Ako posledná prišla Jade a malou Dan. „Prepáčte malá Dan trucovala.“ Usmiala sa . „Má byť po kom“ povedal jej Liam. „Mamy mamy.“ Podskakovala okolo mňa Sarah  „Ano zlatko?“ Zobrala som ju do náručia. „Nejde snami aj babička?“ „Ja neviem choď sa jej opýtať.“ Pustila som ju a spolu s Kathatinou (Harryho Dcéra) utekali do domu.  „Chýbala si mi tak strašne.“ Pošepkal mi do ucha Niall. Otočila som sa ku nemu a dala mu pusu „Aj ty mne.“ Tiež som mu to pošepkala. Objal ma okolo pásu. „Mamy , Daddy.“ Prišla ku nám malá Sarah s plačom. Čupla som si aby som ju mohla objať  .Vbehla mi do náručia a silno ma objala Aj mala Katharina plakala. „čo sa stalo?“ Opýtal sa Niall a pohladkal ju po chbátiku. „Bab-baič-ka chce ísť preč. Už tu nechce ostať.“ Dala som ju na starosť Niallovi a vybehla som hore za mamou. „Mamy prečo chceš odísť?“ Otvorila som dvere do jej izby a zbadala som kufre. „Prišiel už Niall a už ma nebudete potrebovať.“ „MAMY“ to je nezmysel vždy  ťa budeme potrebovať a hlavne ja a deti. Keby si videla  Sarah ako plače. prosím ostaň. Ak už nechceš ostať natrvalo tak ostaň aspoň dne. Prosím. “ pozrela som na ňu zo psími očami. Len sa usmiala a pokrútila hlavou. „Máš 28 a stále sa správaš ako keby si mala 18. Ale zajtra už pôjdem domov. Musím.“ „Dobre. A teraz poď ideme na kolotoče.“ Chytila som ju za ruku a zišli sme dole kde všetci sedeli v obývačke. „Ideme?“ všetci sa pozreli smerom ku nám. „áánooo.“ Vyskočili deti zo sedačky a už nás čakali pri dverách. Nastúpili sme do svojich áut a išli sme na sľúbene kolotoče.  Cestou sme sa rozprávali s Niallom. „Prečo plakala aj mala Katharina?“ „Všetci si ju tak obľúbili a nie len deti ale aj Kate , Jade , Perrie a El. a priala si aby s sme ju všetci volali Babička Esme.“ „Vážne? Takže ju mám tak volať aj ja?“ „áno musíš!“ Povedala moja mama zo zadu.
·         Zaparkovali sme na parkovisku a všetci vystúpili. „Pripadám si ako keby som učila v detskej v škôlke.“ Povedala Perrie keď sme išli ku pokladni. „do ktorej chodia aj títo piati blázni.“ Zasmiala sa Kate. Všetky sme sa zasmiali na tom čo povedala Kate okrem chalanov a detí. Chalani sa začali hrať na urazených. Kúpili sme deťom lístky na  všetky kolotoče a rovnako aj chalanom. My sme si s babami kúpili len na autíčka a na húsenkovú dráhu.
·         Keď sme prešli všetky kolotoči a urobili kopec Bláznivých fotiek... Jedine moja mama bola tá rozumná. Ako povedala každý už máme cez 25 ale stále sa správame ako keby sme mali 19 či 20unavený sme odišli. Stretli sme tam pár dievčat   aj chalanov čo sa chceli s nami vyfotiť ako s rodinou. J šoférovať sme museli mi ženy.
·         Prišli sme domou rozlúčili sa a každý išiel do svojho domu. Bolo 05:00 p.m. keď sme sa vrátili. Malá Sarah bola taká unavená že zaspala v aute. Niall ju išiel uložiť do postele a ja Elizabet mali spolu izbu. Dali sme im pusu na dobrú noc a my sme išli tiež do spálne. Dali sme si spoločnú sprchu kde sme sa osprchovali a popritom aj maznali a špliechali.... J.
·         Niall vošiel do spálne v uteráku ja som sa ešte natrela telovým mliekom. Tiež som vošla do spálne len v uteráku. Sedel na posteli podišla som ku nemu a sadla si na neho obkročmo. Začala som ho bozkávať na perách. Postavil sa spolu so mnou. Položil ma na posteľ a on si ľahol na mňa a podopieral sa lakťami. Dal mi dole uterák a odhodil ho na zem. Začal ma bozkávať po celom tele kde mi zanechával znamenie lásky. Potom som sa otočila a navrchu som bola ja bozkávala som ho smerom na dol narazila som na uterák a dala som mu ho dole a odhodila na zem rovnako ako Niall. Potom som sa vrátila naspäť ku jeho perám. Skončila som pod Niallom. Rozkročil mi opatrne nohy a vnikol do mňa. Bol to sex plný lásky , nehy... vyvrcholili sme naraz spoločne. Niall si ľahol vedľa mňa. Ľahla som si na jeho hruď a on ma objal a prikril nás. S pocitom šťastia že je Niall konečne pri mne som zaspala. 


                                                                                                                          Outfit Sarah
                                                                                                                   Outfit Elizabet
                                                                                                     Outfit Isabella
Táák nová časť pridaná...možnu su tie outfity pre deti moc..ale nevadíí :) l hope you like it ♥



3 komentáre:

  1. Ahoj :) super čast ako každa zlato!!! prosim daj ešte dnes novu!!! :) ale som trochu smutna lebo si asj ty.... prosim nebud... bude do dobre!!!!.. I love u.
    -sproste Oreo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OK pokúsim sa dať novú časť a aj My Drugs :D Ak ma to prejde tak nebudem smutná :) a ty nie si sprosté Oreo ale šmolko Oreo :DDD

      Odstrániť
  2. ahooooooooooooooooooooooooooj :)))) uzzaaaasna cast <33333 ale to vzdy :)))) <333 -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť