pondelok 17. júna 2013

Remember me? 6.



Ráno som vstala dosť skoro. Opatrne som vykĺzla zo Zaynovho objatia. Obliekla som sa. Zišla som dole a urobila raňajky. Počula som dupod dole schodmi,  zasmiala som sa lebo to bol rozospatý a strapatý Josh. Podišla som ku nemu a pobozkala ho. Sadol si a začal jesť. „Mami?“ „áno zlatko?“ „Dnes ideš za tetou Bellou?“ „áno.“ „a pozdravíš ju odo mňa , prosím?“ „samozrejme.“ Keď sme dojedli prišiel Zayn. „Ochhh to ste nečakali na mňa?“ „Už sme boli hladný!“ povedal Josh. Zayn sa usmial pobozkal Josha , mňa sadol si a začal raňajkovať. „Dobre ráno rodinka?“ vošiel dnu Harry. „dobrú chuť broo!“ poťapkal ho po chrbte až Zaynovi zabehlo. Musela som sa zasmiať. „Sorry , tak čo Josh čo podnikneme dnes?“  niečo mu pošepkal , Harry sa iba zasmial a ťapli si na to. „Fajn , tak Zayn obleč sa a príď na záhradu , dnes bude zábavný deň pre nás chlapov.“ „Fajn hneď som tam.“ Prikývol a odišiel. „čo si pošepkal strýkovi?“ opýtala som sa a nadvihla jedno obočie. Nič nepovedal iba sa usmial a vybehol von. „Josh počkajj choď sa najprv preobliecť.“ Zakričala som a vybehla som za ním. Chytila som ho a zvihla za ruky. „utekaj do vnútra a nech ťa ocko oblečie.“ Usmiala som sa a pobozkala ho na pery. Pustila som ho a utiekol naspäť do domu. Na hojdačke som zbadala Nialla s dievčatami. Nechcela som ich rušiť ale keď sa otočila Sarah a zbadala ma rozbehla sa ku mne. Čupla som si a vletela mi rovno do náručia. Zdvihla som ju na ruky a silno stisla.
Pohľad Niall:
Sedel som s deťmi na hojdačke. Spomínali sme na Bells . tak som ju začal volať od vtedy čo som ju spoznal a volal som ju tak iba ja. Dovolila to iba mne. Sarah sa pozrela dozadu. Postavila sa a utekala preč. Pozrel som sa kde ide. Stála tam Perrie. Chytil som El za ruku a išli sme za ňou. Čo by som si bez Perrie počal a aj bez ostatných. Ale Perrie mi dala nádej na to že si Bella môže znovu spomenúť. Že ešte nie je nič stratené...ke)d som počul jej plán . páčil sa mi. Keď sme prišli ku Pezz objala aj El a potom aj mňa. Pezz chcela niečo povedať ale prišiel Harry. „Ahoj broo! Poď!“ povedal , chytil ma za ruku a ťahal ani neviem kde.
Pohľad Perrie:
Ťahal ho niekde preč a ja som tam ostala s babami stáť. „Kde ide ocko?“ „Neviem“ mykla som plecami. „Teta dnes ideš za mamou však?“ prikývla som. „Chýba mi!“ zašepkala El. čupla som si. „Honey aj mne , a aj všetkým ale neboj sa čoskoro bude späť.“ Vyletela jej z oka slza  objala ma. Prišli baby spolu s dievčatami. „Kde šli všetci chlapi?“ opýtala sa Eleanor. „Ja neviem , prišiel Harry a niekde odvliekol aj Nialla . ktorý tiež ničomu nechápal.“ Povedala som. Dievčatá sa išli hrať a my sme si sadli na hojdačku aby sme na ne videli.  „Dnes ideš za Bellou?“ opýtala sa Jade „áno , trošku sa bojím že mi nebude veriť.“  „ty to zvládneš“ povzbudivo sa na mňa usmiala Kate. „Tak idem sa pripraviť.“ Postavila som sa a išla. Vošla som do izby. Dala som si sprchu. Vysušila vlasy a nechala ich voľne rozpustené. Jemný make up a len v uteráku som vošla do šatníka. Dala som si džiny , tyrkysový sveter, čierne topánky. Do kabelky som si dala mobil , peňaženku , kľúče. Zobrala som si kabát a zišla dole. Vyšla som ešte na záhradu že sa rozlúčim zo Zaynom a Joshom a ostatnými..ale boli tam len dievčatá , tak som rozlúčila aspoň s nimi. Najviac som objala El a Sarah a išla som..keď som došla do nemocnice sestrička mi povedala že spí. Sľúbila som jej že ju nezobudím len ju chcem vidieť. Pustila som. Vošla som dnu a Bella naozaj spala. Pritiahla som si stoličku ku jej posteli a sadla som si. Chytila som jej ruku a silno stisla. Začala som rozmýšľať čo jej poviem, ako začnem čo bude chcieť vedieť ako prvé. Neviem ako dlho som takto sedela. Späť do reality ma vrátil stisk mojej ruky. Trhal som sa a pozrela na Bellu. S úsmevom na perách sa na mňa pozerala. „Ďakujem že si prišla.“ „Sľúbila som ti to predsa.“ Úsmev som jej opätovala. „Tak začneme?“ opýtala sa. „áno čo chceš vedieť prvé?“ „odkiaľ pochádzam.“ Nadýchla som sa a začala  „No tak.... pochádzaš s Miami ale narodila si sa v L.A.“ „Woow! Povedz mi niečo o mojej rodine“ „si jedináčik...ale tvoj BF má sestru a ty si ju brala ako svoju mladšiu sestru. Starala si sa o ňu a robila všetko čo chce. Tvoja mama sa volá Esme. Bola tu pri tebe kým neodišla napäť do Miami. Tvoj otec zomrel keď si mala 15. Zvládala si to ťažko ale tvoj BF Justin a jeho sestra Ashley ti pomohli. A hlavne tvoja matka“ „toto som nečakala hneď na začiatok. Ok ako som potom spoznala teba a ako som sa dostala do Londýna?“ Čo jej poviem.  „Mňa si spoznala tu v Londýne ale ako sa dozvieš neskôr. Do Londýna si za niekým prišla. Bella ja niečo ti navrhnem.“ „počúvam.“ „rozmýšľala so a keď ťa odtieľto pustia pôjdeš na čas bývať ku mne a manželovi. Keď sa úplne zotaviš budeme cestovať a ty si budeš časom spomínať pomocou jedného príbehu ktorý ti budem rozprávať. Súhlasíš s tým?“  chvíľu bolo ticho asi rozmýšľala. „Dobre...ďakujem ti Perrie!“  ešte som jej niečo povedala keď ešte bola v Miami.
O 3 týždne:
Prešli 3 týždne od toho nešťastia.... Bella už vie všetko o svojej minulosti no iba 1 časť... povedala som jej aj chalanoch a babách a aj o deťoch..ale o Niallovi som nepovedala nič... to bude on ktorý jej to povie. A dnes je Bellina prvá návšteva. Prídu chalani a baby... okrem Nialla. Musí sa niekto postarať o deti a on príde sám. Bella bola trošku nervózna. Vyšla som na chodbu ich počkať lebo Zayn mi volal že už idú. A je tu ešte druhá dobrá správa. Bella už nemusí byť na prístrojoch je tu len na pozorovaní a onedlho ju pustia. Už môže chodiť. Ale všimla som si na Belle ešte niečo iné no nechcela mi to povedať. Tak som to nechala tak a dúfala že to nie je nič dobré.  Po chvíli prišli. Pobozkala som  Zayna a všetci sme pomaly vošli dnu.  Sedela na sedačke a pozerala von oknom. Keď nás zbadala postavila sa a usmiala sa. „Ahoj!“ povedala a podišla bližšie. Prišla som ku nej a ona ma chytila za ruku. „Tak Bella toto je...“ „počkaj...ktorý z vás je Harry?“ opýtala sa čo ma prekvapilo. Vystúpil Harry. „Ahoj Bella.“ „Ahoj , mala som s tebou sen... snívalo sa mi že sme spolu chodili...ale nevyšlo to...a potom ďalší v ktorom si bol tiež spolu s Perrie!“ nepochopila som jej sa snívalo to čo sa stalo v minulosti. Pozrela som na Harryho a on na mňa potom na ostatných... vôbec sme tomu nechápali.  Podišla ku nemu spolu so mnou a chytila ho za ruku. „Viem kto ste Harold!“ povedala s úsmevom na perách a obidvoch nás objala. „čože??!“ povedali sme všetci v miestnosti. Pamätám si čo som zažila len s vami dvoma ale niečo mi tam chýba a mám v tom zmätok..ale viem o vás všetko ad A po Z!“ potom sa pozrela na ostatných ktorý boli smutný. „Prepáčte ale...“ sklonila hlavu. Podišiel ku nej Zayn. „Začnime ako sme začali prvý krát..ale iným spôsobom. Ja som Zayn povedal a objal ju a ona tiež.“ Usmial sa na ňu a ustúpil... ostatný urobili to isté. „myslím že v tom sne ste chýbali vy.!“ Povedala a pozrela na mňa. Prikývla som že je to pravda. „Prepáčte!“ „to nevadí ako povedal Zayn začneme odznova ale iný spôsobom“ povedala Jade. Sadli sme si kde sa dalo a rozprávali sa.... opýtala sa nás niečo o tom čo sa jej snívalo a my sme je odpovedali. „takže hovoríte že to čo sa mi snívalo je skutočne pravda?“ „áno!“ povedal Harry... „dobre tak...ako sme sa dali my dvaja vlastne dokopy?“ „s trucu!“ „S trucu??“ „áno ja som sa sklamal v jednom vzťahu v ktorý som začal veriť  a ty si sa chcela pomstiť!“ „komu som sa chcela pomstiť?“ „jednému chalanovi ale teraz to je jedno!“ „Aha , niekto mi tu chýba!“ „Viem kto!“ povedala som „on tu príde ale niekto musel postrážiť naše deti.“ „Aha!“ trošku zosmutnela. Znamená to že jej chýba. Usmiala som sa na ostatných a ony to pochopili . po dlhej dobe sme konečne všetci odišli a nechali Bellu odpočívať.         



                                                                                  Perrie outfit do nemocnice.

Ták ďalšia časť pridaná...5 časť som koniec vymazala aby to neskôr dávalo zmysel. dnes trošku kratšia ale ďalšia bude napínavejšia a možno dlhšia.... I Hope You Like It ♥



1 komentár:

  1. aaaaaa uzasnaaa cast!!!! tesim na dalsiu a som zvedava ci spozna aj Nialla :DD A pekneee <3 -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť