nedeľa 30. júna 2013

Remember Me? 9.

Nová časť hotová po dlhšom čase. hádam sa bude páčiť. ak áno aspoň jeden koment poteší. na predošlej nebol ani jede :( I Hope You Like It! ♥

Zaparkoval som v garáži vypol motor a ostal tam sedieť.  Oprel som sa o sedadlo zavrel oči a snažil sa uniknúť nachvíľu z reality ale nedalo sa v kuse som na ňu myslel a premietal si celú návštevu znovu a znovu. Po dlhšom čase som vystúpil a išiel do domu. Išiel som sa pozrieť či tu nie su deti. Neboli vyšiel som na záhradu a videl ako sa hrajú. Potom som zbadal chalanov a baby. Trošku som sa usmial a išiel za nimi. „Ahoj!!“ povedal som všetci zdvihli hlavy a pozreli sa na mňa. „Tak ako si dopadol.“ Vyskočila Perrie a prešla ku mne. „Celkom fajn....“ začal som im všetko hovoriť čo sa udialo. „Woow!“ povedal Louis. Baby len ticho pozerali do zeme. Bolo vidno že u smutné bolo mi ich ľúto. Vedel som ako sa cítia. Jade sa postavila a utekala do domu. Z Bellou si rozumela najviac zo všetkých dievčat.  Išiel som za ňou. Vošiel som dnu a počul buchnuť dvere. Asi bude v spálni. Vyšiel som hore schodmi  a zaklopal na dvere. Bolo ticho. Pomaly som otvoril dvere a nakukol dnu. Sedela v klbku pri okne a plakala. Vošiel som dnu a zavrel dvere. „Jade...“ pozrela na mňa zo slzami podišiel som ku nej a sadol si. Hneď ma objala a ja tiež. Nič som nehovoril lebo som vedel ako sa cíti a hlavne som vedel prečo plače. „Niall čo mám robiť. Nebyť Belly tak tu už nie som. Zachránila mi život a ja jej to teraz nemám ako oplatiť. Nemám jej to ako vrátiť!“ hovorila cez vzlyky. Áno  Bella zachránila Jade život. Našla ju na moste Tower Bridge keď chcela skočiť. Potiahla ju za tričko a spadla na ňu. „Jade. Nebuď smutná. Bella to predsa neurobila preto aby si jej to neskôr vrátila.“ „ale ja jej chcem nejako pomôcť a nemôžem!“ stále plakala. Do  izby vošiel Liam. „Láska no ták!“ prišiel ku nej a pritisol si ju ku sebe. Pozrel som na neho a naznačil že ide. Prikývol. Postavil som sa a išiel. Zišiel som dole a išiel na záhradu ku ostatným. Sadol som si na hojdačku a pozoroval deti. Všetci boli ticho. „Chce aby som jej pomohol spomenúť si!“ povedal som do ticha.  „Chce aby som to bol ja a Perrie! Povedala že nám verí najviac ale že nič v zlom!“ pozrel som na nich. „Takže cestuješ aj ty?“ opýtala sa Pezz. „Zdá sa!“ pozrel som na ňu a trošku sa pousmial. Pribehla ku mne malá El. „Ocko kde si bol.“ „No pri mamičke.“ „A už vie kto sme?“ pozrela sa na mňa z nádejou Sarah. Povzdychol som si. „N-nie“ sklonil som hlavu aby som nevidel aké sú sklamané.
 El mi zdvihla hlavu a objala ma. Je to tak inteligentné dievča. Pochopí všetko čo má aj to čo nemá. Vie vycítiť čo cítiš ty. Je výnimočná na to že má iba 5 rokov. A Sarah je citlivá aj tá najmenšia maličkosť ju dokáže rozplakať. Keď niekto plače , plače aj ona. Ale je aj veľmi veselá. Teší sa s každej maličkosti. Teší sa niekto iný teší sa aj ona. Milujem ich nadovšetko rovnako ako Bellu. Nedokázal by som to kebyže nie sú pri mne , snažia sa ma rozveseliť alebo aspoň niečo spravia aby som nebol furt smutný. A nechcem ich sklamať. Urobím všetko pre to aby si Bella spomenula a mohla byť zase snami a aby boli znova RODINA.
Pozrel som sa na nich postavil som sa a chytil ich za ruku a išiel s nimi domov. Sadli sme si na sedačku v obývačke. „Dievčatá chcem vás o niečo poprosiť.“ Zdvihli hlavu aby na mňa videli. Pritisol som si ich ku sebe. „Keď tu príde mamička dokážete jej hovoriť  Bella alebo teta Bella. Nemôžete jej povedať mamička kým si nespomenie.“  Sarah ma objala a silno stisla. El na mňa pozrela so slzami v očiach. „áno!“ povedala El potichu. Sarah nič nevravela iba plakala. Viem bude to pre ňu ťažké a rovnako aj pre El a aj pre mňa. Keď tu príde a ja ju nebudem môcť zobrať do náručia , objať ju a pobozkať a povedať ju ako ju milujem. Sarah sa postavila a pozrela na mňa. „áno!“ povedala a utrela si slzy.   

„Niall?“ do izby prišiel Louis. Ukázal som aby si sadol. Sadol si vedľa mňa a zobral si na kolená Sarah. „Zajtra ideme na skúšku kvôli tomu koncertu!“ „Idete mať koncert?!“ skríkla Elizabet. „Vy o tom neviete?“ pozrel na mňa Louis. „Asi nám to ocko zabudol povedať , však?“ povedala Sarah. Prikývol som.  „NIALL!!“ pribehla zadychčaná Perrie. „Stalo sa niečo?“ postavil som sa bál som sa že či sa niečo stalo s Bellou. „Bella...“ nedokončila lebo nevládala. „4o je s Bellou??!“ „Zajtra....môže....ísť...už....domov!!!“ zdvihla ku mne hlavu vysmiata od ucha k uchu. Vyskočila na mňa a silno ma stisla a rovnako aj ja ju. Položil som ju na zem a išiel som ku dievčatám aj tie som vyobjímal a aj Louisa. Utekal som von tam nik nebol tak som vletel do domu Liama a Jade. Boli v kuchyni a obedovali. Ja som to ignoroval. Hodil som sa po Liamovi a ani som nechcel tak ako som urobil. Doslova som na neho vyletel s padli sme na zem spolu so stoličkou. „Sorry broo!“ povedal som ako som vstával zo zeme. Podal som mu ruku a pomohol mu vstať! „čo sa stalo že si taký šťastný!“ pozrel na mňa. „No... Bella zajtra opustí nemocnicu a príde konečne tu!!“ skríkol som. „žartuješ tak to je skvelé!“ povedal a znovu ma objal potom aj Jade. „Super konečne príde teta Bella!“ vyskočila zo stoličky Danielle a začala podskakovať a spolu s ňou aj Thomas. Potom som vyšiel na záhradu a zbadal som tam všetkých aký sú šťastný. Keď ma Harry zbadal rozbehol sa za mnou a potom aj ostatný chalani. A začali sa na mňa všetci lepiť! Zobrali ma na ruky , nemohol som nič urobiť , hodili ma do bazéna a potom oni. Rýchlo som vyšiel lebo by ma utopili. Potom ku mne prišli a objali ma tiež.  Najlepšie boli aj tak deti všetky skákali a kričali a objímali sa. „škoda že musíte ísť zajtra na tu skúšku.“ Prehovorila El. vtedy mi klesol úsmev. Má pravdu. Tešil som sa že môžem ísť po ňu. Že ju sem privítam a všetko ostatné. Ale nie. Musím ísť na skúšku ako keby to nebolo jedno aj tak sme to vždy urobili po svojom. „Do...“ zdržal som sa komentára lebo ku nám prišli deti. „Teta , teta Perrie!??“ prišla ku nej Elizabet. „áno zlatko?“ „čo keby sme mamičke vyzdobili izbu v ktorej teraz bude bývať?“ „To je perfektný nápad.“ Usmiala sa na ňu a pohladila ju po líci.  Emma a George chytili Pezz za ruku a ťahali ju do domu. Išli za ňou aj ostatný. Pozrela sa na nás že bude potrebovať pomoc. Ako prvá sa za ňou rozutekala Jade. Zastavil som. „Predsa jej pomôžeš“ usmial som sa na ňu. Tiež sa usmiala a už utekala za nimi. Potom išli aj Kate a El. „Ideme tam tiež?“ opýtal sa Zayn. „Chalani poďte sem , potrebujeme vašu pomoc!“ zakričala s okna El. „Ideme!“ povedal Harry. Vyšli sme hore a vošli do izby. Všetky deti sedeli na posteli a vyberali svoje kresby. Čudoval som sa že tam vošli. Len som mykol plecami sám pre seba. „Chalani pomôžete nám s nábytkom. Tieto skrine dáte na druhú stranu. Prišiel som ku jednej otvoril ju. „Ešte že je prázdna.“ Povedal som a pozrel na Harryho ktorý stál na druhej strane. Zdvihli sme ju a preniesli na druhú stranu. Baby nám povedali kde presne atď. „A teraz pôjdete po Belline veci a prinesiete ich tu. Všetky. „Mami už máme vybraté!“ postavila sa Katharina na posteľ. Prišla ku ním a a pozerala si ich. Netušil som čo majú v pláne. Išli sme teda s chalanmi do môjho domu. Otvoril som Bellinu veľkú skriňu. Vyberal som ich a podával chalanom , dávali sme ich do krabíc ktoré som mal pod posteľou. „Woow. Nevedel som že Bella je taká tigrica.“ Povedal Hazza a kusol si do spodnej pery. Otočil som sa. V ruke totiž to držal Belline prádlo. Dosť sexi. Tigrované s podveskami. Pribehol som ku nemu a vytrhol mu to z ruky a skoval za chrbát. Asi som sa začervenal lebo sa chalani zasmiali.“Dobre tak toto zbalím ja sám!“ povedal som a pozrel som sa na Harryho aby ustúpil. Odul spodnú peru a prešiel ku skrini kde už mala normálne oblečenie. Keď sme zbalili polku zaniesli sme to babám. Už viem na čo  mali tie kresby. Skoro polka steny bola polepená ich kresbami a fotkami zo zážitkami ktoré sme zažili. Bolo to veľmi pekné. Položili sme krabice na zem. Otočili sme sa a išli sme baliť ostatné. „V jednej s tých krabíc je jedno veľmi pekné prádlo!“ povedal Harry a smial sa ako sprostý. Štuchol som ho lakťom do rebra. Pozrel som na neho mrsko a vyšiel z izby. Takto sme sa otočili asi 5 krát. Keď sme prišli posledný krát. Fotky a kresby boli polepené už všetky. Keď poukladali všetko , Zayn dokonca priniesol jeho obľúbené tričko aby ho dali na stenu s nápisom COOL KIDS DON'T DANCE. Aj my ostatný sme sem priniesli naše obľúbené trička. ja som tam dal tričko s nápisom CRAZY MOFOS. Louis dal tričko s potlačou Superman , Liam s potlačou  Betmen a Harry ako vždy výnimka doniesol fialovú mikinu s nápisom JACK WILLS. Keď všetko bolo na svojom mieste bolo to ako keby tu býval niekto už dlho.  „Tak čo hovoríte?“ povedala Pezz. „Woow“ toto sme povedali všetci chalani. „A teraz fotku!“ povedala Kate. „Postavte sa ku stene. Všetci sme si tam postávali. Zobral som Sarah na ruky. Kate dala samo spúšť. Ľahla si na zem. Všetci sme nahodili grimasu a cvaklo to. Išli sme sa pozrieť a vyzeralo to komicky! Všetci sme vyzerali smiešne. Začali sme sa smiať. Potom sme to dali na twitter s popisom. WELCOME HOME BELLA!  TOMORROW! Všetci vedeli ako je na tom Bella. Keď sme niekoho stretli na ulici všetci vraveli že im je to ľúto... niektoré faninky sa aj rozplakali. Informovali sme ich o každom kroku Belly. Upozornili me ich aj na to že ak ju stretnú aby nevraveli že sme manželia a že má deti. Že si musí sama spomenúť!! Len čo sme tu fotku tam pridali o 5 minút tam už bolo niečo cez 1000 rettwetov. Boli tam samé povzbudzujúce komentáre a blahoželania. Poďakovali sme a odhlásili sme sa.  




Trička od Chalanov! ♥

1 komentár:

  1. Hahaha Tie fotky a Niall Crazy Mofos :DD hah chcem tie tricka na narodky!!! a uzasnaaaaaaaaaaaa krasnaaaa cast!!! ale keby tie fanynky boli naozaj take ...<3 -Šťastko

    OdpovedaťOdstrániť