štvrtok 13. júna 2013

Splnený sen!



 Túto jednodielovku venujem šťastkovi a kýblíkovi Kevin! ... I hope you like it! ♥♥

Volám sa Lucy a mám 18 a bývam v Londýne.. Dnes je môj najlepší deň zo všetkých. Idem na koncert mojej obľúbenej skupiny ONE DIRECTION , len neviem čo si mám dať na seba. Mám plnú skriňu oblečenia a polka je s 1D. stála som tam asi 30 minút a hľadala niečo vhodné. Po dlhom rozmýšľaní som si obliekla „ šortky , voľné tričko s krátkymi rukávmi , namaľovala som si nechty na silno modrým lakom a namaľovala. Vlasy vlysy som si dala do rybieho chvosta. Zobrala som si iPod , peňaženku a hlavne vstupenku. Dala som t do kabelky cez plece a vyšla z izby. Vošla som do kuchyne a zobrala niečo pod zub. Potom som vošla do obývačky kde mama pozerala televízor. „Idem mami ahoj.“ Povedala som a pobozkala ju na líce. „Ahoj , uži si to.“ „Si píš!“ zasmiala som sa ako som si obúvala ružová Vans. Zabuchla som dvere a išla. Mala som sa tam stretnúť s kamarátkou Arianou. Boli sme tam medzi prvými. Spoznali sme sa tam z novými babami a urobili spoločné fotky. Už začali prichádzať ostatný keď začali púšťať dnu. Kúpila som si knihu a nejaké drobnosti ako suvenír na pamiatku.  Boli sme úplne vpredu keď sa to začalo. Spievala som každú jednu pesničku. Ako poslednú spievali WMYB a všimla som si ako Niall na mňa žmurkol a usmial sa. Áno Niall Horan si ma všimol. Začala som pišťať ako sprostá J Keď sa skončil ľudia začali odchádzať. Chcela som odísť ako posledná a tak som sa neponáhľala. Pozrela som si miestnosť keď bola prázdna a predstavila som si aké by to bolo kebyže stojím na tom pódiu ja. Išla som von a zistila som že som stratila Arianu takže to znamená že musím ísť sama domov. Išla som po ulici so slúchadlami v keď ma niekto stiahol a zakryl mi ústa. Pozrela som na dotyčnú osobu a musela som sa uštipnúť do ruky aby som sa presvedčila že to nie je sen. Držal ma Niall Horan.  Pozrela som sa na cestu bežali tam baby. Keď prešli pustil ma. „Ahoj!“ povedal s úsmevom. Normálne sa mi podlomili kolená keď to povedal. „A-ahoj.“ „TY si ta kráska čo bola na našom koncerte však?“ len som prikývla lebo som nemala silu rozprávať. „prepáč že som ťa takto strhol ale tie baby by ťa rozšliapli keby si tam ostala. Môžem ťa niekde pozvať?“ „čo navrhuješ?“ „Nando’s?” „Môže byť“ usmiala som sa. Boli sme tam tak za 15 minút sadli sme si do boxu objednali si. Ako sme jedli tak popri tom sme sa celý čas rozprávali. „Odprevadím ťa.“ Usmiala som sa na neho. Chytil ma za ruku a išli sme. Išli sme pomaly a ja som si vychutnávala jeho prítomnosť. Nevnímala som to tak že sa prechádzam s Niallom Horanom z 1D ale ako s chlapcom ktorého nik nepozná. Prišli sme ku mojím dverám. „Tak sme tu , ďakujem.“ „to nič nebolo.“ Pozrel sa na ma tými svojimi modrými očami do tých mojich. Chvíľu bolo ticho. „Si krásna.“ Prehovoril. „Niall , koľkým si to už povedal?“ zasmiala som sa. „nezáleží na tom koľkým som to povedal. Záleží na tom že to hovorím teraz a tebe. Páčiš sa mi Lucy.“  „Niall...!“ prerušil ma. „Chceš byť moje dievča Lucy?“ nadýchla som sa a doširoka sa usmiala. „áno“ povedala som jednoducho a on ma pobozkal. „ľúbim ťa Lucy!“ „ľúbim ťa Niall!“      
                                                                                                               Lucy
                                                                                                          outtfil Lucy

1 komentár:

  1. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh to bolo kraaaane!!!!! <333 proste WOW!!!! <3333 *.* a este k tomu chodim s Niallom Horanom ze splneny sen hah to je ironia aj tato story ma nazov splneny sen xDDD <333 -Maya and Em

    OdpovedaťOdstrániť