štvrtok 20. júna 2013

Šťastný deň!





Ták ďalša časť taká perverznejšia..ale na želanie šťastka! pre teba šťastko!! 
ten kto číta moje príbehy a chcel by jednodielovku na želanie stačí napísať do komentu a ja zradosťou napíše :)
a všimla som si že okrem Šťastka nik nekomentuje čo ma mrzí...už som rozmíšľala že prestanem písať..ale neprestanem! Tak Komentiki samozrejme potešia :D I Hope You Like It ♥



Som Diana a mám 19 bývam v Londýne.
Dnes som sa celý deň nudila. Ležala som v posteli s notebookom na bruchu. Bola som na všetkých možných sociálnych sieťach. Ale nezabavilo ma okolo 7:00 p.m som išla do sprchy a rozhodla že idem do klubu. Vošla som do sprchy a pustila na seba horúcu vodu. Umyla som si vlasy jahodovým šampónom. A aj jahodovým mydlom som sa poriadne vydrhla. Vyšla som von a svoje dlhé blond vlasy som zabalila do uteráka. Utrela sa a dala som na seba župan. Vyšla som z kúpeľne von a podišla ku skrini. Moc som nepremýšľala. Lebo hneď mi do oči vbehla sukňa farbou skoro ako zlatá. Našla som čierny korzet. Dala som si čierne čipkované spodné prádlo a obliekla sa. Vlasy som si vyfénovala a nechala strapaté. Namaľovala som sa tak aby to ladilo s oblečením: linka špirála a nejaké tiene aby som zvýraznila moje modré skoro sivé oči. Dala lesk na pery a spokojná s úspechom aký som dosiahla som si spravila menšiu fotku a dala si ju ako profilovku na Fb. Dala som si zlaté trblietavé topánky na platforme , náhrdelník. Do kabelky som si dala mobil , kľúče od domu a to hlavne peniaze. Vyšla som z izby. „Idem von!“ zakričala som aby ma všetci počuli. Zobrala som si s chodby bundu a išla. Zavolala som i taxi a namierila do toho najlepšieho a najväčšieho klubu v meste. Vbehla som do baru so šibalským úsmevom a vyhliadala si nejaký objekt na dnes večer. Mohla som si omotať okolo palca hocikoho na koho som sa pozrela ale do oka mi padol kučeravý chlapec ktorý sedel za pultom a vyzeral ako keby zapíjal smútok. Namierila som si to ku nemu a sadla vedľa mňa. Ešte si ma nevšimol kým som neprehovorila. „Jednu teqilu!“ kývla som na barmana a žmurkla na neho spôsobom Páčiš sa mi!! Zdvihol hlavu ale nič nepovedal iba na mňa pozeral. Pozerala som sa do jeho zelených prenikavých očí a hodila do seba pohár tequily. Stále som ho pozorovala a vydala sa na parket. Tancovala som s každým kto ku mne prišiel. Pozrela som sa ku baru. Jeho oči ma neprestali pozorovať celý čas čo som na parkete. Keď ku mne prišiel vysoký čiernovlasý sexi muž postavil sa a išiel ku mne. Odsunula som sa a išla ku tomu záhadnému kučeravému chalanovi. Bavili sme sa nesmierne dobre tancovali , pili dokonca sme prehodili aj reč. Mal tak chrapľavý a perfektný hlas nad ktorým som sa rozplývala. Začali sme sa bozkávať. Zhabala som kabelku a skončili sme na toaletách. Skontrolovali sme okolie či tu náhodou nikto nie je. nik. Zamkla som a hodila sa po ňom. Mala som v sebe toľko vášne že som nemienila prestať. Vplietla som moje ruky do jeho vlasov a on svojimi rukami blúdil po mojich bokoch a chrbte. Zdvihol ma a posadil na umývadla. Odsunula som sa a dala mu dole sako a potom košeľu trošku to trvalo ale oplatilo sa čakať. Keď som zbadala tie tetovania a to telo nabudilo ma to ešte viac ho chcieť. Dal mi dole korzet a následne aj podprsenku. Začal ma masírovať a hrať s mojími prsiami a ja som vzdychala v zrušením. Zoskočila som na zem a pustila som sa do jeho nohavíc. Najprv opasok , gombík potom zips a stiahla dole. Bolo vidno že aj on to veľmi chce. Stiahol mi sukňu a vyskočila na neho boli  sme tam už polonahý a stále sa bozkávali. Silno som obmotala moje nohy okolo jeho pása a jednou svojou rukou som blúdila po jeho chrbte a druhu som mala v jeho vlasoch. Pritisol ma o stenu. Pozrela som sa na neho že ho už chcem. Dala som mu dole spodky a on mne nohavičky. Začali sme sa hrať navzájom. Potom ma položil na zem na naše veci. A drsne do mňa vnikol. Trochu to zabolelo ale ta túžba a slasť ma premohla. Prirážal čo raz rýchlejšie a drsnejšie. Napokon sme vyvrcholili naraz. Zvalil sa vedľa mňa celý spotený a vyčerpaný rovnako ako ja. „Ako sa voláš?“ „Diana. A ty záhadný muž?“ mala som dosť vypité na to aby som vedela kto to je. „Harry!“ povedal chrapľavým hlasom. Pobozkal ma tým že som obtočila svoje nohy okolo neho a zdvihol ma. Obliekali sme sa a Harry mi pomohol s podprsenkou a z korzetom. Popritom sme sa ešte bozkávali a smiali. „Harry použil si ochranu?“ opýtala som sa ho ako som sa obúvala. „Do riti“ buchol sa po hlave a zo zadného vrecka nohavíc vytiahol kondóm. Pokrútila som hlavou a pozrela sa do zrkadla a upravila vlasy. „Dúfaj že sa nič nestane!“ „Jeden sex hore dole!“ prišla som ku nemu pobozkala ho spoločne sme vyšli von a pokračovali v zábave. Skončila som u neho doma kde sme si to zopakovali ešte raz ale v jeho izbe a s ochranou. Aspoň dúfam... J  




                                                                                                                              Diana

                                                                                                                      Outfit na večer

                                                                                                  

5 komentárov:

  1. aaa uzasneee!! a ty perverzacka!! *sfetovy xicht* Looooooooooooooooool xDD ale uzasnee!! inak to som ja Šťatko len sa mi nechce odhlasovať lol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prepáč, že nekomentujem ale keď dočítam časť, vždy na to nejako zabudnem! :/ Čítam všetky tvoje príbehy!!! Sú fantastické, vrátane jednodieloviek ;) Prosím, aj mne urobíš jednodielovku??? S Louim <3 a ak by si bola taká dobrá perverznú X) heh

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, tvoje príbehy sú neskutočné nádherné. Ak by si mohla tak napíš jednodielovku o Louisovi a Marry. Môže byť aj perverzná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj ;)Ďakujem!! ♥ .. skúsim niečo vymislieť :))

    OdpovedaťOdstrániť