streda 17. júla 2013

My Drugs 18. 2.časť

Druhá časť dopísaná pridaná.... napísala som dlhšiu aby mi to vyšlo. príjemné čítanie. dúfam že nie su žiadne chyby ak áno tak sa vopred ospravedlňujem. I Hope You Like It ♥ Your Viky ♥

 Museli sme ešte čakať na Harry-ho kým zbalí tu peknú kaderníčku. Napokon dosiahol svoje a my sme mohli pokojne odísť. Nastúpili sme do auta. Harry zastavil pred činžiakom kde bývam. „ 6:00 p.m som tu.“ „Už sa neviem dočkať.“ Pobozkala som ho. „Ahoj zatiaľ a Harry ďakujem.“ Poďakovala som mu a vlepila som mu bozk na líce. Vystúpila som z auta so všetkými tými taškami. Odomkla som a všetko hodila na posteľ. Vyzula som sa. Vlasi som si dala do gumičky a išla rovno do sprchy. Zmyla som zo seba pot a špinu. Vyšla som von  utrela sa a dala na seba župan. V bruchu mi začali vyhrávať muzikanti a cítila som sa slabá. Otvorila som chladničku ale nič som tam nenašla. Budem musieť nakúpiť zásoby. Tak som sa obliekla. Dala som si nové spodné prádlo ktoré som si kúpila lebo som nemohla odolať. Hodila som na seba rifle a nejaké tričko zobrala kľúča a peňaženku. Vybehla som von. 5 minút od domu je tu menší bufet. Vošla som dnu a objednala si niečo ľahké so sebou. Zaplatila som a odišla. Vonku som zahliadla jedného paparazzi , nechápem čo s toho majú. Som len obyčajné dievča. Odomkla som dvere od bytu a dala si to zohriať najedla som sa a zvyšky vyhodila. Rozpustila som si vlasy a snažila ich upravila tak ako predtým. Otvorila som skrinku pri zrkadle kde mám kozmetiky. Vyčistila som si tvár a naniesla jemný maku up skoro ho ani nebolo vidno len som teraz zakryla moje pehy. Očné tiene bielo zlaté do stratená. Tenkú čiaru spravená linkou. Nalepila som si umelé mihalnice  a naniesla špirálu aby som ich viac zvýraznila. Raz sa čas sa spraviť krásnou nie ej nič zlé. Na pery som dala lesk. Vyšla som s kúpeľne , s tašky som vytiahla šaty , topánky a kabelku.

Obliekla som si šaty a doplnila doplnkami. Do kabelky som dala peňaženku a ešte zopár drobností. Pozrela som na hodiny. Stihla som to v rekordnom čase. Obula som sa a pozrela som sa do zrkadla kde som sa videla celá. Spokojná s výsledkom ktorý som dosiahla som bola nadmieru spokojná. Zvonček sa rozozvučal bo byte. Otvorila som dvere , stál tam vyvoňaný a nahodený Louis. Mal čierne nohavice a zakasanú bielu košeľu s vyhrnutými rukávmi.. A biele tenisky. Vlasy vyčesané do hora. „Si tu skoro.“ Pozrela som sa do jeho modrých očí nad ktorými som sa vždy rozplývala. „To bol môj zámer.“ Usmial sa na mňa. Chytila som ho za ruku a potiahla dnu. Zatvorila som dvere a otočila sa ku nemu. Bola medzi nami malá medzera ktorú prerušil Louis a pobozkal ma. Chytil ma za boky a pritlačil ku sebe. Objala som ho a usmiala sa čím som otvorila ústa. Louis zapojil aj jazyk , keď sme už nemohli dýchať odtiahli sme sa. „Milujem ťa.“ Pošepkal. „Milujem ťa.“  Povedala som a znova ho pobozkala.
Ešte som na seba nastriekala parfum , zobrala kabelku , darček s kľúčmi a  vyrazili sme. zamkla som. Vyšli sme von a mňa trošku striaslo ako zafúkal vietor. Louis ma objal okolo pása a išli ku autu. Nastúpili sme a Louis naštartoval a vyrazil smer oslava. Loui zaparkoval , vystúpil a otvoril mi dvere ako pravý džentlmen , ponúkol mi rameno ktoré som s radosťou prijala a spoločne sme vošli do sály. Rozsvietila som svetlá , bolo to ešte krajšie ako včera.

 Dnu vošli Alice a Miguel. Boli krásny ,zladený. Alice mala oranžovo neónové šaty. Vpredu krátke a vzadu dlhé. Topánky tej istej farby na vysokom podpätku. Vlasy rozpustené a vlnkaté. Nepotrebovala ani žiadne doplnky. Make up nič prečačkané. Mala iba zvýraznené oči. 
  
 Miguel mal čierne nohavice a oranžovú košeľu zladenú s Alice šatami. V ruke Alice držala tortu ktorú išla položiť ku ďalším 5. „páni Mia. Zmena. Si krásna.“ Povedala Alice a objala ma.  „Ale na teba nemám. Si nádherná.“ Usmiala som sa na ňu a ona mi úsmev opätovala. „Ahoj Louis. Sluši ti to.“ Povedala s úsmevom a objala ho.  „Si ako tvoja mama.“ Povedal Miguel a tiež som ho objala. „Teraz som na to hrdá.“ Do oči sa mi zase nahrnuli slzy ktoré som hneď zahnala. Usmiala som sa na neho. „Na túto oslavu budú ľudia ešte dlho spomínať.“  Povedal Harry keď vchádzal dnu a za ním Niall. Harry mal na sebe silno modré nohavice , bielu košeľu a motýlika farby ako nohavice a topánky. Zatiaľ jediný s chalanov. S úsmevom na perách a s iskričkami v očiach. Šťastný že si užije dnešnú noc. Niall mal na sebe košeľu s krátky rukávom karamelovej farby zakasanú v bielych nohaviciach. A supry zladené s oblečením. Pozrela som na nich s úžasom vyzerali fakt dobre. „Wow.“ Povedala som keď som ku nim prišla. „Sme krásny ja viem.“ Zasmial sa Harry a objal ma a potom Niall. „To ste.“ Usmiala som sa. Som prekvapená lebo som ich ešte takto navoňaných nevidela. Parfumy s nich tiahli na kilometer. „Ešte ti dlžím ospravedlnenie za poobedie. Trošku som to prehnala.“  Zažgerila som sa a potom nahodila psie oči aby mi prepáčil. „To je v poriadku. Kebyže nejdeš do toho kaderníctva nezbalil by som tu slečnu.“ Žmurkol na mňa a išiel sa zvítať s ostatnými. Pozrela som sa na hodinky čo som mala na ruke. Bolo 5:30 p.m o 6:00 p.m začnú prichádzať ľudia. Začala som byť trošku nervózna. Dúfam že sa to Lily bude páčiť a že si obľúbi aj mňa. Vo dverách som zbadala Danielle a Liama ako mu napravuje košeľu. Daniel mala vrch šiat čierny a spodok telovej farby. Strih šiat mala rovnaký ako Alice len zad mala kratší. Čierne topánky a vlasy vyžehlené a jemne vlnkaté a vzadu mašľu.

Liam mal čiernu košeľu zakasanú v čiernych nohaviciach trošku svetlejších ako košeľa. Rukávy mal zahnuté po lakte a biele convers tenisky. Ahojte.“ Pozdravila som ich. „Nádhera.“ Povedali sme na raz s Dan a zasmial sa. Objala som ju a ja Liama. Išli ku ostatným. Potrebovala som vzduch. Vyšla som pred sálu kde zastalo ďalšie auto. Vystúpil s neho Zayn spolu s dievčaťom. Keď ma Zayn uvidel usmial sa. Zakývala som mu. Musela to byť Perrie lebo ruka v ruke prišli ku mne. Bola krásna už na prvý pohľad priateľská a milá. Zastali pri mne. „Ahoj Mia.“ Povedal Zayn a objal ma. Trošku ma zahrial lebo mi bola dosť veľká zima ale nebolo to na mne tak vidieť. Stisk som mu opätovala a odtiahla sa. „Ahoj , ty musíš byť Perrie. Ja som Mia.“ Usmiala som sa na ňu a podala jej ruky. „Ahoj. Rada ťa spoznávam Mia.“ Podala mi ruku a silno stisla. Na tvári sa jej vyčaril úsmev čím zvýraznila svoje lícne kosti. Mala na sebe slabo tyrkysové šaty a  okolo pása čierne šnúrky. Slabo krémové topánky. A nejaké doplnky. Vlasy mala vyčesané dohora a make up. Jej modré oči zvýraznila s hustými čiernymi mihalnicami, linkou , jemný ružový rúž. Zayn mal čierne nohavice ako všetci chalani až na Harryho. Košeľu mal farby ako Perrie topánky , mal ju zakasanú  a rukávy vyhrnuté čím odhalil svoje tetovania , čierne lesklé topánky.


















účes.
 „Ideš dnu?“ pozrel na mňa Zayn. „Nie len choďte. Potrebujem byť chvíľu sama.“ Usmiala som sa na nich. Úsmev mi opätovali a išli dnu. Stála som tam a obzerala sa ako keby som čakala na zázrak. Pozrela som na hodiny. 5:50 p.m. prichádzalo čierne auto ktoré vyzeralo ako ockové. Smerovalo ku zadnému vchodu. Musí to byť on. Vbehla som dnu. „OK. Oslávenkyňa je tu. Bolo by dobré keby ste si išli po darčeky a skovali sa vzadu v šatni. Ja ich idem privítať.“ prikývli a odišli. Keď prišli do sály mala na očiach šatku. Vanessa mala na sebe dlhé žlté šaty a vrch zdobený kamienkami a trblietkami. vlasy rozpustené na jednu stranu. prívesok a náušnice boli zlaté. make up taký akurát jej veku. nie moc , nie málo. otec mal oblečený oblek a kašeľu mal žltú ako Vanessine šaty.  Dali jej ju dole a s otvorenými ústami si prezerala sálu. otočila sa ku Vanesse a objala ju.„Nie ja mám na tom moju zásluhu.“ Odtiahla ju a otočila ku mne. „To ona.“ Usmiala sa na mňa.  Bola blondína jej zelené oči svietili zvedavosťou a šťastím zároveň. Mala kvetinové šaty , strih ako Dan. Okolo pása hnedý opasok a topánky na platforme tej istej farby. Make up žiadny iba linka a špirála čo jej úplne stačilo. Vlasy rovné a rozpustené dlhé po lopatky. 



 Lily podišla ku me a objala ma. Prekvapilo ma to ale zároveň potešilo. Zbytočne som sa bála. Odtiahla sa. „Prepáč sklonila hlavu. „To nevadí.“ Zdvihla som jej ju. „Ja som Mia.“ „Lily“ povedala a ja som ju znovu objala.  „Toto všetko ty? Sama?“ „Nie. Pár priateľov mi pomohlo.“ „Aký?“ „Uvidíš neskôr. To je darček.“ Žmurkla som na ňu. Odišla som dozadu po Miguela a Alice. Išli von privítať ich. Ja som zobrala darčeky čo doniesli a poukladala ich na stôl pre darčeky. Sála sa plnila a prichádzali ľudia , spolužiaci. Keď už boli všetci tu. Vanessa ich všetkých privítala.
 „Dj. Vedela som že niečo zabudnem.“ Povedala som keď som vošla do šatníka. „Sesternička na čo ma más. Spravím ti polovičnú cenu.“ Štuchol do mňa. Ja som na neho pozrela a bachla po ramene. „Tak utekaj!“ rozkázala som mu. „Potom sa ku tebe pridám“ povedal Zayn keď Miguel odchádzal. Prešli sme cez záves čo bol na pódiu a zboku sme sledovali Miguela a ostatných. Zapálili sme na torte sviečky. Vyšla som na pódiu , zobrala mikrofón.  „Dobrý večer. Chcem ešte raz zaželať Lily.“ Začala som  spievať známu narodeninovú pesničku. Pridali sa ku mne všetci. Potom zobrali chalani vozík s tortou a prišli tiež spievajúci ku mne. Všetci začali kričať a tlieskať. Perrie prišla na pódiu s Lily. Začala plakať a objala ma. Potom aj chalanov a Dan , Alice a Perrie a aj Miguela. „želaj si niečo.“  Žmurkla som na ňu s úsmevom.  Keď sfúkla sviečky všetci sme zatlieskali. Lily prekrojila tortu. A dali sme ju na bok. Všetkých svetlá zhasli až na tie na schodok. Zišli sme dole , úplne dopredu. Zaspievali 5 pesničiek. Všetci tancovali a zabávali sa. Posledný krát zagratulovali Lily a Niall ešte niečo dodal. „Prosím berte nás ako obyčajných hostí. Dobre sa bavte“  zmizli a objavili sa pri nás.
Zábava išla v plnom prúde. Jednu sme zjedli mi, tí dospelejší. Zayn sa pridal ku Miguelovi  a hudba nikdy neprestala hrať. Louis ma pozval na parket a spoločne sme tancovali.
Ľudia sa začali rozchádzať. Keď už všetci odišli a ostali sme tu len mi poobzerali sme si ten menší neporiadok. Trošku sme upratali. Budem tu musieť prísť ešte zajtra.  Zamkli sme sálu a von sme sa všetci rozlúčili. „Mia.“ Otec ma odtiahol bokom. „Vyzeráš ako...“ „Mama.“ Povedala som za neho. „si krásna.“  „Ani ty si dnes nevyzeral zle.“ Obzrela som si ho. Objala som ho a vrátila ku ostatným. Ešte som objala Harry-ho a Zayn-a s Perrie. S Louim sme nastúpili do auta a odišli.
Len čo sme vošli do bytu začali sme sa bozkávať. „ráno sme niečo začali.“ Uhryzol ma do ucha a presunul sa na môj krk kde mi spravil cucfleg. Rozopol mi čaty a ja som ich položila na zem ku posteli. Rozopla som mu gombíky na košeli a zhodila ju na zem. Podvihol ma , obmotala som mu nohy okolo panvy, položil ma na posteľ a ja som si ho pritlačila bližšie. Bozkával ma všade.  Prevzala som kontrolu ja a na tele som mu robila cestičku lásky. Dala som mu dole nohavice a vrátila sa ku jeho perám. Onedlho sa naše tela spojili a splynuli v jedno.  Ľahol si vedľa mňa a prikryl nás. Hlavu som položila na jeho hruď a on si ma pritisol bližšie.  Spokojná s dnešným dňom a šťastná že som s Louim som zaspala a ponorila sa do ríše snov.




Tak čo poviete...koment poteší..môžete aj vyjadriť celkový názor aký mate dojem s celého príbehu zatiaľ. nechcem strašiť ale teraz sa stane niečo nečakané.  ♥ 

                                                                                        Lily ;)

1 komentár:

  1. uzasne ako vzdy!!!! :333333333 -Šťastný Šťastko!!!

    OdpovedaťOdstrániť