sobota 3. augusta 2013

My Drugs 22

Nová časť pri ktorej mi vyletela aj slza. Stane sa niečo čo vás asi prekvapí. Neviem či sa bude páčiť alebo nie. Stane ja veľký zvrat. ale to sa dočítate aký keď si prečítate časť. I Hope You like It ♥
 Mia POV:
Po tom čo som im to všetko povedala som sa cítila a mnoho lepšie. Už im nič nemusím tajiť. Do izby vošli Alice a Miguel. Alice hneď ako ma videla pribehla ku mne a objala ma. Nasledoval Miguel. Silno som ho stisla. „Nechcem aby sa to opakovalo.“ ,pošepkala som mu. „Ani nebude! Nedovolím to!“, odtiahol sa usmial sa. „Guys! Chceli by sme vám niečo povedať!“ ,povedala a doširoka sa usmiala a aj Miguel. „Budeme rodičia!“ . skríkli na raz. Ostala som sedieť. Bola som nadšená ale nevedela som to dať najavo. Chalani okamžite vyskočili zo sedačky a začali objímať Alice a aj Miguela. Dala som si to všetko do kopy. „Poď sem nech vás objímem!!“ povedala som cela natešená. Obidvaja ma objali každý s jednej strany. „Gratulujem!“ povedala som so smiechom. „ďakujem krstná mama“ ,odtiahla sa Alice a usmiala sa. „čože? Ja?“ ,pozrela som na ňu trochu zaskočená. „A kto iný?“ „a kto bude krstný otec??!“ chalani začali do seba strkať a prekrikovať že ktorý to bude a aby si Alice vybrala jedného s nich. „Ak sa budete správať ako deti tak ani jeden!“ ,pohrozila im Alice a všetci sme sa zasmiali. Dnu vošiel doktor. „Dobrý deň!“ ,pozdravili sme všetci zborovo. „Dobrý deň“ ,doktor sa usmial. „Potrebujem sa so slečnou Miou porozprávať o samote.“ ,naznačil im aby odišli. Prikývli. Loui ma ešte pobozkal na líce a išiel za ostatnými na chodbu. „Vaše výsledky vyzerajú v poriadku ešte si vás tu necháme na jednu noc a zajtra môžete ísť domov.“ ,usmial sa a ja tiež. „Ďakujem“ ,povedala som nadšene. „Je tu ešte jedna vec. Mia vyzerá to tak že ste tehotná“ ,pozrel sa do papierov a potom na mňa. „Áno. Mia ste tehotná!“ ,úsmev mi okamžite zmizol s tváre a zrútil sa mi celý svet. „to nemôže byť pravda! Pozrite sa ešte raz. Máte správne papiere!“ ,začala som panikáriť. „áno. Sú to vaše výsledky. Stalo sa to asi včera pri tej nehode. Mia ste v poriadku?“ ,pozrel na mňa ustarostene. „áno je mi fajn. Môžete ma nechať samu prosím?“  „Fajn.“ Odišiel a ja som začala plakať. Nevedela som čo mám robiť. Ja nemôžem byť tehotná. A ešte s nejakým narkomanom ktorý ma znásilnil. „Nie nie nie nie!!!“ kričala som do vankúša. Slzy sa rútili a boli veľké ako hrach. Nevedela som ich zadržať. Čo budem teraz robiť? Ako sa pozriem Louisovi do očí? Ja mu neviem klamať. Nemôžem mu klamať!  Akurát vošiel dnu. Utrela som si slzy a snažila sa o úsmev. „Mia! Stalo sa niečo? Prečo plačeš?“ pribehol ku mne a sadol si na okraj postele. „Zajtra môžem ísť domov to preto.“ Pozrela som sa na neho a nahodila falošný úsmev. „nič viac?“ ,pozrel neisto. „Všetko je dobre“ ,znova faloš. Chytila som ho za ruku a silno stisla. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma.
Na druhý deň po mňa prišiel a odviezol domov. Celú noc som nemohla spať. Celú noc som premýšľala a dospela som k záveru že iná možnosť ako sa sním rozísť nie je. musím ešte premyslieť ako a kde. Aby to nebolo ťažké pre neho. pre mňa. Pre mňa to bude zdrvujúce. Rozídem sa s láskou môjho života. Ale nemôžem mu klamať. Nemôžem mu zničiť kariéru. Je mladý a slobodný. Celý život pred sebou. A ja sa zase nemôžem vzdať dieťaťa. Je to nevinné stvorenie ktoré za nič nemôže. v podstate bude dôvod prečo sa rozídem s Louisom. Ale budem matka a budem sa ho musieť naučiť milovať a chrániť. Aj keď sama otca nepoznám. Viem že je to obyčajný chudák a feťák. Budem musieť zabudnúť na ten deň ale toto dieťa ma s ním bude celý život spájať a sprevádzať. Vychovám ho najlepšie ako budem vedieť a dám mu všetku lásku aby bolo slušné. A nie ako on či ja pred rokom.
„Mia , sme doma“ ,prerušil ma Louis. Zobral mi tašku a spoločne sme vyšli hore do bytu. „Idem si dať sprchu“ otočila som sa mu chrbtom a išla do kúpeľne. Chytil ma za ruku a potiahol ku sebe a pobozkal ma. „Správaš sa zvláštne. Odkedy bol pri tebe doktor nie si to ty. Povedz mi čo sa stalo?“ ,pozrel na mňa. Bolo vidno že má starosti a že sa o mňa bojí. „je mi fajn. Čo by sa malo stať?!“ ,povedala som trošku odmerane a odišla do kúpeľne. Vošla som do sprchového kúta kde som si sadla a začala plakať. Prúd horúcej vody mi stekal po celom tele. Prečo som bola taká hnusná? Veď on predsa za nič nemôže. som krava! Upokojila som sa ,umyla a vyšla von. Pozrela som sa do zrkadla. Fakt som vyzerala ako troska. Nadýchla som sa a vyšla von. Musím to všetko zakryť kým je pri mne Louis a správať sa ako pred tým. Musím sa tváriť že všetko je v poriadku. Odsunula som dvere a na posteli zbadala Louisa. Sedel tam smutne so sklonenou hlavou. Ladným pohybom som ku nemu prešla. Čupla som si a do dlaní som chytila jeho tvár a zdvihla mu ju. „prepáč mi to. Ja len.. v noci som nemohla spať. Som trochu unavená.“ Povedala som s ľútosťou. Chytil ma a posadil si ma na kolená. „to je v poriadku“ pobozkal ma na líce. Usmiala som sa a on tiež.  Snažila som sa zabudnúť. Bozkával ma všade po tvári. Začalo ma to štekliť. Smiala som. Ľahli sme si na posteľ.  Objala som ho a hlavu položila na jeho hruď. Pritisol si ma ku sebe. Vychutnávala som si to ako keby to mal byť posledný krát čo takto ležíme. Možno aj je. možno ho už takto nebudem mať pri sebe a nebudem sa cítiť v bezpečí. Už nikdy nebudem cítiť jeho vôňu. Budem sama. Nikto ho nenahradí. Bude moja prvá a posledná láska navždy. „pospi so“ ,pošepkal a pobozkal ma do vlasov. Zobral si prameň vlasov a začal sa sním hrať. Po chvíli som zaspala a ponorila sa do ríše s nov alebo skôr nočných môr.
Kráčala som chodbou a išla za svetlom. Vošla som do osvetlenej miestnosti kde sedel sa posteli Louis a plakal „MIA!“ zakričal moje meno. Chcela som sa ho dotknúť. Ale len som cez neho prešla. Ako keby som bola duch. Aj som bola. Moje ruky , telo boli prehľadné. skúšala som to znovu a znovu. Nič. Prišli chalani a snažili sa ho utešiť. Nezabralo. Kým sa vo dverách nezjavila žena. Bola celá v čiernom a pozerala zákerným a pohŕdavým pohľad. Prešla ku Louisovi a objala ho. Zdvihla mu hlavu a pobozkala ho. Ukľudnil sa. Teraz začali stekať slzy mne. Plakala som a nič nevidela. Všetko bolo rozmazané. „NIE!“ cúvala som dozadu. Bol šťastný. S ňou. Ja som mu len na obtiaž. Musím odísť z jeho života a dať mu pokoj. „Louis!“ zakričala som. Nepočul ma. Nik ma nepočul. Chytila som sa za brucho a niečo si uvedomila. Keď ho opustím nesmie ostať sám. A napadol mi len jeden človek kto ho možno ešte dokáže urobiť šťastným. ELEANOR!
„NIE!“ prudko som sa posadila.Neviem ako dlho som spala ale viac ako 2 hodiny to nebolo určite. Vedľa mňa bol Louis a bol vystrašený. Rýchlo som ho objala a zaborila hlavu do jeho hrude a začala plakať. Prstami som vliezla do jeho hlasom. A druhú ruku som dala na jeho chrbát. Zaborila som do neho moje nechty a vzlykala. „Bol to len sen. Už je dobre. Som tu!“ ,snažil sa ma upokojiť a hladil ma po hlasoch a chrbte. „Milujem ťa! nezabudni na to! Nikdy!“ pošepkala som mu do ucha. Odtiahla som sa a dala mu vášnivý , plný lásky a slasti bozk. Položil ma na posteľ a začal ma bozkávať. Potiahol šnúrku na župane a už som bola nahá. Je to chyba. Nesmiem to urobiť. Ale ja mu neviem odolať. Je too ako rozlúčka. Takto to beriem. Budem mať neskôr výčitky. Som ako štetka. Využijem a odkopnem. A to si možno bude aj o mne myslieť keď mu poviem zbohom. Dala som mu dole tričko. Bozkával ma na krku smerom dole. Zanechával za sebou mokrú cestičku. Dal si dole nohavice. Zachytila som tep jeho boxeriek a dala mu ich dole. Ešte si vytiahol ochranu a nasadil ju. Onedlho sme boli jedno telo. Užívala som si to ako keby to bolo po prvý krát. Ale bolo to posledný krát. Už nikdy nebudem šťastná. Nebudem šťastná ako keď som sním. Nikdy! Vyvrcholili sme naraz. Prehlo ma v chrbte a Louis ma pobozkal na krk. Ľahol si vedľa mňa. Ešte som ho raz pobozkala. Ľahli sme si ku sebe. Louis zase zobral prameň mojich vlasov a hral sa s nimi. Prikryl nás. Zatvorila som oči. Najprv zaspal Loui a potom ja.
Dnes sa mám po týždni stretnúť s Alice. Už to musím dostať zo seba. Povedať niekomu pravdu. Spravila som rannú hygienu. Jesť som nejedla od včera. Nič mi nechutí. Čo zjem tak to vyvrátim napäť. Vlasy som si učesala a dala do drdola. Make up. Žiadny. Prirodzená. Určite budem zase plakať takže mi bude zbytočný. Dala som si bielu košeľu ktorú som zakasala so riflí. Do čiernej kabelky som dala všetko potrebné ako peňaženku , mobil... na oči okuliare. Obula som si čiernobiele pásikavé baleríny. Zamkla som a kľúče dala do kabelky. Išla som do reštaurácie kde sa máme s Alice stretnúť.

Prišla som asi o 30 minút skôr. Sedela som a čakala. Konečne prišla. „Ahoj“ postavila som sa. Objali sme sa a sadli. „Ahoj. Prepáč. Meškám.“ Sadli sme si. „V pohode“ ,pousmiala som sa. Objednala som si niečo ľahké. Jedla som to na silu. Vôbec mi to nepravo. Vidličkou som hrabala v tanieri. „Si v poriadku?“ ,pozrela na mňa. „Jasné , len nemám hlad“ , snažila som sa ju presvedčiť. Ale pred ňou neutajím nič. „Neklam“ ,hneď povedala. „tak dobre. Ale nie tu. Niekde kde budeme samé“ ,pozrela som na ňu cez čelo. „OK“ ,prikývla. Konečne sme odišli. Zaplatila som a išli sme niekde kde budeme mať kľud.
Išli sme do Green park. Sadli sme si na lavičku. Bol tu kľud. Chytila som sa za brucho. „Tak hovor“ ,povedala netrpezlivo. Vzdychla som. „Som tehotná“ ,pošepkala som. „Čože?“ postavila sa. „Ale to je dobré nie?“ zase si sadla a pozerala nechápavo. „Nie! Nie je to dobré“ , slzy už boli na krajíčku. „To dieťa nie je Louisove. Je to toho bastarda čo ma znásilnil. Keď mi doktor robil vyšetrenia. Zistili to. Som v prvom týždni. Alice. Chápeš to. So obyčajná ku...“ „Nie nie nie! Mia nie si! Nie je to tvoja chyba. Bola si v bezvedomí. Boli dvaja. Nemohla si sa brániť. Toto už nehovor.“ ,zatriasla so mnou. „čo na to povedal Louis?“ „Nevie to. Nemôžem mu to povedať. Ani nepoviem. Nikdy sa to nedozviem.“ ,zdvihla som hlavu. „Musím sa s ním rozísť. Nemôžem mu zničiť život. nemôže sa to dozvedieť!“ „Mia čo to hovoríš? To sa ho len tak vzdáš? Ani nevieš ako by reagoval ak by si mu povedala pravdu.“ „čo by povedal? Vyhodil by ma čo iné?“ „To nemôžeš vedieť! Radšej ho opustíš? Zničíš ho! Zničíš teba. Budete trpieť! To chceš? Nerozmýšľala si ja neviem. Potrat?“ „Nie to neurobím. Je to len nevinné bábätko. Za nič nemôže. nemôžem ho zabiť!“ ,postavila som sa. „Ako to vlastne môžeš povedať. Aj ty si tehotná!“ ,sklonila hlavu a chytila sa za brucho. „Alice. Ja to musím urobiť. A nebude tak sám. Má chalanov. Teba.!“ „Možno tu budeme pri ňom. Ale budeme ho povzbudzovať aby niečo neurobil. Jediná kto tu nebude si TY! Opustíš ho bez toho aby si skúsila aj iné riešenie. Pravdu.“ „K ničomu by to neviedlo. A nebude nešťastný. Je tu ešte niekto kto ho dokáže spraviť znova šťastným.“ „Kto?“ postavila sa tiež a podišla ku mne. „Eleanor!“ , pozrela som sa jej do očí. „Vážne? Po tom všetko? Mia veď ona ti ublížila. Obvinila ťa z niečoho čo nie si.“ „SOM! Som obyčajná štetka! Alice. A neodhovoríš ma od toho. Som rozhodnutá! , skríkla som. „Mia..“ ,prerušila som ju. „Len o jedno ťa chcem požiadať. Keď odídem povedz chalanom že ma to mrzí. Že som to tak nechcela. Že ich mám veľmi rada. Miguelovi daj list čo som napísala. Je tam celá pravda. Daj mu ho keď budem už preč. “ ,strčila som jej ho do ruky. „A Louisovi daj tento. Napísala som mu tam to čo je potrebné aby na mňa zabudol. Dnes sa ešte rozlúčim s Miguelom. Zajtra Louis a v noci odlietam. Miguelovi nič nepoviem lebo by ma nepustil. Nehovor mu ani ty nič. “ „Kam ideš?“ „nemôžem ti to povedať. Nikto o tom nevie. A ani sa nedozvie?“ „Mia.. ostaneme v kontakte?“ ,pozrela na mňa zo slzami v očiach. „To ti sľúbiť nemôžem.“ Obidve sme sa rozplakali. Objala som ju najsilnejšie ako som vedela. „Nezabudni že si moje všetko. Ľúbim ťa Alice!“ pošepkala som jej do ucha. „Budeš mi chýbať. Neviem ako to zvládnem bez teba. Tiež ťa ľúbim!“ ,odtiahla som sa. Otrela som jej slzy. „Asi bude lepšie ak si nájdeš inú a lepšiu krstnú mamu.“ , smrkla som. „Zbohom!“ to som už nevydržala a začala som plakať poriadni. Vzlykla som. „Zbohom!“ ,pustila som ju. Dala som na oči okuliare a utekala preč skôr nech by ma niekto zastavil a prehováral ma. A prinútil spraviť chybu.  Otočila som sa. Stále tam stála a pozerala do prázdna. Len dúfam že sa jej nič nestane.   
Tak čo hovoríte? Neviem možno som vás sklamala. ale takto to proste musí byť! Prosím vyjadríte sa ku časti. čo Anonymne alebo nie. Len prosím potrebujem váš názor! Ak tak postačí ak aj OHODNOTÍTE ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára