nedeľa 18. augusta 2013

My Drugs 25

Nová časť pri ktorej mi vyletela slza. teraz to bude chvíľu ťažké. obidvaja budú trpieť. všetko už mám v hlave a aj ako sa to všetko skončí. takže už len písať a písať. na konci zanechajte KOMENT! Hope You Like It ♥ 
Pustite si TOTO!
Louis POV:
Odišla. Ostal som tu stáť a prizeral sa ako sa vzďaľuje. Slová ktoré mi povedala ma zaboleli pri srdci a snažil som sa to pre dýchať. Láska, skutočná láska a jediná osoba ktorú som miloval najviac na svete ma opustila. Nevedel som čomu mám veriť. Buchol som po stene päsťou.
„Nieeeeeeeee!“   zakričal som na plne hrdlo a po stene som sa zošúchal dole. Nohami som kopal po podlahe a vzlykal. Buchli dvere. Možno sa vrátila a prišla povedať že je to naozaj len žart. A ja som mu naletel a potom sa budeme celý deň na tom smiať.
„Louissss sme doma!“ zakričal Zayn. Nohou som buchol o dvere aby sa zavreli. Mýlil som sa. Naozaj odišla a už ju neuvidím. Nikdy ju už neuvidím. Jej veselé oči. Hravý úsmev. Šibnuté nápady. Drobná, krehká postava. Vždy som si dával pozor aby som jej neublížil. Keď bola nedočkavá či nervózna alebo keď aj niečo tajila, nejakú somarinu. Obhrýzala si s úsmevom nechty. V očiach mala plamienky čertíka ktorý sa nevedel dočkať reakcie druhej osoby. Jej sladké bozky ktorých som sa nevedel nikdy nabažiť. Objatia tak silné a plne lásky. Aspoň som si myslel že sú plne lásky. Užíval som si ich zakaždým ako keby to bolo prvý krát. A nakoniec prvý pohľad. Stačil jeden pohľad aby mi ukradla srdce. Láska v ktorú som veril a ona....Otvorili sa dvere. Dnu nakukli 4 hlavy.
„Louis!“ zvolal Liam a kľakol si ku mne.
„Čo sa stalo?“ opýtal sa Harry. Zayn a Niall si tiež kľakli a sledovali ma . Rukami som sa chytil steny a postavil sa na nohy.
„Odišla.“ Zašepkal som a išiel ku oknu. Hľadel som do prázdna.
„Ako mohla povedať aby som na ňu zabudol a tváril sa že sa nikdy nič nestalo?“ hovoril som skôr pre seba.
„O čom to hovoríš Loui?“ chytil ma za rameno Harry. Ani som sa nepohol.
„Opustila ma,“ Dal som ruky v päsť. „Mia. Je preč. A ja neverím že je pravda čo povedala. Proste ma len opustila a určite klamala aby som ju nechal ísť! Musela mať iný dôvod ale mne povedala ten nesprávny!“ kričal som.
„Louis. Počkaj, ako to že ťa opustila.“ Povedal Niall.
„Nie som pre ňu dosť dobrý.“ Slané kvapky sa opäť spustili dole lícami.  Harry ku mne podišiel a silno ma objal. Objatie som mu opätoval. Potreboval som cítiť takéto kamarátske alebo skôr bratské objatie. Cítiť niekoho kto je pri mne. Všade bolo ticho. Bolo počuť len moje vzlyky.
Niekomu začal zvoniť mobil. Zdvihol to Niall. Odišiel z izby. Odtiahol som sa od Harryho a išiel za ním. Možno je to niečo o mne. Otvoril som dvere a počul Nialla.
„Áno je v izbe. Alice o čo ide. Nechápem tomu. Prečo Mia zmizla?“ podišiel som ku nemu a vytrhol mu mobil.
„Alice. Prečo? Kde išla?“
„Louis,“ vzdychla. „Počkaj hneď som tam.“ počul som ako sa rozplakala a zložila. Podal som mu mobil a vrátil sa do izby. Zamkol som za sebou dvere a ľahol si na posteľ. Pozeral som do stropu.
Nie si pre mňa dosť dobrý. Tieto slová sa mi zaryli do srdca a spravili v ňom dieru. Stále sa mi to opakovalo v hlave.  Dal som si na tvár vankúš. Chcel som zomrieť. Kde nie je ona nemôžem byť ani ja. Bez nej som ako telo bez duše.  Prudko som sa posadil a spomenul si na deň keď sme išli do klubu a povedal som jej všetko čo ku mne cíti. Tancovali sme a pozerali si do očí. Louis ja Ť-A M-I-L-U-J-E-M celým svojím srdcom i telom ak je to možné! Ako to mohla povedať len tak ak to nemyslela vážne. Nie. Z nejakého dôvodu mi klamala a ja neviem prečo. Neverím tomu že by mi len tak hovorila že ma miluje ak by to nebola pravda. To sa proste na ňu nehodí. To nie je Mia.
Zazvonil zvonček. Okamžite som spozornel a vrátil sa do reality. Odomkol som a zišiel som dole. Dole stála Alice a keď ma videla rozplakala sa a objala ma.
„je mi to tak ľúto. Ale ja-ja nemohla som ti to povedať.“ Vzlykala mi do trička. Pritiahol som si ju ku sebe.
„Mohla som tomu zabrániť ale neurobila som tak. Mohla som ju nejako zastaviť.“ Sadol som si s ňou na schody. Pozrel som na Miguela. Nechápal ničomu rovnako ako chalani.
„Počkať. Alice? O čom to hovoríš? Prečo ste taký, smutný? Veď mne Mia povedala že ide len na dovolenku a vráti sa.“ Alice sa odtiahla a pozrela na mňa. Prečo mu povedala niečo iné. Takže predsa len klamala všetkým a opustila nás kvôli niečomu inému.
„Nie. Nie. Miguel ona odišla na vždy. Klamala ti aby si  ju pustil. Sama dobre vedela že inak by nemohla. Klamala aby si na nič neprišiel. Ona odišla....“ odmlčala sa. Miguel sa sadol na zem a snažil sa pre dýchať pravdu čo mu povedala Alice.
„Kvôli čomu?“ potriasol som s ňou. Sklonila hlavu.
„Nemôžem.“
„Alice!!“ len pokrútila hlavou že nie.
„Vieš aspoň kde ide?“ tiež pokrútila hlavou že nie.
Pustil som ju. Kto by ju prinútil odísť. Zamyslel som sa. Nik mi nenapadal. Až kým mi nehovorila ten príbeh a potom na osobu ktorá jej to pripomenula.
Je to štetka. Len vás využíva!
„Eleanor!“ postavil som sa. Vyšiel som zobral som si bundu a obul sa. Kľúče od auta som zobral Harrymu a išiel za ňou.
Zastavil som pred jej bytovkou. Vystúpil som a utekal do vnútra. Výťahom som sa vyviezol na 6 poschodie. Zastal som pred jej dverami a tuha zabúchal. Otvorila a keď ma zbadala ostala prekvapená.
„Čo si jej urobila.? Prečo zmizla.?“ Zavrel som dvere a približoval sa ku nej. Ona cúvala dozadu.
„L-louis ja, ja nevie-m o čom to hovoríš.“ Zakoktala sa.
„Z nejakého dôvodu ma opustila. A ten dôvod môžeš byť jedine ty!“ chytil som ju za lakeť. Sikla bolesťou.
„Nie. Louis počúvaj ma. Ja vôbec neviem o čom to hovoríš. Ja pochopila som že sa milujete a že ste spolu šťastný. Nedával by to ďalej zmysel rozdeľovať vás lebo sa ľúbite.“ Pozrela mi do očí a mal som pocit že hovorí pravdu. Pustil som ju a sadol si na sedačku.
„Myslel som si to aj ja. Ale asi to láska nebola.“ Pozeral som pred seba a opäť sa objavili slzy.
Miguel POV:
Sedel som na zemi a neveril som tomu čo som počul. Prečo by klamala. Prečo by len tak odišla. Louis zmizol.
„Miguel,“ podišla ku mne Alice. Uhol som sa a postavil sa. „Je mi to ľúto.“
„Keď si vedela že chce odísť, prečo si mi to nepovedala? Prečo si niečo neurobila aby si tomu zabránila?“ pozrel som na ňu.
„Chcela som. Ver mi. Ale ja som jej to sľúbila. Chcela odo mňa aby som bola celý čas ticho. Dala mi list. Jeden pre teba,“ podala mi ho. „A druhý pre Louisa.“ Harry jej ho zobral z ruky a rozbalil ho.
„Je pre Louisa nie pre teba.“ Vytrhol mu ho Liam.
„Možno je tam niečo. Nejaké vysvetlenie.“ Povedal.
„Nie! Kým nepríde Louis nepozrieme sa do neho!“ skoval si ho pod bundu.
Podišiel som ku Alice a objal ju.
„Prepáč ale.. som debil ako som nemohol tušiť. Keď mi to vravela vyzerala čudne. Tak silno ma objala ako na po sledy. Aj to tak bolo“ rozplakal som sa.
Pozrel som na list. Išiel som do obývačky a otvoril ho. Na opálke bolo Drahý Miguel. Otvoril som list. Všetko bolo napísané po španielsky.
Je mi to nepríjemné lúčiť sa takýmto spôsobom. Ako som ti povedala. Cestujem. Ale nie je to dovolenka. Je to navždy. Potrebovala som ťa posledný krát vidieť. Rozlúčiť sa. Nebolo to pre mňa ľahké. Ani teraz to nie je ľahké. Teraz pravdepodobne cestujem na miesto kde budem doživotne sama. Možno. Možno predsa nebudem len tak sama. Niečo so sebou mám. Niečo pod srdcom. Prosím nehovor to nikomu. Nechaj si to len pre seba. Ja len chcem aby si vedel ten skutočný dôvod. Vie to aj Alice a prosím nehnevaj sa za ňu. Ja som ju poprosila by o tom nikomu nehovorila. Vieš o tom len ty a Alice. Nikto iný.
Si ten najlepší bratranec na svete. Nikdy nezabudnem ako si mi pomohol zo všetkých tých sračiek do ktorých som sa dostala. Chránil si ma a pomáhal si ma. Ostal si pri mne aj keď som sa liečila. Vždy si za mnou chodil a podporoval ma. Neviem čo by sa stalo ak by si pri mne nebol ale...
Ale niečo som si uvedomila. Celý ten čas som ti ničila a zaťažovala život. pridávala som ti problémy a obťažovala ťa maličkosťami. Zničila som ti minulosť len tým že si sa o mňa staral ako o chorú .Nemal si časť na svoje záujmy. Pozeral si sa na to ako si ničím život. ale aj tak si ostal. Strážil si ma aj keď si nemusel. Nemusel si ísť ani do Londýna ale išiel si. Budem si vyčítať že som ti v tom nezabránila a nenechala ťa žiť vlastný život. Možno som urobila chybu a možno nie. Avšak lepšie bude keď zmiznem s vašich životov a nebudem vám ich naďalej strpčovať.
P.S Alice ti povie celú pravdu prečo som odišla. Ale musím mi tým sľúbiť a aj Alice že to nikdy nikomu nepovieš. !
                                                                                                                                                                                            ZBOHOM! MIA!
Papier som pustil na zem a pozrel sa na Alice. Spustili sa mi slzy a jej rovnako. Objal som ju.
  
Louis POV:
„Louis. Možno ma nenávidíš za to čo som vám spôsobila. No, mám pocit že som sa mýlila. Bola som hlúpa a ničila som ti šťastie. Louis,“ chytila ma za ruku. „Ak by si chcel môžem ti pomôcť. Nechcem ťa nechať samého. Vidím že ťa to zničilo.“ Pozrel som na ňu. Bolo to zvláštne ako keby vedela že Mia ma opustila a ona vedela dôvod prečo.
„Ak vieš prečo odišla. Povedz mi ho!“
„Nič neviem,“ pozrela bokom. „Chcem ti len pomôcť.“ Pozrela znova na mňa.
„Prečo mám pocit že ma klameš?“ postavil som sa. Začal mi zvoniť mobil. Zdvihol som.
„Louis. Príď rýchlo domov. Mia ti nechala list“ ozval sa Liamov hlas. Zložil som.
„Mia mi nechala list. Musím ísť,“ išiel som ku dverám. Zastal som. „Poď so mnou“ otočil som sa vo dverách. Eleanor si zobrala kabát, obula sa a išli sme naspäť do vili.
Vystúpili sme a spolu vošli dnu. V obývačke už sedeli všetci.
„Čo tu ona robí?“ postavila sa Alice.
„Je tu so mnou. neskôr to vysvetlím.“ Povedal som
„Kde je ten list?“ Liam mi ho podal. Zobral som ho a sadol som si.
Ahoj Louis.
Keď list dočítaš znič ho a stým aj všetky spomienky na mňa.
Chcem ti toho veľa napísať ale musím byť stručná.
Odchádzam len s jedného dôvodu aby si mohol byť šťastný. Nemôžem ti povedať prečo aj keď máš právo vedieť prečo. Proste nemôžem. Nie je pre mňa ľahké lúčiť sa takýmto spôsobom. Aj tak som ťa musela vidieť posledný krát a objať ťa na rozlúčku. Totižto už nikdy nebudem môcť cítiť tvoju sladkú a neodolateľnú vôňu. Krásny úsmev pri ktorom sa mi vždy podlamovali kolená. Bozky ktorých som sa nevedela nikdy nabažiť. Tak modré očí ktorými si ma hypnotizoval aj keď si  možno nechcel. Tvoje pevné objatia, vždy som sa cítila tak bezpečne. Mala som pocit že konečne niekde patrím a že ma skutočne niekto miluje. Ale mýlila som sa. Som len na obtiaž a ničím životy na okolo. Nezaslúžila som si niekoho ako si ty. Si až moc dobrý aby som s tebou mohla byť. Klamala som. Musela som klamať a ty si mi tak ľahko uveril. Ale teraz je to už jedno. Ži naďalej ako predtým než si ma stretol. Nikdy nezabudnem na tvoju usmievavú tvár. Opustila som ťa aby si mohol byť konečne slobodný a šťastný. Aby som ti nepridávala starosti navyše. Ži ďalej. Máš skutočných kamarátov skoro ako bratov. Slávu a popularitu. Nezahoď ju len preto aby si naďalej rozmýšľal nad tým prečo som ti nepovedala skutočnú dôvod k odchodu. Prečo som ťa opustila.
Chcem len jednu láskavosť. Povedz chalanom že mi budú chýbať a nikdy nezabudnem na bláznovstva ktoré sme vystrájali. Napr. ako ma objali vedrami J navždy ostanete v mojom srdci. Nemám žiadnu vec ktorá by mi vás pripomínala ale mám spomienky ktoré si zo sebou zoberiem a budem spomínať. Nič iné mi neostáva.
Možno predsa nezabudni ako veľmi ťa milujem a budem ťa milovať až do konca. Nezabudni že si niekedy patril mne. Nezabudni na lásku ktorú ku tebe cítim. Ale zabudni na tú osobu kto tu lásku cíti. Proste niekto ťa miluje ale ty ho nepoznáš. ZBOHOM  NAVŽDY! Mia.......
Na papieri sa objavili mokré kvapky. Zdvihol som na všetkých môj zrak. Vedel som to že klamala. Vedel som že nemyslela vážne slová ktoré mi povedala.
„Vedel som to. Ona ma stále miluje“ pousmial som sa ale diera v srdci ostala.
„Louis ešte niečo tu je“ povedala Eleanor. Otočil som sa ku nej. Podala mi retiazku na ktorej bola pucľa.
 „Kúsok s môjho srdca ktorý patrí tebe. Ja mám prázdne miesto v srdci“ Prečítala Eleanor. Pozrel som sa na retiazku a stisol ju v päsť.
Mia POV:
Utrela som si slzy a zišla dole kopcom. Stopla som taxík a išla domov. Zo skrine som vytiahla džiny s vysokým pásom. Hnedý sveter s USA vlajkou. Vlasy som si dala do drdolu a obula si krémové, vysoké topánky. Na krk som si dala druhú časť prívesku.
 Hľadala som tu druhú že ju zbalím. Na poličke som zbadala list. Rozbalila som ho a prečítala si ho. 
To nemôže byť pravda. Ja som mu dala ten druhý list. Aj s tým príveskom. Myslela som si že som mu dala tento kde sú všetky tie hnusné slová a klamstvá. Namiesto toho som mu dala ten kde mu vyznávam lásku. Roztrhala som ho a vyhodila von oknom. Zobrala som kufor a všetky doklady s taškou cez plece. Pozrela som si byt a polepené steny. Posledný krát som sa usmiala. Už nikdy nebudem šťastná. Nebudem schopná sa usmievať.  Zamkla som a vyšla som na ulicu. Išla som ku Miguelovej  bytovke. Do schránky som mu hodila obálku v ktorom boli moje kľúče od bytu. Stopla som taxík a išla na letisko. Zbadala som tu  novinárov.  Dala som si okuliare a vystúpila. Šofér mi vybral kufor. Zaplatila som mu a išla do haly. Cestou ma obklopili novinári a kládli otázky typu kde cestujem a podobne. Nevšímala som si ich a vošla som dnu. Išla som ku pokladni.
„Jednosmernú letenku do New York prosím.“      
Sooooooooo Carrots?  Aký máte dojem? prosíím KOMENT! možno je to nejako skomolené ale písala som to tak ako som to mala za potrebu. neviem. posúďte sami a ohodnoťte a okomentujte. za možné  gramatické chyby sa ospravedlňujem ♥ 

2 komentáre: