streda 18. septembra 2013

Help Me! Predslov

Také krátke na úvod. Ak sa nájde viac ľudí ako 5 a 5+ komentárov,  tak príbeh začnem pridávať. I Hope You Like It ♥


Milujem noc. Skrýva sa v nej veľa nebezpečenstva či veľa tajomnosti. Aj tak ma fascinuje.  Mesačné svetlo mi osvecovalo sloniu pokožku. Hojdať sa na hojdačke v neskorej hodine na veľkom  balkóne mojej izby priam zbožňujem. Pozorujem žiarivé hviezdy. A každá s nich ukrýva nejaké tajomstvo.  Jemný vietor sa mi vplieta do vlasov. V Londýne je koniec  Augusta .  Môže byť 5 stupňov.  Večery bývajú chladné. Zababušila som sa viac do hrubej deky a pozorovala stromy ako sa hýbu s vetrom. Niekoho by to vystrašilo a utiekol by ale mňa nie. Páči sa mi to.

Som Emily Crystal. Ale všetci mi hovoria Ellie. Najmladšia z rodiny.  Adoptovaná od svojich 5 rokov. Nevymenila by som tento život za žiadny iný aj keď je nebezpečný.  Prečo je rozdielny od ostatných?  Zistíš to čoskoro.

1 komentár: