sobota 21. septembra 2013

My Drugs 38

Joj carrotky. Po dlhej dobe nová časť. Taká pre mňa zvláštna. Ale posuťte sami ;) KOMENT poteší a zahreje pri srdiečku. Pridajte sa aj do skupina na FB. Odkaz nájdete TU!
Prevalila som sa na brucho. Vystrela som ruku. Necítila som nič teplé. Otvorila som jedno oko. Miesto vedľa mňa bolo prázdne. Otvorila som aj druhé a posadila sa. Obzrela som sa naokolo a znova padla na posteľ.
„Vyčerpaná?“ dnu vošiel Louis. Otočila som hlavu. V rukách mal tácku. Posadila som sa a oprela o čelo postele. Položil ku mne tácku. Chcela som si zobrať ale zabránil mi.
„Ja ťa nakŕmim.“ Usmial sa.
„Louis. Toto zvládnem“ pozrela som na neho.
„Ale ty si moja princezná ktorú chcem rozmaznávať.“ Pobozkal ma.  Pokrútila som hlavou.

Dala som si sprchu a potom som vybrala s kufra plavky.
„Ešte som nevidela dom.“ Povedala som ako som našla kuchyňu. Objala som Louisa zozadu. On sa naklonil dopredu a ja som bola vo vzduchu.
„Vyskoč. Idem ťa povoziť po dome.“ Zasmiala som sa. Vyšplhala som sa na jeho chrbát a uchopila sa jeho pliec. Trvalo to dlho ako keby sme prezerali hotel a nie nejaký dom. Bola to obrovská vila. Najviac sa mi páčila záhrada. Boli tam stromy a na nich povešané ako keby lehátka alebo postele. 
Vyšli sme pred dom a sadli si do kresla. Louis si ma dal na seba.
„Predsa som našiel miesto kde budeme sami.“ Zasmial sa.
„Uznávam. Dokázal si to.“ Ruky som vplietla do jeho vlasov a potiahla ho za ne.
„Auu.“ Skríkol.
„Nebuď citlivka.“ Znova som ho potiahla.
„Auuu.“ Pozrel na mňa vážne a postavil sa so mnou. išiel so mnou do mora.
„Nerob to!“ Vošiel asi do hĺbky jeho hrude a povoľoval ruky. Až ma pustil a ja som sa ponorila. Vynorila som sa a hneď sa na neho prilepila ako pijavica.
„Neviem plávať!“ Skríkla som.
„P-Prepáč, nevedel som.“ objal ma a vychádzal.
„Ale môžeš tu ostať a takto am držať. Toto sa mi páči.“ Pobozkala som ho na líce.
„Ako chceš.“ Usmial sa. Prilepil sa na moje pery. Cítila som soľ. Ani som si neuvedomila a vyšiel. Odtiahla som sa.
„Prečo?“ odula som spodnú pery.
„Počkaj.“ Položil ma na zem. Mykla som plecom a otočila sa ku moru. Vošla som tam po kolená.
„Som tu.“ Objal ma okolo pása. V ruke mal nafukovačku.
„Ľahni si.“  Položil ju na vodu. Ľahla som si na brucho. Louis to využil a ťapol mi po zadku.
„Tak toto nie.“ Preobrátila som sa na chrbát. Pretočil očami.
„Nechceš si na mňa ľahnúť?“ zažgeril sa.
„Myslíš že nás to udrží?“ nadvihla som obočie.
„Je to kvalitné. Malo by.“ Postavila som sa. On si ľahol na chrbát a ja na neho bruchom.
„Ak by nás teraz niekto vide tak by si myslel že ..“ pomlčala som.
„Ale nikto nás nevidí.. prečo nie.“ Pobozkal ma.
„Louis!“ zahriakla som ho.  Bradu som mala podopretú o jeho hruď a pozerala do jeho modrých očí. Objal ma okolo pása a silno ku sebe pritlačil. Začal ma bozkávať a behom 5 sekúnd sme boli pod vodou. Keď už sme nemali vzduch vynorili sme sa. Otvorila som oči.  Nevedela som ako mám na neho nakričať. Páčilo sa mi to lebo som bola pri ňom. Pevne ma držal a ešte aj bozkával.
„Nehneváš sa?“ nadvihol obočie. Ruky som mala obmotané okolo jeho krku. Zahryzla som si do pery a pokrčila nosom.
„Hmm. Nie.“ Usmiala som sa. Pozrela som sa za neho kde bolo more a v diaľke bola loď a zdalo sa že sa ku nám približuje.
„Loui?“ riekla som a stále sa pozerala na loď.  Otočil sa bokom a otočil hlavu. Doširoka sa usmial a vyliezol s mora.
„Smeješ sa ako mesiac na hnoji. O čo ide?“ položil ma na zem. Nič mi neodpovedal.
„Louis!“ išla som za ním. Otočil sa ku mne. Chytil mi tvár do rúk.
„Je to súčasť dovolenky.“ Usmial sa a pobozkal ma na čelo.
Zostala som stáť na mieste. Išiel hore. Keď sa vrátil objal ma okolo pása a viedol von.
„Samé prekvapenia. Nepáči sa mi to.“ Pozrela som na neho.
„Ale tento sa ti bude páčiť.“  Usmial sa a otočil hlavu ku lodi ktorá spomaľovala lebo už bola pri brehu. Začali vystupovať ľudia. Boli ďaleko takže som ich nespoznala.
„Nepovedz mi že to sú chalani.“ Zaostrila som zrak a videla kučeravú hlavu.
„Oni si nedali povedať!“ pustil ma Louis a išiel ku nim. Povzdychla som si a sledovala som ho. Vystupovalo viac ľudí. Pribehla som ku Louisovi a otočila ho ku sebe.
„Ak dobre vidím tak tam sú...“ nastrčila som hlavu.
„Naše rodiny a 4 exoti čo nie sú pozvaný.“  Zasmiali sme sa. Objala som ho najsilnejšie ako som vedela.
„Ďakujem.“ Pošepkala som. „Ale myslela som že budeme sami.“ Zahryzla som si do pery.
„Chcem aby konečne spoznala moju rodiny a aby sme aspoň na chvíľu boli spolu. Budú tu len týždeň a potom ďalší tu budeme sami.“  Pobozkal ma a kráčali sme ku ním. Začala som sa triasť ako osika.
„Zase?“ stisol mi ruku.
„Nemôžem si pomôcť. Vieš dobre že sa vždy trasiem keď sa bojím. Neviem čo sa stane.“ Pošepkala som rýchlo. Louis ma pustil a rozbehol sa ku jeho mame a sestrám.
„VY.. vy ste to vedeli však?“ podišla som otcovi a ukázala na neho palcom.
„Možno.“ Zasmiali sa a objala som ich.
„Mia?“ ozval sa Loui. Otočila som sa a okolo neho boli ženy. „Toto je moja mama. Féicité ,Lottie,  a dvojčatá Phoebe a Daisy. Všetky sa na mňa usmievali.
„Teší ma. Ja som Mia.“ Nastrčila som ruku smerom ku jeho  mame.  
„Johannah“ milo sa usmiala a potriasla mi rukou.
„A ja som Lottie, Félcite, Phoebe, Daisy.“ Hovorili za radom.
Louis POV
Dievčatá a aj mama boli nadšené. Z Mii nervozita odpadla hneď ako videla ich úsmevy a uvoľnila sa. Ja som sa vzdialil.
„Ahojte.“ Pozdravil som Miinho otca. Objal som Lili a aj Vanessu.
„Ahoj Louis.“
„Miina mama nepríde?“
„Nechcela ale nakoniec som ju prehovoril. Príde večer ale len na dva dni.“ Pousmial sa.
„Fajn. Teraz ma ospravedlňte idem niečo zariadiť.“ Žmurkol som na Lili a išiel ku chalanom ktorý sa smiali.
„ČO tu do pekla robíte?“ zamračil som sa.
„Nie si rád že nás vidíš?“ pozrel na mňa Harry.
„Harold. Hovoril som že chcem rodinnú dovolenku a nie blázinec“
„Aj my sme rodina.“
„Viem ale pochopte ma. Toto je pre mňa veľmi dôležité. Moja rodina, jej rodina a ku tomu ešte príde aj jej skutočná matka.“
„Príde Miina matka?“ skríkol Niall.
„Hlasnejšie to nejde!“ chytil som mu ústa.
„Áno. Chcem aby konečne pochopila aká je Mia a aby spoznala mňa. A hlavne že sa ľúbime.“ Pozrel som na Miu.
„Mia mi spomínala aká je jej mama. A neviem či sa ti to podarí.“
„Ak mi v tom pomôžete.“
„A keby sme tu neboli?“  Nadvihol obočie Zayn.
„Tak by som si poradil!“ pretočil som očami.
„Dom je veľký. Všetkých zabavte lebo večer chcem byť s Miu a jej mamou sám. Rozumiete?!“
„Rozkaz.“ Povedali na raz. Išli sme ku ostatným. Objal som Miu. Išli sme do domu.
„Sú milý a sestry také zlaté.“ Pošepkala mi. Iba som sa usmial a prikývol som.
Ukázali sme im izby a zišli dole.  Mia si ľahla na sedačku. Ja som si sadol a jej nohy dal na moje.
„Tak čo povieš?“  
„Úžasné. Neviem ako sa ti mám poďakovať. Som rada že sme tu. Že tu sú naše rodiny. Proste ťa milujem.“ Podoprela si lakte.
„Ja viac.“ pobozkal som ju na chodidlo a išiel som vyššie.
„Louis prestaň. Teraz nie sme sami.“ Zastavila ma keď som bol na jej brušku.
„Ale teraz sa všetci vybaľujú.“ Usmial som sa.
„Si nenásytný!“ pozrela na mňa vážne  a potom sa začala smiať lebo som ju začal štekliť.  

„Večer.“ Pošepkala mi do ucha a potom ma pobozkala. 

1 komentár:

  1. Je to NÀDHERA !! :3 jsm zvědavá na Miinu matku a jak se zachová :) takže rychle další

    OdpovedaťOdstrániť