nedeľa 8. septembra 2013

Remember Me? 22

Joj carrotky. Musím sa priznať že sa mi dnes nechcelo písať ale donútila som sa ku tomu pre tých čo príbeh čítajú. Poríím zanechajte KOMENT ktorý ma zahreje na srdiečku. I Hope You Like It ♥
Dnes sa vraciame do Londýna. Zažili sme tu kopec zábavy a robili sprostosti ako keď sme mali 20. Ešte stále sme sprostý ako vtedy ale v dobrom slova zmysle.
Sedeli sme v lietadle. Bella vedľa mňa. Spala. Bola tak krásna. Držal som ju za ruku. Pozeral som von oknom. Po chvíli som zaspal aj ja.
„Niall, Niall vsávaj už pristávame.“ Počul som hlas a nežný dotyk na perách. Otvoril som oči. Nado mnou bola naklonená Bella a usmievala sa. Tiež som sa usmial.
„Dobre, už som hore.“ Narovnal som sa. Pokrútila hlavou a tiež si sadla. Zapli sme si pásy a čakali kedy lietadlo pristane.
Vstúpili sme do haly. Držal som Bellu za ruku. Už mi to jej jedno. Aj keď nevie že sme manželia je so mnou a mňa to aspoň tak nebolí. Možno sa do mňa druhý krát zamiluje alebo si spomenie. Vyšli sme von. Zopár novinárom nesmelo chýbať a taktiež fanúšičky. Odfotil som sa s nimi a išiel ďalej. Nastúpili sme do auta ktoré nás už čakala. Jediné čo nebudem spokojný som že budem spávať sám. Že nechce ísť ku mne. Povedala že je ešte čas. Po príchode domov sme sa vybalili a spoločne najedli vonku.
„Čo ideme robiť?“ opýtal sa Loui.
„Napadlo ma že už dlho ste mi nečítali denník.“ Povedala Bella s plnými ústami. Zasmial som sa.
„Tak fajn.“ Povedala Perrie.
Najedli sme sa a posadali sme si do altánku a sedačky. Perrie zbehla po denník.
„Chcete niekto čítať?“ opýtala sa.
„Ja.“ Zobrala ho Jade a otvorila. Bella sa o mňa oprela Jade začala.
Flashback
Som v hotely. Niall nebol po mňa ani na letisku a ani za mnou neprišiel. Som smutná že ma neprivítal. Harry prišiel do hotela a maznal sa s Nicol v izbe. Dnes to chcú povedať aspoň chalanom.
Po sprche som sa upravila a v kufri hľadala niečo vhodné a pohodlné. Dnes nič extra. 
Rifľové šortky a biele, čipkované, voľné tričko. Vlasy som dala na jednu stranu. Dala som si len špirálu. Do kabelky som dala mobil, peňaženku a kľúče od izby. Tašku som prehodila cez plece a obula baleríny. Zaklopala som Nicol na dvere. otvorila. Bola ešte strapatá a oblečená v tom čo prišla.
„Ako to že ešte nie si? Za pól hodiny príde šofér.“ Povedala som a zavrela dvere.
„Čože?“ skríkla a začala lietať ako strela. Behom 15 minút bola hotová.
„Šikovná!“ usmiala som sa. Prisadla si ku mne.
„Ja vždy!“ vystrela sa. Sklonila som hlavu.
„Deje sa niečo?“ chytila ma za ruku.
„Ja len. Dnes tu bol Harry. Prečo neprišiel aj Niall?“ stiekla mi slza. Bola ticho nič nepovedala.“Čo sa to deje. Úplne sme sa odcudzili.“ Smrkla som. objala som ju najsilnejšie ako som vedela.
„Dnes ho uvidíš. Všetko si poviete, vysvetlíte a bude to ako pred tým. Uvidíš. Tak poď za chvíľu príde šofér.“ Odtiahla sa a venovala mi povzbudivý úsmev. Utrela som si slzy a prikývla som. zišli sme dole a onedlho prišiel šofér. Celý čas som bola ticho. Zastavili sme pred arénou a vošli zadným vchodom. Na krk nám dali V.I.P kartičky a išli sme do šatne kde boli chalani. Trošku sme zablúdili ale našli sme to a zaklopali. Otvoril Zayn.
„Ahoj.“ Usmial sa a objal nás. Silno som ho stisla.
„Ahoj.“ Tiež som sa usmiala. Potom ma privítali aj ostatný. Ale nebol tu Niall.
„Kde je?“ opýtala som sa.
„Neviem. Niekde zmizol.“ Mykol plecami Harry.
„Ale niečo vám musím povedať.“ Pokračoval. „No viete Nicol je moja priateľka už 6 mesiacov.“ Povedal rýchlo a objal ju. Všetci ostali ticho a nechápavo sa pozerali.
„prečo si nám to nepovedal?“ hneď ho pokarhal Liam. Obidvaja sa na seba pozreli a potom sa len priblblo usmiali. Všetci im zagratulovali.
„A ty hviezda?“ opýtal sa Loui.
„Ja o tom už viem.“ Zažgerila som sa. „A dosť dlho.“ Podišla som ku Nicol. Aj tak som ich objala. Keď som objímala dnu vošiel Niall. Keď ma zbadal zamračil sa. Rýchlo som sa odtiahla.
„Ahoj.“ Povedala som nesmelo. Bola som pripravená že ma objíme a a pobozká.
„Ahoj.“ Pousmial sa a pobozkal ma len tak letmo. Ostala som tam obarená stáť a nechápala tomu čo urobil. Otočila som sa. A pozerala na neho. Stisla som pery. Dalo mi to veľa námahy aby som sa tam nerozplakala.
„Chalani. Je čas.“ Zachránil ma chlap čo vošiel dnu. Vyšla som ako prvá. Sledovala som chlapa.
„Gabriella, počkaj!“ dobehla ma Nicol.
Vošla som do prvých dverí. Nicol hneď za mnou.
„Nič sa nevyriešilo. Ako keby som bola kamarátka!“ rozplakala som sa. Oprela som sa o stenu a skĺzla dole. “Prečo?“ vzlykala som.
„Hviezdy predsa neplačú. Neboj ja sa s ním porozprávam. Čo porozprávam. Vynadám mu!“ objala ma. Začala úvodná pieseň Up All Night.
„Nechcem tam ísť.“ Pošepkala som. postavila som sa a pozrela na Nicol.
„Môžem ostať s tebou.“
„Nie. Choď. Ja pôjdem do šatne a keď koncert skončí tak odídem.“ Išla som ku dverám a vyšla. Rýchlym krokom som išla do šatne. Sadla som si na sedačku. Privinula ku sebe vankúš a znova začala plakať. Vytiahla som mobil a začala čítať naše SMS. Písali sme ako sa milujeme a ako si chýbame. Z mojej strany to je stále tak ale ako to cíti on už neviem. Neviem čo si mám myslieť. Čo sa to s nami stalo? Prečo sme sa tak odcudzili?
Začula som krik. Chalani mali prestávku. Nechcem aby ma videli. Skovala som sa za záves a sadla som si na zem. Otvorili sa dvere.
„Hviezda?“ povedal Louis.
„Hovorila že bude tu.“ Zakoktala sa Nicol. Chvíľu sa rozprávali.
„Prečo si taký?“ povedal tvrdo Zayn. Pravdepodobne to patrilo Niallovi.
„Je to moja vec. Nechajte ma!“ povedal mrzuto. Patrilo to jemu.
„Si idiot Niall! Nevidíš ako ju to bolí?“ ozvala sa Nicol.
„Čo mám teraz robiť?“ stále bol mrzutý. Toto som nemala počuť.
„Ty nevieš čo máš robiť?“ utrela som si slzy.
„Ale ja viem.“ Podišla som ku nemu a dala facku.
„Bola chyba že som sem prišla. A ty si urobil chybu že si ma zavolal!“ Začala som utekať preč. Vybehla som von. Bol tam muž čo nás sem priviezol.
„Zaveste ma naspäť na hotel a potom sa vráťte tu.“ Povedala som rýchlo. Prikývol a nastúpili sme do auta. Vystúpila so a išla rovno do izby. Odomkla som. ľahla som si do postele a znova sa rozplakala. On nevie čo má robiť? Sme tak moc rozdielny. Ako sme sa mohli dať dokopy? Neľutujem to určite nie! Milujem ho najviac ako môžem! Ale neviem čo cíti on. Hneď zajtra sa vrátim naspäť do Miami. Neviem čo bude ďalej ale viem že budeme musieť si dať pauzu. Teraz to bude mať aspoň zmysel. Už som bola unavená a zaspala som oblečená a obutá.
Obliekla som si tepláky a na tričko dala mikinu. Zavrela som kufor a vyšla z izby. Nechcela som sa s nikým lúčiť. Kráčala som po dolnej hale. Nechcela som aby sa to stalo ale stretla som sa sním.
„Kam ideš?“ povedal šokovane.
„Kam asi? Domov“ obišla som ho a chcela pokračovať.
„Prečo?“ zastavil ma.
„Pýtaš sa? Vážne Niall. Tak odpoveď si nájdi sám. Pozri zo začiatku to bolo krásne ale bude lepšie ak si dáme pauzu. Ahoj.“ Pozeral na mňa a po chvíli mi pustil ruku. Otočila som sa a išla von. Stopla som taxík.
Vybavila som si letenku na poslednú chvíľu. Prešla som kontrolami a mohla som nastúpiť do lietadla. Sadla som si a na uši dala slúchadla. Zavrela som oči a snažila sa čo najrýchlejšie zaspať aby som nemusela myslieť.
***
Letuška ma zobudila. Zapla som si pásy a čakala. Vystúpila som von. Začalo mi byť horúco. Dala som si dole mikinu pod ktorou som mala top. Vytiahla a zapla som mobil. Prišli mi zmeškané hovory od chalanov a Nicol. Ignorovala som to a vytočila Dylana.
„Hviezda?“
„Dylan. Príď po mňa na letisko prosím?“ povedala som zúfalo.
„Na aké letisko?“
„Na aké asi tu v Miami predsa!“ povedala som mu na ktoré a zložila. Zastavil a ja som nastúpila.
„Čo sa stalo?“ pozrel na mňa. Len som ho silno objala.
„Je koniec.“ Pošepkala som.
„Aký koniec?“ naštartoval a vyrazil. Všetko som mu povedala.
„Je to idiot. Má šťastie že som tam nebol.“ Zvieral volant.
„Už o tom nehovorme.“ Povedala som.

Keď som prišla domov. Vybalila som sa. Rodičia znova neboli doma. ľahla som si na posteľ a zaspala.                  

2 komentáre:

  1. Brutálně se těším na další část!! Úplne nejlepší povidka ever, úplne ji hltam!!! Nemůžu se dočkat další časti!! Úžasný!!

    OdpovedaťOdstrániť