štvrtok 14. novembra 2013

Help Me!

Čo si to povedal?
Zayn POV
„Takže podľa  Justina. Prídu onedlho.“ Pozrel som na chalanov.
„Ale sme tu už mesiac a stále nevieme ako ich zastaviť. A ochrániť Ellie aby sa nič nedozvedela.“  Povedal Ian.
„Ako dlho jej to treba tajiť?“ opýtal sa Stevan.
„Kým ich nevykynožíme.“  Odpovedal som.
„Justin príde asi za týždeň. Oni tu ešte nebudú. Ale chcelo by to niečo zistiť od tých čo sú tu nemyslíte?“  pozrel som na Erica.
„Súhlasím.“ Prikývol.
„Dobre.“ Pozrel som na rolex hodinky. „Myslím že sa môžeme stretnúť o 8 PM v Cool Clube?“
„Nie dnes nie. Nemôžem. Idem na stretnutie a musí ísť aj Eric ako spolumajiteľ.“ Protestoval Ian.
„Tak fajn. Zajtra?“
„Dobre. Stevan vybavíš stretnutie?!“ otočil sa ku nemu Ian.  Prikývol a už odišiel.
„Idem.“ Postavil som sa.
Nasadol som do auta a letel domov. Nemusel by som sa tak ponáhľať. Nerozprávame sa. Je medzi nami ticho ako v hrobe.  Ale aspoň pohľad na ňu ma zahreje pri srdci. Prečo to musí byť tak komplikované.  Zastal som  v garáži a vošiel dnu.  Vošiel som rovno do kuchyne. Na chladničke bol odkaz od nej: Išla som na prechádzku. Prídem večer.   A teraz tu budem sám ako dlho? Ale nemôžem jej v tom brániť. Nemám na to právo. Môže si robiť čo chce. Vyšiel som do izby. Odložil som si zbraň a nechal tak kľúče od auta. Išiel som opäť dole. Počul som dvere. Doslova som utekal dole.
„Vitaj.“ Pošepkal som. Jej krása bola očarujúca. Sadla si na sedačku a nič nepovedala. Ako dlho ešte?
„Musím s tebou hovoriť.“ Sadol som si oproti nej. Iba na mňa pozrela a čakala.
Sledoval som ju hodných 5 minút. Nepríčetne na mňa pozerala. Nemôžem jej to povedať. Ohrozil by som ju.
„Tak fajn. Len som sa chcel opýtať že či by si nechcela ísť von. Odreagovať sa do baru. Pôjdu aj chalani.“ Pýtal som sa opatrne. Sklonila hlavu.
„Liam spomínal že ide s Harrym ale teba nespomenul.“ Odkašľala si.
„Áno. Ale ja som sa zase dohodol s Niallom a Louisom.“ Pozrel som do jej očí.
„Tak fajn.“ Postavila sa a zmizla. Oprel som sa o sedačku a pozeral do stropu. Hovorila so mnou na silu a to nechcem. Nechcem aby sa ma bála, chcem byť s ňou ako to bolo pred tým.
Vyšiel som do izby a dal si sprchu. Špunt mi vyskočil na posteľ.  Poškrabkal som ho. Vyšiel som von a nakukol som jej nenápadne do izby. Mala na sebe župan a hrabala sa v skrini. Ako som mohol ublížiť dokonalej osobe ako je ona? Idiot som! Špunt na mňa začal štekať. Skoval som sa. Oprel som sa o stenu.  Počul som buchnúť dverami. Som ja ale úchyl. Špehovať dievča. Debil Malik. Čo robíš, spamätaj sa!
Obliekol som si  rifle. A na  vrch biele tričko. Dal som si retiazku čo vždy. Vrátil som sa do kúpeľne a učesal si vlasy do hora.  Strojčekom som si upravil fúzy.  Bolo už 7 PM. Ach som ako baba. Čo už.  Na vrch som si dal hnedú tenkú mikino – bundu. Dal si ako vždy moju obľúbenú vôňu. Posledný krát som sa pozrel do zrkadla. Zobral kľúče a mobil. Zišiel som dole a čakal. Buchli dvere a ja som sa otočil. Zišla dole. Je parfum som cítil až pri mne. Rifľové šortky a na stehnách potrhané.  Cyklamenový top.  Doplnky na krku a na ruke. Čierne topánky na opätku. Biely sveter s čiernymi vzormi. A na jednom pleci čiernu kabelku.  Pousmial som sa. 
„Ideme?“  opýtala sa. Zdalo sa mi že bola nervózna.
„Áno.“ Prikývol som.
Vošiel som do garáže. Nastúpil som rovno do môjho auta. Ellie išla ku svojmu autu ale zvrtla sa na päte a nastúpila do môjho.  Radšej som nič nepovedal lebo by vystúpila. Naštartoval som a v úplnej tichosti sme išli do clubu. Zaparkoval som kúsok ďalej. Vystúpili sme a ja som zamkol auto. Tak veľmi by som ju chcel objať okolo pásu aby všetci videli že je len moja. 
Celý čas so mnou neprehovorila.  Iba sem tam s Louisom a Niallom. Stretli sme tu pár známych.  Išla na WC. Potom prišla s nejakým vhalanom.
Vytočilo ma to. Smiala sa s ním a rozprávala sa ako s priateľom. Chytil ju za ruku a ona sa neodtiahla. Prečo to robí? Lomcoval som mnou hnev. Nie. Nerob mi to Ellie. Niall do mňa štuchol. Pozrel som na neho.
„Ja len že už idem. Čaká na mňa kráska.“  Ukázal na jednu čiernovlásku.
„Fajn.“ Odsekol som a ďalej ju pozoroval.
„Ahoj fešák.“ Prisadla si ku mne blondínka. Mám ja na ne ale šťastie!!!!
„Nemám záujem.“  Postavil som sa a išiel za Ellie. Chlap niekde odišiel takže mi to vyhovovalo.
Ellie POV
Potrebovala som toalety. Skoro mi pukol mechúr. Vyšla som z kabínky a upravila make up.  Nadýchla som sa a išla naspäť. Pocítila som ako som niekoho udrela. Pozrela som sa na dotyčného.  Sedel na zemi a držal sa za hlavu.
„Už zase.“ Zamrmlala som popod nos.
„Prepáč.“ Čupla som si ku nemu.
„V poriadku.“ Usmial sa. Postavil sa a ja taktiež.
„Môžem ťa na niečo pozvať ako odškodné.“  Pozrela som do jeho modrých očí.
„Nie. Dovoľ aby som ťa pozval ja. O takú krásku musí túžiť celý bar. Chcem mať tu česť.“ Žmurkol na mňa.  „Trvám na tom.“  Pohrozil prstom.
„Tak fajn.“ Zasmiala som sa a išli sme ku baru.
Zabávala som sa ním. Bol milý a skvelý zmysel pre humor. Ani som si neuvedomila že ma drží za ruku až potom keď mi ju pustil. Napila som sa vodky s džúsom.
„Musím si odskočiť. Hneď som tu.“  Usmial sa. Prikývla som a on zmizol. Bola som celkom unavená ale ja nepôjdem za ním žobroniť aby sme išli. Určite sa zabáva.  Vôbec som sa mu nevenovala. Bolo mi jedno čo robí.
„Ellie?“ oslovil ma Zayn. Načo som na neho myslela?! Otočila som sa ku nemu.
„Môže ísť domov prosím?“ pár krát zažmurkal.
„Áno.“  Zaplatila som aj za chlapca a mohli sme ísť. Nadýchla som sa špinavého vzduchu.  Nastúpili sme a opäť v tichosti sme dorazili domov. Chcela som ísť do izby ale Zayn ma zastavil.
„Prišla si so mnou ale vôbec si, si ma nevšímala!“ skríkol len čo sme vošli dnu. Bola som mu otočená chrbtom.
„Si len obyčajná kurva!“ pošepkal mi do ucha. Takmer som spadla na kolená. Prečo mi to povedal? A možno mal pravdu ale bolelo to počuť od neho.  Zaštípali ma oči no, hneď som to zahnala naspäť. Nesmie vidieť že sa ho bojím a že nado mnou vyhráva obyčajným/ neobyčajným slovom.
„Nenávidím ťa!“ Otočila som sa ku nemu.
Rozšírili sa mu zreničky. „Prečo to hovoríš?“ zachrapčal. Prečo to hovorím? Pýtala som sa tiež.
„Chceš počuť že ťa milujem? Nemôžem to povedať. Ty ani nevieš čo to znamená!“ skríkla som. Nemôže mu to povedať. Vysmial by ma. Bola by som ako nejaká zúfalka.
„A ty to vieš?! Čo znamená pre teba cit láska? Nič. Nevieš čo to je niekoho milovať. Ty vieš iba jebať!“  otočil sa. Prehrabal si vlasy.  Ako tie slová bolia. Drví ma to zvnútra. Ale z vonka mi ostala kamenná tvár.
„Bola si tam stým chalanom a správala si sa ako ...... štetka!“ rozhodil rukami. Toto už nechcem počúvať. Jebala som ale len s jedným. Priznávam ale bola som tak slepá a nevedela som čo mám robiť a tak som zmenila jeho mienku o mne čo ma štve a bolí.  
„Nie. Správala som sa s tým chalanom preto, že mi pripomenul jedného chalana na prvý pohľad milého ale tiež som sa ho bála. Stretla som ho na mojej oslave a nabúrala som do ňho dverami. Tak ako do tohto. Neviem čo to mám pokladať za šťastie alebo smolu ale ten chlapec mi pripomenul toho z oslavy. Volal sa Zayn.“  Teraz unikla aj slza a jeho tvár akoby zmäkla. Obišla som ho a išla do izby. Na schodišti ma chytil a oprel o stenu. Ruky mi posúval nad hlavu a potom ich pre plietol. Vpíjal sa očami do mojich a ja som bola ako v tranze. Bol kúsok od mojich pier.
„Ja som ten Zayn. Ten, ktorého si spoznala tam. Ničím sa nelíšim. Bol som sám sebou....“ v jeho očiach sa skrývala pravda. No, akoby som jej nechcela veriť. Neviem prečo.
„Ver mi.“ Pošepkal a pomaly sa približoval. Oprel čelo o to moje.
„Neviem či toto je Zayn, ktorého som stretla.“ Pokrútila som hlavou. „Nie som si istá.“ Pustil mi ruky a potom ustúpil. Rýchlo som sa otočila a vošla do izby. Zamkla som sa a skĺzla som na zem.  Pálila ma slzy a potom už som cítila tekutinu na lícach. Vytočila som Cheryline číslo. Chcem poriadne objatie. Už nechcem všetko v sebe dusiť!  Vošla som do kúpeľne. Zhodila som sveter na zem a zadívala sa na odraz v zrkadle. Mala som  červené oči. Kto by nemal, však!!? Otvorila som skrinku a hľadala som kvapky do očí. Teraz ich používam často aby ma neštípali a neboleli od únavy. Zarazila som sa keď som tam zbadala žiletku. Čo tu robí? Chytila som ju do ruky a hypnotizovala ju. Ako keby som čakala že sa premení na niečo neskutočné. Potom som pozrela na zápästia a do zrkadla. Bola som zúfala a nevedela som nájsť iné východisko.  Odbalila som ju. Priložila som ju na kožu a potiahla...
Zayn POV
Čo som je to povedal?!! Ako som ju mohol nazvať štetkou!?? Že nevie čo je láska? Určite to vie lepšie ako ja. Nevyznám sa v tom. Nevyznám sa v ničom. Vo mne. V nej. Ale bol som tak nahnevaný. Povedal som veci, ktoré som si ani nepremyslel.  Neverí mi. Super. Jasné že nie som ako predtým. Vtedy som ju neznásilnil. Toto si neodpustím nikdy. Je to ťažké. Len čo vyriešim ostatné problémy vyriešim si tie moje s ňou.  Nechcem sa stále hádať. Ale teraz ju musím hlavne ochraňovať. Ak by sa jej niečo stalo. Bez toho aby vedela čo k nej cítim neodpustil by som si to. Nikdy! Sadol som si na schody a vytočil Liamove číslo. Potrebujem sa vyrozprávať. Už vidím že ma zabije ale musím to niekomu povedať.   
Pohľad 3 osoby:
Kým Ellie čakala na Cheryl v izbe a Zayn na Liama na schodoch s plačom. Liam opúšťal club a Cheryl byt. Išli ako o život. zastavili pri bráne o proti sebe v rovnaký čas. Vystúpili a zarazili sa.
„Cheryl?“
„Liam?“ povedali na raz.
„Volala ma Ellie.“ Ukázala na dom.
„A mňa Zayn.“  Tiež ukázal na dom. Zamračili sa a utekali ku dverám. Vtrhli dnu. Všade bolo ticho.
Zayn POV
Vtrhli dnu Liam a aj Cheryl. Zakričali obidva mená. Čakal som že Ellie vyjde ale nestalo sa. Zišiel som dole.
„Ak hľadáš Ellie je v izbe.“ Povedal som smutne. Liam už asi tušil v čom je problém. Že niečo nie je v poriadku medzi nami. Cheryl len prikývla a utekala hore.
„Čo sa stalo?“ spustil.
„Som chudák....“ začal som. počul som buchot na dvere a krik ako Cheryl kričí na Ellie. Pozrel som na Liama.
„Jej by otvorila.“ Poznamenal som. Išiel som hore.
„Prečo tak búchaš?“ zastal som pri nej. Vošiel som do mojej izby a cez balkónové dvere vošiel dnu. Boli iba zavreté nie zamknuté. Izba bola prázdna. Asi bude v kúpeľni. Odomkol som dvere. A dvere od kúpeľne som otvoril bez problémov.
„Ellie!“ skríkol som.  kľakol som si ku nej a chytil zápästie, ktoré krvácalo. Stlačil som ho. Vedľa nej bola krvavá žiletka.
„Čo si to urobila!?“ pobozkal som ju na čelo. 
Cheryl jej to narýchlo niečím obviazala. Zobral som ju do náručia a išiel do nemocnice. Na aute som išiel ako neriadené strela. V nemocnici som bol o pár minút.  Zabral som ju do náručia a utekal do vnútra. Sestrička ju ihneď zobrala na lehátko a utekala s ňou do vyšetrovne.  O hodinu vyšiel doktor.
„Ranu sme je zašili. Je v poriadku.“ Spadol mi kameň zo srdca. „Neviete prečo to urobila?“ pozrel na mňa.
„Iba sme sa pohádali ako hocijaký pár. Neviem o ničom, čo by ju ku tomu prinútilo.“ Pokrútil som hlavou.
„Pošlem za ňou psychiatra.“ Skonštatoval.
„Čo?“ pozrel som na neho neveriacky. „Myslím že to nie je treba. Ja sa s ňou porozprávam a vysvetlíme si to. Bude to v poriadku.“ Povedal som rýchlo.
„Fajn. Môžete ísť za ňou. Myslím že zajtra ráno pôjde domov.“ 
„Ďakujeme.“ Povedal som. Prikývol a odišiel.
„Cheryl choď za ňou.“ Pozrel som na ňu prosebne. Obišla ma a vošla dnu.
„Ideme do kaviarne?“ Liam ma chytil za plece.
„Poďme.“  Vykročil som.
Objednali sme si kávu vypil som skoro polku na raz.
„Posral som najviac ako sa dalo Liam..“ povedal som skleslo.
„Počúvam.“ Pozeral mi do očí.
„Zistil som niečo.....“ vyrozprával som mu cely príbeh.
„Nemyslel som to tak keď som jej to povedal. To skôr ja by som mal ísť za psychiatrom a nie ona. Vieš čo to je nerozprávať sa so ženou celý mesiac, ktorú miluješ? Už to neznesiem. Len čo vybavím všetko okolo toho bastarda. Vyriešim to s ňou. Teraz ju musím nejako ochrániť ale mňa nebude chcieť vidieť.“ Dokončil som.
„Zayn ja ti pomôžem dobre to vieš. A taká menšia poznámka. Nikdy som ťa nevidel plakať.“  Zahryzol so do pery. Ak by mohol určite by sa začal smiať.  „Je to ťažké. A je mi to ľúto ale ty to zvládneš.  No nebojíš sa že už bude neskoro keď jej povieš že ju miluješ?“ nadvihol obočie.

„Čo si to povedal?“ ozvala sa žena.  Otočil som sa a pozeral na ňu. Perfektne! 
So.. NEW :D :D Je to dobré? Napísala som ju včera a teraz som ju len opravila... :D Dúfam že sa páčilo. Vyjadrite sa ku tomu. Chcem vedieť čo si myslíte. 
Kto tam stál? Na to čo urobila Ellie, bolo to správne? A na ostatné .... 
Už včera som sa to chcela opýtať. Čo si myslíte o Ellienej minulosti? Čo skrýva? Napíšte svoj názor. 
Časť venujem: B.J. Ďakujem že ma nenávidíš :D 
Užite si časť ;)
HOPE U LIKE IT ♥
P.S. Ak píšete poviedku alebo chcete? A nemáte ju kde pridávať. Bolo by mi potešením ak by ste ju chceli uverejniť na mojom blogu :) Napíšte mi na e-mail. ivkakivibacova@gmail.sk !!!! :) 

3 komentáre:

  1. Dokonale:* chuda Ellie ona sa rezala aj v minulosti?? Podla mna tam stala Cheryl :) rychlo dalsiu cast

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale no ja som to stým že ťa nenávidím nemyslela vážne. Len ma štve že nás takto naťahuješ. :D. Podľa mňa tam stála Cheryl. A čo sa týka Elie tak myslím že nie je správne že sa rezala. A Eliena minulosť tak to neviem ale zaujíma ma. Teším sa na ďalšiu. :D. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonale :3 podla mna tam bude Ellie :3 a na to co urobila nebolo to správne . A ta minulost hmmmm nwm :D

    OdpovedaťOdstrániť