sobota 16. novembra 2013

Help Me!

Nový priateľ a ďalšie problémy 
Pozeral som na ňu. Vyschlo mi v krku. Čo teraz?
„Cheryl.“ Vydýchol som.
„Tak koho miluješ?“ prisadla si a spýtavo na mňa pozerala.  Liam naznačil aby som to netajil.
„Ellie.“ Šepol som.
„Liam môžeme sa porozprávať?“ nečakala na odpoveď. Potiahla ho za ruku a išla s ním preč. Pozeral som na nich. Cheryl mu niečo hovorila. Potom obidvaja na mňa pozreli.
Ellie POV
Bola som unavená ale nemohla som spať. Pozerala som na mesiac. Dnu vošla osoba menom Cheryl.
„Čo si to urobila?“ sadla si na okraj postele a stisla mi ruku.
„Už nevládzem.....“ vzdychla som a začala od začiatku. „Milujem ho tak veľmi ale povedať mu to nemôžem keď on nemiluje mňa. Je to príšerné. Potlačujem to.  Musela som to povedať.“ Zavrela som oči a pustila slzy na slobodu.  Nič nepovedala. Sklonila hlavu a pozerala mi na ruku.
„Neviem ako sa cítiš. Ale ak by si mu to povedala možno by to bolo iné. Vysvetlili by ste to všetko. A čo ak by povedal že ťa miluje?“
„Vylúčené.“ Pokrútila som hlavou.
„Nemôžeš to vedieť.“ Skočila mi do reči.
„Necháš ma prosím samú.“ Pozrela som na ňu.
„Dobre. Pospi si. Zajtra pôjdeš domov.“  Pustila mi ruku a odišla.
Zdvihla som ľavú ruku a pozerala na obväz. Toto urobí iba psychopat a to aj som. Utrela som si slzu a zaprela oči. Podarilo sa mi nakoniec  zaspať.
***
Cheryl mi doniesla veci. Červené voľné tepláky a biele tričko. Obula som si biele Convers tenisky. Prehodila som cez seba čiernu mikinu a išli sme domov. Podpísala som ešte papiere. Nastúpila som do auta a Cheryl vyrazila.
„Ak budeš niečo potrebovať.. zavolaj.“ Objala ma.
„Ďakujem.“ Vystúpila som.
Ešte mi zakývala a zmizla. Veci zo včera som vyhodila do smetného koša. Vošla som do domu. Vošla som do obývačky kde sedel Zayn a Liam. Postavili sa.
„Ahoj.“ Povedali na raz. Iba som im jemne kývla.. 
„Ellie. Musím ísť preč. Chceš nejakú spoločnosť?“ prihovoril sa Zayn.
„Ak by to bolo možné.“ Pozrela som do jeho čokoládových oči. Zdalo sa mi alebo pozeral na mňa ustarostene?
„Čo povieš na Nialla?“ pousmial sa. Prikývla som.
Čakali sme na neho. Prišiel o 10 minút a Zayn s Liamom sa chystali odísť.
„Zayn? Pribehla som ku nemu.
„Áno?“ pousmial sa.
„Nechcem aby sa to dozvedel Ian s Ericom a Stevanom.“  Naliehala som. pozrel na Liama.
„Dobre.“  Obul sa a odišli.
Vrátila som sa do obývačky. Z kuchyne som počula buchot.
„Niall?“ nadvihla som obočie. Napchával sa všetkým čo bolo v chladničke.
„Prepáč. No, som hladný.“ Mykol plecom. Zasmiala som sa nad tým pohľadom.
„Len si poslúž.“  Sadla som si oproti a pozorovala ho.
„Máš rád jedlo.“  Dala som hlavu na bok.
„Viac ako seba.“ Uškablil sa. Znova som sa zasmiala.
„To je vidieť.“ Vystrela som sa. „Môžem?“ ukázala som na sendvič.
„Iste.“ Podal mi ho. „Obvykle to nerobím ale že si to ty.“ Žmurkol na mňa.
„Si milý.“ Zahryzla som do sendviča.
Zisťovala som o ňom hocijaké veci. Je vážne úžasný. Má v sebe veci čo by som na mafiána nikdy nepovedala. Je to možné aby bol taký človek, ktorý zabíja a obchoduje?
„Máš nejakú vec, ktorú miluješ nadovšetko. Viac ako jedlo?“ nadvihla som obočie a s úškľabom na neho pozerala.
„Hmm. Áno.“  Usmial sa.
„Vážne?“ dala som hlavu na bok.
„Vážne. Počkaj.“ Postavil sa a odišiel.
Sledovala som ho ako odchádza. Sadla som si do tureckého sedu a čakala. Niečo cez 10 minút. Buchli dvere a to už musel byť on. Bolo ticho.
„Niall?“ ozvala som sa.
„Nie.“ Dnu vošiel kučeravý chlapec.
„Čo tu robíš?!“ zháčila som sa.
„Prišiel som ťa pozrieť.“ Usmial sa.
„Vypadni! Prišiel si neskoro!“ postavila som sa. Teraz to už dokážem!
„Ale no tak. Chceš povedať že som ti nechýbal?“ nadvihol obočie.
„Vôbec. Ani som na teba nemyslela. Ani jeden jediný raz.“  Zamračila som sa.
„Už je to preč?“  opýtal sa ironicky.
„Úplne!“  zavrčala som. „A teraz vypadni!“  ukázala som na dvere v obývačke.
„A čo...“  nedokončil lebo ho niekto prerušil.
„Harry?“ otočila som sa. Vydýchla som si keď som zbadala Nialla.
„Už je na odchode.“  Obišiel ma a odišiel. 
O čo mu znova ide? Ale tento krát už nie. Už nikdy! Neurobím tú istú chybu znovu.
„Tak tu to je.“ usmial sa. Zdvihol ruku a v nej držal gitaru.
„Robíš si srandu?“ začala som sa smiať.
Mykol plecom. Sadol si na sedačku a pomaly začal hrať. Smiech ma prešiel keď som to začula. Hral krásne.  Pomaly. Užíval si to. Mal zatvorené oči. Melódiu poznal naspamäť.  Vyvolal vo mne toľko pocitov. Po asi 5 minútach prestal. Pozorovala som ho z otvoreným ústami.
„To bolo... nádherné.“  Pozrela som na neho. Trošku sa začervenal.
„Ďakujem.“ Gitaru oprel o stolík.
„Ako dlho hráš?“ prisadla som si ku nemu,
„Od svojich dvanástich.“ Usmial sa. „Pri gitare a pri tej melódii, ktorú hrám. Vždy relaxujem“ pozrel na ňu.
„Si talentovaný.“  Usmiala som sa.
Usmial sa. „No, povedz mi niečo o sebe ty.“
„Ja neviem čo.“ Sklopila som pohľad.
„Ak nechceš nemusíš.“ Narovnal sa a pustil TV. Bola som mu vďačná. Pozerali sme až do večera. Medzi  tým sme aj prehovorili. Je skvelý a som rada že sme si sadli. Okolo 10 PM prišiel Zayn.
„Mal si mi povedať že prídeš skôr.“ Hovoril Zayn.
„Tak prepáč.  No, je to dôležité. Inak by som neprišiel.“ Povedal neznámi. Prišli až tu.
„Ahoj Justin!“ postavil sa Niall a privítal ho.
„Niall. Zmenil si sa.“ Ťapol ho po pleci.
„Zayn.“ Pošepkala som. stál vedľa mňa. „Kto to je?“ pozrela som na neho.
„Starý známi.“ Usmial sa. Prikývla som.
„A toto je Ellie.“ Ukázal na mňa Zayn.
„Teší ma.“ Podal mi ruku.
„Ahoj.“ Potriasli sme si rukami.
Postavila som sa a išla do izby. Zavrela som za sebou dvere. preobliekla som sa do pyžama a ľahla si do mäkkých perín. Onedlho som zaspala. Bola som vyčerpaná. Doktor povedal že je to normálne keďže som stratila veľa krvi.
***
 Zacítila som čerstvú vôňu palaciniek. Pretrela som si oči a otvorila ich. Pri posteli stál Zayn a v rukách mal tácku.
„Dobre ráno.“  Venoval mi úsmev.
„Ráno.“ Povedala som rozospato.
„Smiem?“  stisol pery.
„Samozrejme.“  Posadila som sa a oprela o čelo postele.
„Dobrú chuť.“ Položil to oproti mne.
„Ďakujem.“  Na tanieri  bolo asi 5 palaciniek. Poliate čokoládou a okolo maliny s jahodami.  Vedľa bol pohár s džúsom.  A vedľa taniera servítka s príborom.
„Dobrú chuť.“  Sadol si dosť ďaleko odo mňa.
„Ďakujem.“ Zobrala som príbor so servítkou, ktorú som dala na seba aby som sa nepokydala ako to je u mňa zvykom.  Odkrojila som si s palacinky a dala do úst.  Aj vo vnútri bola čokoláda. Zjedla som všetko.
„Dlho som nebola taká hladná.“ Vydýchla som si.
„Je to normálne. Chýba ti krv a veľa živín.“ Riekol. Dopila som džús.
„Tu máš ešte jahodu.“ Ukázal na tácku. Nikde som ju nevidela. Zdvihla som pohár kde mi do oči vbilo veľkým napísané. I’m sorry!  A bola tam aj tá jahoda.
Pozerala som na to neviem ako dlho ale pripadalo mi to veľa. Ledva som dýchala.  Je to krásne ale zároveň aj zbabelé že  mi to nepovie do očí. Nemá na to?
„Viem že ma nenávidíš ale...“ prerušila som ho.
„Nie.. Povedala som to v sekunde keď som nerozmýšľala.  Nie je pravda že ťa nenávidím.“ Pozrela som na neho.
Zayn POV
Keď to povedala padol mi kameň zo srdca. Chcel som ju pobozkať za to ale ovládol som sa s veľkou námahou.  Bola ako anjel.  Jej jemná pleť  bola ako bábikina. Oči zelené a zreničky zúžené. Strapaté blond vlasy. Bola rozkošná. Pozerala mi do  očí a ja jej.
„Ale dáva to zmysel aby si ma nenávidela.“  Pozrel som na moje ruky.
„Možno áno ale ja to nedokážem. Nedokážem ťa nenávidieť preto že.....“ odmlčala sa. Pozrel som na ňu so zvedavosťou. Čo ona? Prečo to nedopovedala?
„Takže mi dokážeš odpustiť?“  povedal som neisto.
„Áno.“  Chcel som skákať a kričať. Povedať jej čo cítim a vyobjímať ju. Nemohol som.  Som tak tvrdohlavý a sprostý! Doširoka som sa usmial. Po chvíli sa tiež usmiala. Jej úsmev ma zahrial pri srdci. Ak by som stál podlomili by sa mi kolená.
Zobral som tácku. Postavila sa. Obula si biele huňaté papuče. Bola tak rozkošná. Je chudú postavu zakrývali ružové pyžamové tepláky a veľké biele tričko s krátkymi rukávmi.  
Išiel som dole. Vložil som to do umývačky riadu.
„Dobré ráno.“ Prišiel tu Justin. Musel som ho tu nehať. Nemal kde teraz ísť. Kývol som hlavou.
„Tak už mi povieš o čo ide?“ nalieham takto od včera. Zobral si palacinky čo som vypražil.
„Môžem sa najesť?“ protirečil mi otázkou. Zobral som mu tanier spod nosa a prísne na neho pozeral.
„Muži v Amerike a iných štátoch čo ťa poznajú a sú na našej strane... Teda boli na našej strane. Gabriel im ponúkol peniaze a pozemky. Pridali sa ku nemu. A dal im pozemky, ktoré sú tvoje alebo Ianove. Ale sú napísané na jeho meno. Niekto je v jeho firme a v tvojej, ktorý pracuje pre neho. Máte zradcu.“  Dokončil.
„Ako je to možné.“  Zhodil som tanier s palacinkami na zem.
„Moje raňajky.“ Zháčil sa.
„Do riti!“ zavrčal som.
„A vie už o tom že ho špehoval Eric. Jeden môj muž je medzi nimi. No a vie že Ellie nemá ponatia o tom že je  právoplatná vlastníčka všetkého čo patrí rodine Crystal.“ Medzi tým zbieral zo zeme jedlo s tanierom.
„KURVA!“ skríkol som a prehodil stôl hore nohami aj so stoličkami. „Kto je ten sukyn syn že nás špehuje!!?“  stisol som ruky v päsť.
„Niekto kto prišiel s Ericom. Kto s ním bol v zahraničí?“ upratoval po mne neporiadok.
„Môžeš sa na to prosím ťa vysrať??!!“ skríkol som aj na neho.
„Koho si poslal s Ericom?“ pustil to a venoval sa mi naplno.
„Jedného mladého zasrana. Povedal som aby sa priučil a ešte jeho brata. Boli tu chvíľu a tak som ich ušetril smrti“  prechádzal som sa hore dolu.
„A Eric robil všetko pre nimi.“ Skonštatoval. „Zapadá to do seba. Poslal ich Jeymi aby zistili všetko čo sa tu deje. Poslal ich tu na to ako si ty poslal Erica tam. a bolo jedno či sú tu alebo tam. Eric ti posielal správy a ty jemu všetko tiež. Prehrabávali sa mu v počítači a to poslali zase Jeymimu. Preto prišiel Jeymi aj s mužmi. Ale nevedel že Ellie je u teba a ako vyzerá. To ste mali plus. Zbavili ste sa vodcu a teraz keď vedie o všetko chcú sa poriadne pomstiť!“  rozprával ako nejaký najmúdrejší človek pod slnkom. No, mal pravdu.
„Musím to ukončiť. Koľko ich asi je?“  nadýchol som sa.
„So zradcami veľa.  Celých 5 rokov sa pripravovali na to ako zabijú teba a Iana a všetko okolo vás aby získali všetky investície! Boli chytrý.“ Oprel sa o linku kuchyne.
„Musíš sa tváriť že ti to je jedno?!“ povedal som podráždene. Aj som bol.
„Zayn.“ prišiel tu Liam. „Čo sa stalo?“ poobzeral sa naokolo.
„Volaj Ianovi. Nech príde okamžite tu!“ pozrel som na neho a utekal za Ellie. Musí to vedieť. Proste musí.
„Zayn!“ išiel za mnou  Justin. „Nemôžeš jej to povedať. Je toho moc a nepochopí tomu! Počuješ ma stoj.“ Chytil ma a sotil o stenu.
„A čo mám robiť. Urobia jej niečo a ona nebude vedieť prečo!“ chytil som ho za golier trička.
„Ani sa jej nedotknú. To ti sľubujem. Ale nemôžeš jej nič povedať!“  chytil mi ruky a dal mi ich preč.

„Zayn?“ ozvala sa vo dverách Ellie....    
NEW!! :D 
Od začiatku. Myslím že ste tušili že to bude Cheryl ;) 
Čo hovoríte na to že vie o citoch obidvoch Cheryl a aj Liam?? Čo iné by mu tam hovorila však?? :D 
Ellie zase niečo nové zistila o ďalšom členovi gangu. Páči sa vám to? Myslím že nič iné sa Niallovi ako koníček nedalo pridať. :) 
Čo chcel Harry? (Myslím že s ním budú ešte veľké problémy) 
A na Justina? Na ostatok? Nie je to podľa vás zamotané?? ;) Vyjadrite sa ku tomu... :) 
Povie Zayn pravdu Ellie alebo bude stále mlčať? Chráni ju tak keď o tom nevie? Alebo by to mala vedieť? 
Prosím odpovedzte na to všetko a vyjadrite názor ku tejto časti... :)
Ospravedlňujem sa že som včera nepridala :/ 
P.S. Stále sa môžete prdať do skupiny čitateľov. je vás tam strašne málo a chcem vedieť koľko mám čitateľov. takže sa pridávajte prosím! :) 

Justin :) ( Dúfam že neprekáža :D )


2 komentáre:

  1. Dokonaléééééééééééé !!!!!!!! :D Podla mna ze o tych citoch vedia Liam a CHeryl tak to je dobre :) a to stym Niallom sa mi pači :D A Harry chcel určite sex :D a na Justina ? hustéééééé :D a je to zamotane :D mozno jej to povie :) podla mna by to mala vedieť :DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super časť. Pomali ale iste sa nám to žačína poriadne zamotávať. :D. Ten Harry kedy dá konečne pokoj. A prosím ako ťa napadol Justin Bieber :). Ja dúfam že jej Zayn povie pravdu a že jej už konečne povie že ju miluje :3.Teším sa na ďalšiu.:). B. J.

    OdpovedaťOdstrániť