pondelok 18. novembra 2013

Help Me!

Sladký domov.
Zayn POV
O niekoľko dní neskôr:
„Dobre ja idem po Jane a vy to zatiaľ pripravte. Keď sa vrátime tak to odpáľte.“ Pozrel som hlavne na Harryho, ktorý je v tomto už expert.
Zobral som zbraň a išiel dnu. Nebál som sa ale na druhej strane aj áno. Ak by tam bola skutočne Ellie bolo by to horšie.  Otvoril som skadište. V strede haly bola obviazaná Jane iba ruky mala voľné.
„Podpíš to!“ skríkol Gabriel. Ešte si am nevšimli?
„Nie! Je t to na hovno! Chápeš že mne to nepatrí! Ja nie som majiteľka!“ skríkla aj ona.
„Ty malá suka.“ Strelil jej facku.  
„Takto sa ku mladým dámam nespráva ty idiot!“ vystrčil som sa.
„Ani sa nepohni lebo ju zastrelím!“  nabil zbraň.
„Pokoj. Prišiel som ti len dokázať že ti jej podpis bude vážne na hovno! Ellie nevlastní ani zrnko jej rodiny. Je adoptovaná prečo by to rodičia robili keď majú vlastné deti! Pozri ty idiot.“ Dal som ruku s papiermi do vzduchu a pokýval s nimi.
„Neverím ti. Má informácie ktoré mi to dosvedčia!!“  zavrčal. „Nie som idiot ako Jeymi.“ 
„Takto sa o kamarátoch nehovorí.“ Pokrútil som hlavou. „Jeymi ti veril. Prečo tak veľmi chceš ten pozemok?“ zamračil som sa.
„Sú to najväčšie poklady. Je tam ropa ty idiot! Chceš povedať že to nevieš?? Sú najbohatší v celej Británii ak nie viac.. A chcem pomstu. Zničili sme všetko. Ty a aj jej sprostý rodičia!!“ skríkol a vystrelil. Spadol som na zem.  Trafil mi nohu. Ten idiot ma trafil!! Zabijem ho. Stlačil som ranu a postavil som sa.  S bolesťou som podišiel ku stolu a hodil mu naň papiere. Začal ich čítať. Len nech to zhltne.
„Pusti ju. A potom sa dohodneme.“  Pozoroval som ho. „Nik nemusí zomrieť.“ Dohováral som mu.
„Odviažte ju!“ kývol rukou. Jeden veľký muž ju odviazal a mne hádzal nepríjemné pohľady a Gabriel študoval papiere.
„Privediem Iana.“  Chytil som Jane za ruku a pritiahol ku sebe.
 „Čakám.“ Zasyčal. Išli sme von rýchlym krokom. Otvoril som dvere a začal s Jane utekať. Ja s nesmiernou bolesťou O 10 sekúnd to bolo vo vzduchu a nás odhodilo.
„Si v poriadku?“ pomohol som jej postaviť sa.
„Ja áno ale tvoja noha...“ ukázala na ňu. 
Liam ku mne pribehol a pomohol mi do auta. Vytiahol lekárničku a vyčistil mi to a ja som kričal ako dieťa. Obviazal mi to.
„Zatiaľ.“ Pritlačil mi ju.
„Idiot.“ Zasyčal som.
„Pošlem správu Justinovi  že je po tom.“  Zavrel mi dvere na aute. 
„Konečne.“ Vydýchol som a pozrel sa na horiacu budovu. Boli tam všetci. Takže je koniec. Myslím že tí čo ostali mimo sa nevrátia.
Ellie POV
Na druhý deň:
Hrala som sa s deťmi na suchej lúke futbal.  Smiala som sa na nich. A oni na mne. Bolo to úžasné. Ticha príroda a taký pokoj. Vkuse som bola myšlienkami pri Zaynovi ale sedieť a plakať mi nepomôže.  Dala som si prameň vlasov za ucho a utekala za najmladšou slečnou čo tam bola. Mala niečo nevídané. Nikdy som nevidela černošku alebo černocha s modrými očami. Vraj to zdedila. Fascinovalo ma pozorovať ju. Zdvihla som ju na ruky a zatočila s ňou. Bolo roztomilá. Jamky v jej lícach sa vytvárali za každým úsmev. Drobné rúčky ma objali okolo krku a zvonivý smiech sa ozýval v mojej hlave. Tiež som sa musela smiať. Nakazila ma. Čierne kučeravé vlasy siahali po jej plecia. Malé strapaté kučery jej vyskakovali na každú svetovú stranu. Ako som sem prišla, odchytila si ma a vkuse bola pri ne. Pobozkala som ju na čelo a položila som ju na zem. Žmurkla na mňa a utekala za ostatnými.  Pozorovala som ich s úsmevom.
„Ellie!“ zakričala Cheryl. Otočila som sa a s vietor mi dal vlasy preč z tváre smerom dozadu.  Zastavila celá zadychčaná.
„Volal Liam....“ vystrela sa. „Ideme naspäť!“ skríkla a ja s ňou.  Skočila som na ňu a ona so mnou spadla. Zliezla som z nej a pomohla jej postaviť sa. Opäť som ju silno objala.
„Konečne.“ Pošepkala som s úľavou.  Pustila som ju lebo by som ju zadusila.
„Poď sa zbaliť.“ Usmiala sa. Chytila ma za ruku a išli sme naspäť.
Cesta trvá približne 10 minút. Prišli sme na miesto. Všimla som si že Justin niečo vybavoval. Potom si ma všimol a len sa na mňa usmial. Úsmev som mu opätovala a išla sa zbaliť. Všade som mala porozhadzované veci.  Všetko som pozberala a poukladala do kufra. Vybrala som tepláky v ktorých som sem prišla. Vyzliekla som farebné šortky a dala ich do kufra. Na bronzovú pokožku som navliekla  si sivé tepláky dole stiahnuté gumičkou.  Vlasy som dala do strapatého drdolu. Zapla som kufor. Do ruky som zobrala mikinu a do druhej kufor. Vyšla som von a už tu boli deti. Prišla ku ne modrooká princezná.
„Poď ku mne.“  Keď som zbadala slzy v jej krásnych očkách neubránila som sa a aj ja som sa rozplakala.
 Bolo moje svetlo na konci hotela. Spievala som jej tíško do ucha pesničku ako každý večer keď pri mne zaspávala a ja som ju potom odniesla ku jej starej babičke. Prečo babičke?   Matka zomrela pri pôrode a otec  odišiel do Ameriky. Tak mi to povedal Justin. Pozná tu všetko a všetci poznajú jeho.  Zobrala som ju do náruče a s plánom išla ku jej babičke. Sadla som si ku nej.
„Dobrý deň. Chcela by som vás o niečo požiadať. Možno je to drzosť ale chcela by som Diaru zobrať so sebou.“  Hojdala som Diaru na kolenách a čakala na odpoveď starenky.
„Emily..“ odmlčala sa. Ako jediná ma tu volala krstným menom. „Som už stará, veľmi stará. Diara ma iba 5 rokov. Je jasné že keď odídem bude tu sama a okrem pár blízkych tu pre nik nebude. Ak to chce aj Diara. Súhlasím s týmto nápadom. Verím že sa o ňu dobre postaráš ako sestra a vychováš ju ako matka. Si žena, ktorá je zodpovedná.  No, prosím len nech nezabudne odkiaľ naozaj pochádza.“ Chytila mi jednu ruku a stisla.
„Ďakujem vám.  Sľubujem že nezabudne na túto skvelú krajinu.“ Usmiala sa. Na tvári sa jej objavili vrásky ako každej starej pani.  Pustila som Diaru a by sa s ňou rozlúčila. Potom som ju objala ja.
„Dovidenia Emily.“ Usmiala som sa.
Diara mi stisla silno pravú ruku a išli sme ku autu za Justinom a Cheryl.  Bez slov sme nastúpili do džípu a išli ku lietadlu. Cesta trvala asi pol hodinku. Dorazili sme na pristávaciu dráhu. Zobrala som drobné telo Diary na ruky a išla ju zaniesť do lietadla. Posadila som ju na sedačku a zapla pás.
„I love you Ellie.“ Pozrela na mňa veľkými okáľmi.
„I love you too.“  Pobozkala som ju na čelo. „počkaj chvíľku.“ Uštipla som ju do brady a vyšla von.  Išla som sa ešte rozlúčiť s Lukom.
„Ahoj.“ Objala som ho.
„Ahoj.“ Odtiahol sa a usmial sa. Justin ma objal okolo ramien a išli sme do lietadla.
„Vidíš že som dodržal sľub.“ Hovoril cestou.
„Ďakujem.“ Zastala som na schodoch.
„Nemáš za čo.“  Brnkol mi po nose a vošiel dnu.
 Obzrela som si posledný krát všetko naokolo a zhlboka sa nadýchla.  Vošla som dnu a sadla som si oproti Diary. Rozprávala som sa s ňou. Hovorila som jej aký je Londýn. Potom zaspala a ja som pozerala von oknom.  
Ostávali už len dve hodiny. Pozerala som z hora na osvetlené mesta.  Nedočkavo som kývala nohou hore-dolu.
Konečne lietadlo pristálo. Odopla som si pás a aj Diare. Otvorila očká a ospalo sa na mňa pozerala.
„Ja ju zoberiem.“ Pošepkala Cheryl.
 Vďačne som na ňu pozrela a išla ku východovým dverám.  Stál rovno oproti mne opretý o auto. Srdce mi začalo byť tak silno akoby malo vybuchnúť. Zišla som schody a utekala za ním. Rozpažil ruky a ja som mu vletela do náruče. Zdvihol ma zo zeme. Pokrčila som kolená a hlavu zaryla do jeho krku. Znova ta  omamne dokonale nepochopiteľná vôňa.
Zayn POV
Konečne som ju opäť držal v náruči. Voňala akoby jej do vlasov spŕchla vôňa ovocia. Aj som zabudol aká je drobná a krehká nevinná. Silno ale opatrne som ju zvieral vo svojej náruči. Jej horúci dych na vyčarovalo teplo v celom mojom tele. Položil som ju aby som videl jej dokonalú tvár. Chytil som ju do dlaní. Pomaly som sa začal približovať. Zatvorila oči. Pery sa obtreli o jej. Zavrel som oči. Najprv som sa o ne len jemne obtieral a hrýzol spodnú pery. Ako náhle otvorila pery bozk som zintenzívnil. Jazykom som masíroval ten jej. Tak veľmi mi chýbala. Každú jej dotyk prebudzoval v mojom bruchu motýle, ktoré mnou  vibrovali a šteklili ma. Horúcu ruku položila na moju zadnú časť krku a viac sa ku ne pritisla. Usmial som sa do bozku a jednu ruku obmotal okolo jej pása a stisol. Druhou rukom ma potiahla za vlasy. Inokedy by ma to bolelo ale teraz okrem jej prítomnosti a vášnivých bozkov som nevnímal a necítil nič iné. S nádychom sme sa odtiahli. Otvoril som oči. Ona ich stále mala zatvorené a usmievala sa.  Pravú ruku som vplietol do jej vlasov a obdivoval tú jej dokonalú krásu. Otvorila oči a pozerala mi priamo do tých mojich. Tie jej, jej žiarili ako dve hviezdy na oblohe v jasnej noci.  Pozerala na mňa láskavo. Zreničky sa jej rozširovali a farba svietila ako jasná zelená na stromoch cez leto.
„Poďme domov.“ Pošepkal som. Prikývla.  Objal som ju okolo pása a išli sme ku môjmu autu.
Keďže môj dom zhorel na popol aj zo záhradou a mojím úkrytom. Kúpil som nový dom. O niečo luxusnejší s novým mojim útočiskom kde budem chodiť iba ja ako do teraz. Na druhej a na konci ulice. Je tam pokoj a bývajú tam ľudia, ktorý sa o nič nezaujímajú a vedia o tomto živote tu v Londýne.  Cesta trvala hodinu. Prebehla v tichosti. Ellie ma držala celú cestu za koleno a mne to bolo veľmi príjemné. Zastal som  v garáži a vypol motor. Ellie ku mne otočila hlavu.
„Buď som zabudla cestu a na to ako to tu vyzerá alebo sme úplne niekde inde.“  Pozrela von oknom.
„Je to ta druhá možnosť. Náš dom je na popol tak som musel kúpiť nový.  Neboj sa je tu ticho ako aj tam.“ natiahol som sa ku nej a pobozkal ju na kútik úst.
„To uvidíme.“ Zamrmlala. Vystúpili sme a spoločne sme vošli dnu.
„Kolaudácia bude zajtra. Teraz je dôležitá spálňa.“  Zasmiali sme sa.
Zobral som ju na ruky ako princeznú a išiel s ňou na druhé poschodie. Odbočil som doľava a kráčal na koniec chodby.  Otvoril som dvere nohou a vošiel dnu.  Položil som ju na posteľ a pritisol sa na jej pery. Kľačal som na kolenách a nakláňal sa nad ňou. Odhrnul som jej vlasy a zašiel na jej citlivé miesto. Jemne som ju tam pobozkal a išiel ďalej. Chytil som lem jej trička a ťahal hore. Pobozkal som ju na bruchu až hore a prevliekol jej tričko cez hlavu. zaletelo do kúta. Rukami prešla pod moje tričko nechtami  išla hore. Vyzliekol som ho a pobozkal ju.  Pomaly som ju nadvihol a rozopol jej podprsenku. Láskal som jej prsia a zanechával na nich vlhké stopy mojich pier. Išiel som dole až som zastavil pri teplákoch. Chytil som ich z nohavičkami a pomaly sťahoval. Rovno som sa postavil a vyzliekol si rifle tiež s boxerkami.
Po takej dlhej dobe bola znova so mnou jedno ako dve spojené skladačky a skutočne sme sa milovali. Z lásky. Bolo to pre mňa ohromujúce viac ako prvý krát. Keď som skrýval moje city.
***
Zobúdzanie vedľa nej. Na to som tiež zabudol aké to je.  odhrnul som jej vlasy z tváre a pobozkal som ju na čelo. Pomrvila sa a prehodila cez seba prikrývku. Posadil som sa a obliekol som si veci zo včera.
Treba nákupy. Pozeral som na ňu. Ruku prehodila na miesto kde som bol to teraz a šermovala tade. Prikrývku dala preč a zdvihla hlavu. pretrela si oči a obzerala sa. bola tak rozkošná. Otočila sa mojím smerom a doširoka sa usmiala.
„Dobre ránko.“ Zachrapčala.
„To najlepšie.“  Podišiel som ku nej a venoval jej rannú pusu.
Bozkávať dievča, ktorú miluješ a vedieť že aj ona miluje teba je krásny pocit. Ale túto peknú chvíľu muselo niečo vyrušiť. Začal jej zvoniť mobil. Chytila mi líce a odtiahla ma. Natiahla som po tepláky a vytiahla ho z vrecka.
„Áno?“ posadila sa. sadol so si za ňu a začal ju bozkávať na pleci.
„Diara!“ ťapla si po čele. „Kde si?“ ruku dala na miesto kde som ju bozkával. Odhrnul som teda jej vlasy a prešiel ku krku.
„Prídem za tebou. Fakt prepáč ale keď...“ otočila sa ku me. Chytila my tvár a otočila na bok. „Som sa nejako nechala uniesť.“  Zachichotala sa.
„Prestaň. O 2 hodinky prídem.“ Zložila a mobil dala na stolík.
„Prečo mi to robíš?!“ vyvalila ma a ľahla si na mňa.
„Milujem ťa.“ Objal som ju okolo pása a prevalil pod seba.
„Milujem ťa.“ Pozeral som jej pri tom do oči. Počuť to znova bolo neskutočné. Srdce sa mi rozbúšilo akoby som behal maratón.
„Musíme vsať. Ideme po Diaru.“ Zdvihla hlavu a pobozkala ma.
„Po koho?“ nadvihol som obočie.

„uvidíš.“ Žmurkla na mňa. „teraz zo mňa zlez.“ Zasmiala sa. Postavil som sa a podal jej veci. Potom som si ku nej sadol a pozoroval ju. Začala sa červenať a ja som si to celkom aj užíval. Rýchlo sa obliekla. Zobrala si mobil ja som si zobral ešte aj kľúče a išli sme po Diaru aj keď vôbec neviem kto to je.........  
NEW!! :D Tak??? Ako vždy dám otázky. Prvá a dôležitá.
Páči sa vám Diara? Bude tam mať hlavnú úlohu teraz ;) 
NA to ako sa zbavili nepriateľov? 
Privítanie Zayna a Ellie?
A pochopiteľne chcem vaše (dlhé) názory na časť. Čo si o tom myslíte a tak....
HOPE U LIKE IT ♥




4 komentáre:

  1. S Diarou to bol perfektný nápat teším sa čo na ňu povie Zayn. A čo sa týka zbavenia sa nepriatelov, tak musím uznať že to bolo ako z nejakého profi akčného fimu :). A privítanie bolo dokonale vášnivé :D. Až tak že zobudla na Diaru,chúďa :(.Teším sa na ďalšiu :). B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takže pači sa mi Diara :D a urobila si to dobre že pojde knim byvať :D Som zvedavá ako Zayn zareaguje :D A ako sa zbavili nepriatelov tak to bolo super :D privítanie bolo úžasne :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pls kedi rozbehneš new beginning pls richlo a tu druhu pozastavenu tiez a pls najskvor jednu a potom druhu pises skveluo uzas

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nič lepšie som nečítala, je radosť si prečítať tieto príbehy, nemohla by si pokračovať v príbehu moments?

    OdpovedaťOdstrániť