pondelok 25. novembra 2013

HELP ME!

Zrada
Jeho pohľady ma znervózňovali. Nemohla som si pomôcť a musela som pozeraj a ja na neho.  Vyzeral naštvane. Zayn ma mal stále pri sebe a sem tam ma pobozkal. Viac menej sa rozprávali len oni a ja som bola s Diarou ale Zayn ma chcel mať stále pri sebe. Mne to bolo absolútne jedno. Ale keď som pozrelo na neho striaslo ma. Čo odo mňa ešte chce? Myslí si že keď mi povie že ma miluje tak že nechám muža, ktorého milujem a pobežím za ním. Nie! Nemôžem byť pri ňou už vie. A z tých pohľadov mi prišlo nevoľno.
„Zayn.  Je mi zle. Idem preč.“ Pošepkala som mu.
Pozrel na mňa ustarostene. „Si vážne bledá.“ Pohladil ma po tvári.
„Možno mi pomôže spánok.“  Snažila som sa o úsmev ale nepodaril sa mi.
„Choď do izby.“ Pobozkal ma na líce. 
Vyšla som do izby. Vyzula som si topánky a rovno som si ľahla do postele. Otočila som sa na bok a pozerala von oblokom kým som nezaspala.
Zayn POV
Ako Ellie odišla Harry bol akýsi iný. stále som bol na neho naštvaný a snažil som sa s ním komunikovať najmenej. Načo som ho sem vôbec púšťal, ale prišiel s Louisom a nemusia všetci vedieť čo ku nej cíti. Sedeli sme niečo cez 3 hodiny. Už sa stmievalo.
„Tak chlapi ja idem. Mám už niečo.“ Jeho perverzný pohľad prezradil všetko.
„A nebuď agresívny prosím ťa!“ upozornil ho Niall. „Nemusí každé dievča skončiť s modrinami.“ 
Keď si spomenie že aký som bol ja. Bol by som teraz taký tiež ale do môjho života vstúpila Ellie. Ak by som ju nemiloval a bola by tu len kvôli sľubu čo som dal jej otcovi bolo by to iné. nezaujímal by som sa o ňu. No, nejde to. Spoznal som ju už pred tým. Bolo to chtiac či nechtiac neľutujem to. Vyprevadil som ich. Diara akosi tiež upadla so spánku na sedačke v obývačke. Myslím že je to ten časový posun.  Vyšiel som do izby. Na posteli spala Ellie. Sadol som si ku nej a pohladil ju po líci. Pomrvila sa a otvorila oči.
Rýchlo sa postavila a utekala do kúpeľne.  Išiel som hneď za ňou. Sedela pri mise a hlavu mala v nej. Kľakol som si ku nej a dal som jej preč vlasy. Hladkal som ju po chrbte.
„ Zayn je to trápne. Choď preč.“ Povedala ako si utierala ústa.
„Nie je. Si v poriadku?“  pozrela som na ňu skormútene.
„Teraz mi je lepšie ale...“ sadla si na zadok.  
„Musíš ísť ku doktorovi.“ Naliehal som.
„Nie. Som v poriadku. Možno je to tým časovým posunom a asi som sa prejedla. Inač mi je fajn.“  Chytila mi ruku a stisla mi ju. Pomohol som jej postaviť sa. nechal som ju tam samú a počkal som v izbe.
„Ahoj Zayn.“ Dnu vošla Diara.
„Ahoj.“ Usmial som sa. „Potrebuješ niečo?“ zdvihol som ju a posadil na posteľ.
„Len sa chcem niečo opýtať. Môžem Zayn?“  zdvihla ku mne hlavu.
„Iste že môžeš.“ Znovu som sa usmial.
„Rozprávala som sa z Liamom. Cheryl by ma zobrať na výlet spolu so Cheryl. Mohla by som ísť Zayn?“  jej očí žiarili.
„A chceš ísť?“ nadvihol som obočie.
„Veľmi chcem ísť Zayn.“ Rozhodila rukami.
„Kam chceš ísť?“ vrátila sa Ellie.
„Na výlet s Liamom. Však môžem Ellie??“  pozrel som na Ellie. Akoby váhala.
„Myslím že môžeš. Liam ťa určite zoberie so Cheryl na pekne miesto.“ Usmial som sa na Ellie.
„Myslím že áno.“ Prehovorila Ellie.
„Ste najlepší!“ skríkla a hodila sa mi okolo krku a potom pribehla ku Ellie.
„A kedy?“  opýtala sa jej.
„Zajtra.“ Pokrčila plecami.
„A už si pobalená?“ prižmúrila oči.
„Nie.“ Pokrútila hlavou.
„Tak šup, šup.“ Ukázala na dvere. usmiala sa na mňa a išla s Diarou.
Na druhý deň
 „Čo chceš?“ zavrčal som do telefónu.
„Len ti oznamujem že dnes zomrie Ashley!“ povedal pokojne ale mierne nahnevane.
„Čo?“ skríkol som.  
„Počul si. Ash zomrie. Už to neznesiem.. inak vedel si že celý čas donášala starému Rayovi?“ doslova vrčal.
„Ako to vieš?“  znervóznel som.
„Vie všetko čo sa stalo. A nezaplatia splátku len tak mimochodom.“  Povzdychol si.
„Ako vieš o tom všetkom?“ vyštekol som.
„Ešte ti zavolám. Čau.“ Zložil.
„Bastard jeden!“ kopol som do nohy postele. Zobral som kľúče a išiel do bytu Ash.
Nasral ma že mi nepovedal odkiaľ to má. Ale dozviem sa to ešte pred tým ako zomrie lebo ju zabijem ja a nie on! zastavil som pred bytovkou a vystúpil. Vchod bol odomknutý. Rozbehol som sa po schodoch na 3 poschodie. Podišiel som ku jej dverám a kopol do nich. Spadli na zem. Vybral som zbraň čo som mal zastrčenú v nohaviciach.
„Kde si ty suka?“ zamrmlal som. Nikde nebolo nikoho. Vošiel som do spálne a z kúpeľne  bolo počuť vodu. Nepočula ten buchot či čo? Otvoril som aj tie dvere.
„Zayn!“ skríkla. Mala na sebe len uterák. „Mohol si mi povedať že prídeš. Pripravila by som sa.“ usmiala sa.
 Ha. Neviniatko jedno. Suka je to nič iné.  spala so mnou pre to aby zo mňa vytiahla informácie. Zaškrtím ju. A aj ostatných čo s ňou v tom boli. Chcela si dať uterák dole. Ale ja som zdvihol ruku so zbraňou a vlepil jej facku. Otočilo ju a spadla na zem.  Držala si miesto kde som ju udrel. Vlasy mala cez tvár ale jej pohľad som videl. Buď s nechápe alebo sa začala báť. Radil by som jej to druhé.
„Myslela si, si že na to neprídem ty kurva?!“  kopol som ju do bruchu. Skrčila sa. čupol som si ku nej a pištoľ jej namieril ku spánku.
„Aj tak si za nič nestála.“ Zasmial som sa. „Adios!“  vystrelil som. začala sa objavovať červená škvrna.
„Ach. Hovoril som že ju zabijem ja!“ dnu vtrhol Louis. Podišiel som ku nemu a dal mu medzi očí.
„Keď sa ťa nabudúce na niečo opýtam tak odpovedaj!“ zasyčal som.  chytil si nos.
„Asi ho mám zlomený.“ Vražedne na mňa pozrel.
„Tak ti treba.“  Odfrkol som.
„Yeah man!! Vidím že je stále v tebe starý Zayn! A inač viem to od Cheryl. Sledovala ju tak nejako.“  Mykol plecom. Potiahol nosom načo sykol bolesťou.
„Drž hubu!“  sotil som do neho ramenom a vyšiel z kúpeľne.
„Postaraj sa o ňu!“ ukázal som na ňu. Opľul som zem a vytratil sa preč.
Mám také nervy že by som najradšej dakoho zmlátil do bezvedomia. Zvieral som volant. Po dlhom čase som naštartoval a išiel domov.  Tresol som dverami. Stále som mal v sebe adrenalín.
Išiel som pomaly po schodoch.
„Ellie!“ počul som Diaru. Zrýchlil som tempo a už som bol v izbe Diary.
Ellie POV
„Zayn?“ prižmúrila som oči.
„Ellie!“ vyzeral vystrašene. Chytila som si čelo a chytila a posadila som sa.
„Čo sa stalo?“ zamračila som sa.
„Tu máš. Napi sa. A keď som prišiel. Počul som Diaru a potom som vošiel do izby a ležala si na zemi.“  Chytil mi ruku a stlačil.
„Zľakla som sa Ellie.“ Vykukla spoza Zayna Diara so slzami v očiach.
„Moja princezná. Už je mi dobre.“ Podišla ku mne a ja som ju druhou rukou objala a pobozkala ju do hustých vlasov.
„Už to proste nerob.“ Riekol Zayn.  „Mala by si ísť na vyšetrenie. Čo ak máš nejaký vírus?“  starostlivo na mňa pozeral.
„Nie Zayn.  Iba mi prišlo nevoľno. Nič som nejedla bude to asi preto.“  Pousmiala som sa. obávala som sa že má pravdu ale nemyslím si. Boli sme ako ďaleko od ľudí. V prírode kde majú dostatočné podmienky aby tam človek neochorel.  Vylúčila som tú možnosť.
„Tak ako myslíš.“ Pozrel na Diaru.  Stisla som mu ruku aby sa upokojil. Diara vzlykla.
Pozrela som na ňu „Princezná. Som v poriadku. Neboj sa.“ bližšie som si ju pritisla ku sebe.  Hlavu som sklonila ku jej uchu a spievala jej. Vždy ju to ukľudni alebo zaspí. Pohladkala som ju po chrbte. „Lepšie?“ pošepkala som.  Odtiahla sa a prikývla. S úsmevom som jej utrela slzy.  Pozrela som na Zayna a v tom mi zazvonil mobil. Vytiahla som ho z vrecka. Svietilo neznáme.
Potiahla som tlačítko na prijatie a priložila si mobil k uchu. „Áno?“
„Ellie? Tu je Jane.“  Ozvalo sa z druhej strany.
„Oh Jane. Nemám tvoje číslo.“ Zasmiala som sa.
„Nešla by si, si vyraziť?“ 
„Myslím že áno. Kde?...“ Diara sa presunula na sedačku a pozerala TV, ktorú zapol Zayn.
Postavila som sa. „A kedy?“ dokončila som vetu.
„O takú hodinu  pri London Eye ?“
„Tak fajn. Budem tam.“ pozorovala som Zayna.
„Super. Teším sa. pa.“
„Pa.“ Zložila som mobil a mobil položila na stolík.
„Ideš niekam?“  opýtal sa hneď Zayn.
„Jane sa chce stretnúť.“  Zahryzla som si do pery.
„Možno ti to prospeje.“ Usmial sa.
„Idem sa pripraviť.“ Úsmev som mu opätovala.  Otočila som sa a išla do izby pripraviť sa.
V kúpeľni som si urobila make up a vlasy nechala voľne rozpustené. Zo skrine som vytiahla džiny, biely voľný sveter s hrubými modro-ružovými hrubými pásikmi. Okolo krku som dala šatku a na hlavu som dala čiapku.  Obula som si convers tenisky a na vrch som si dala môj obľúbený biely kabát, ktorý ani nebol moc elegantný ako všednejší, a ku teniskám sa super hodí.  Zobrala som mobil s kľúčmi a zišla dole.
„Idem.“ Vošla som do obývačky.  Diara mi zakývala s úsmevom na perách. Úsmev som jej opätovala.  Zayn prišiel ku mne a pobozkal ma.
„Nebuď dlho.“ Pošepkal mi do ucha.
„Neboj sa.“ dala som mu krátky bozk. Usmiali sme sa a ja som odišla. Na to že som išla autom plus zápchy som išla asi hodinu a viac.  Vytiahla som mobil keď som bola na červenej a napísala Jane že budem meškať.  Zasvietila zelená. Prehodila som a išla ďalej. O 10 minút som bola na mieste.
„Prepáč.“  Objala som ju.
„V pohode.“ Usmiala sa.
„Aký je program?“ nadvihla som obočie.
„Ísť niečo pokúpiť a potom neskorý obed?“  zasmiali sme sa.
„Tak fajn.“  Prikývla som-
Išli sme do najbližšieho  nákupného centra. Vošli sme do prvého obchodu. Prehadzovala som vešiaky ale nemala som potrebu si niečo kupovať.  Za to Jane si hádzala na plecia veci jedna radosť. Nemala som moc chuť na to teraz ale ja proste neviem povedať nie. A ku tomu som mala cestou tu zvláštny pocit. Poznáte to keď sa stále otáčate len preto že vás akoby niekto sledoval? U mňa to takto bolo. Nebála som sa iba som bola v strese z toho. Jane sa s úsmevom predvádzala pred zrkadlom a robila grimasy. Ja som sa na nej smiala ale keď sme vyšli z obchodu znovu ten pocit.  Kúpila som si niečo. Mala som zo sebou tri tašky a pri Jane to môžem vynásobiť 10.
„Asi som to prehnala.“  Stisla pery keď sme boli  reštauráciu.
Objednali sme zatiaľ nejaký zákusok s kávou.  Lyžičkou som odsekla kúsok čokoládového koláča a dala ho do úst.  Bol chutný.  Išla som na to pomaly a čím ho bolo menej  zjavil sa tam papierik poskladaný v malej kocke. Zamračene som ho zobrala do ruky a rozložila.
MUSÍŠ BYŤ IBA MOJA!!!
Čo to má do riti znamenať?! Rozhliadla som sa po reštaurácii. Nikoho som nevidela kto by to mohol byť. N, tak Ellie rozmýšľaj. Kto to je? Z reštaurácie vychádzala osoba celá v čiernom. Spomenula som si na deň keď ma niekto sledoval. Podobal sa mi na neho.
„Ospravedlň ma.“ Povedala som rýchlo a rozbehla sa von. 

Zahliadla som ho v diaľke. Bol už dosť ďaleko. Išiel rýchlo. Rozbehla som sa za ním. Keď som bola 3 metre od neho išla som krokom. Bolo som úplne pri ňom.  Chytila som ho za lakeť a otočila ho ku sebe. WTF!!! 
Carrotky" Po víkende sa vám opäť hlásim. Tak čo myslíte? Páčilo sa vám aspoň trošku? Vyjadrite sa ku tomu prosím :)
Tak čo hovoríte na Ellie, čo s ňou je? 
Na Zaynovú prácu s Ashley? Myslíte že ešte niečo podnikne kvôli nej? 
A kto je pán záhadný v čiernom? 
Za každý koment veľmi ďakuje.
P.S Ako pozerám na hlasovanie, ktorú FF -ku znovu chcete. písali ste že MOMENt. prekvapilo ma Remember Me? nevedela som že to číta pre mňa dosť ľudí. až 5.. :D No je to aj málo. ostatné majú iba 2-3 hlasy. nemyslím že to stačí na to aby som začala znova písať. 
HOPE U LIKE IT ♥


2 komentáre:

  1. Je perfektná. Podľa mňa si Zayn s Ashley mohol viac pohrať, bolo by to zaujmavejšie ale nevadí. A ten záhodný muž môže byť hocikto ale ja typujem Harryho. Teším sa na ďalšiu a ďfam že znova začneš písať MOMENTS lebo ja tú poviedku spolu s New Beginning úplne milujem a zbožňujem :D. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užastná časť :D ja wem čo deje s Ellie kedze si mi to povedala uz sa velmi tesim :D to s Ash bolo drasticke ale zaslužila si :D a ten zahadny podla mna to je Hazza :D tesim sa ma dalsiu cast ;*

    OdpovedaťOdstrániť