štvrtok 28. novembra 2013

Help Me!

Nový prípad
O 3 týždne neskôr:
„Už sú to dva týždne. Ray je nasratý.“  Povedal Niall v telocvični.
 Boli sme tu všetci. Áno aj Harry. Je to zvláštne že vo svete   mafiánov je to iné. viem že Zayn na to nezabudol. Nikto z nás ale spolupracujú po tom všetko naďalej spolu. Harry sa mi ani raz neprihovoril. Čo mu radím aj naďalej. Po týždni ako ma pustili som sa spamätala a so Zaynom som začala opäť cvičiť v telocvični. Že som mala byť matka  a nebudem bolí ma to stále. Hlavne mávam o tom sny. Zobudil sa na plač a Zayn je vždy pri mne.  Diara má opatrovateľku Stella aby nebola v ohrození pri nás keď sme von. Opatrovateľka vie o čo ide a nebojí sa lebo ju zohnal Zayn od svojich kamarátov. Cheryl ma naučila niečo čo sa mi vraj môže zísť. Som mrcha a poriadna.  Páči sa mi to. Ian Eric a Stevan sú snami. Ian sa trošku spamätal čo ma teší a cvičí so mnou. som rada že tu ostal aj Justin spolu s Jane. A všimla som si že Jane pomáha Harrymu. Nikdy mu to neodpustím ale snažím sa kontrolovať.
„Tak čo ďalej?“  opýtala sa Cheryl.
„Pamätáte si keď Jeymi nevedel o Ellie? Nevedel ako vyzerá. Ani oni nevedia a je naša zbraň.“  Zayn položil ruku na môj spotený chrbát.
„To ju chceš poslať do ich domu?“  riekol Stevan.
„Nie. Zahráme sa.“ pozrel na Nialla a ten sa zasmial.
„Čo mám robiť?“ pozrela som na nich.
„Zachrániš dcéru Raya. Ona si bude myslieť že si niekto kto sa chce ku ním pridať a zoberie ťa zo sebou. Nezabijú ju a nebudú podozriví. Hannah sa jej zastane lebo ju zachráni.“ Vysvetlil Zayn.
„A ja schytám pár úderov. Môže aj ona?“ sadol si na zem.
„To bude sranda.“ Poznamenala som.  
„Dnes večer?“ opýtal sa Eric.
„O 8 PM.“ Odpovedal Niall s úškrnom.
„Bude to dobré. Nepozerajte sa tak na mňa. Viem všetko. Ian predsa si ma trénoval.“ Podišla som ku nemu.
„Už nie si malá slečna.“ Štuchol do mňa.
„Konečne si to pochopil.“ Vzdychla som si.
„Ja to už viem dávno.“ Zasmial sa. „Iba som sa o teba bál. Chápeš.“  Stisol pery.
„Chápem. Takže Cheryl a Jane. Ideme zo mňa urobiť tú zlú.“  Pozrela som na ne a išli sme preč.
Napustili mi vaňu. Vošla som do nej a onedlho prišli so všetkým čo potrebujú na moju prípravu.  Ako som ležala vo vani ony sedeli na zemi a Cheryl mi všetko vysvetľovala. Ako sa mám správať a čo všetko o mne bude chcieť vedieť. Musím použiť nové meno. 
„Cítim sa ako vo filme. Je to tak nereálne.“  Pokrútila som hlavou.
„Osoba čo píše tvoj príbeh je šialená.“  Zasmiala sa Jane.
„Áno. Ale páči sa mi.“ Nadýchla som sa a ponorila som sa.
Sedela som na stoličke v kúpeľni len v župane. Jedna mi robila vlasy a druhá make up.
„Takže voláš sa Dada. (Dejdej.) Si z Londýna ale si sirota. Priviedol ťa ku tomuto tvoj kamarát, ktorého zabil Zayn. To by im malo stačiť.“ Poznamenala  Cheryl.
„Povieš že viac im nepovieš lebo to nepotrebujú vedieť.“ Riekla Jane.
„Rozumiem.“ Odpovedala som.
„Hotovo!“ povedala Cheryl. Otvorila som oči. Make up som mala úplne iný ako je môj štýl. Vlasy som mala vlnkaté a nie ako vždy rovné.
“Toto je štýl Dady.“ Usmiala sa Cheryl.  „A oblečenie musí byť iba čierne.“
„Takže Dada.“ Zahryzla som si do pery. „Ale spať nemusím s nikým však?“ otočila som sa ku ním.
„Nie. A ak budú chcieť ty ich zmanipuluješ.“  Zasmiala sa Cheryl.
„Zomrú?“ nadvihla som obočie.
„Ak bude treba tak áno. Ale iba Hannah a Ray.“  Odpovedala Jane.
„Obleč sa. čakáme dole.“  Usmiali sa a zmizli.
Vošla som do izby a zo skrine som vytiahla čierne dziny, čierny voľný top a okolo krku som si dala šatku. Čierna kožienka a čierne nike nové botasky.  Vlasy som dala von a pozrela sa na nový odraz v zrkadle.  Dada. Odteraz sa budem volať takto na dobú neurčitú. Make up zvládnem a vlasy nebudú problém. Som nový človek. Priprav sa Hannah bude ešte väčšia mrcha ako ty a môjho Zayna nedostane nikoho lebo som tu JA!
Vyšla som z izby a išla som sa rozlúčiť s Diarou. Vošla som do izby hrala sa so Špuntom a Stella sa na ňu pozerala.
„Zlato.“ Pošepkala som.
„WOW. Si krásna Ellie!“ skríkla Diara a podišla ku mne. Čupla som si a silno som ju objala.
„Diara. Teraz tu dlhšie nebudem. Idem niečo vybaviť aby sme boli šťastný a stále spolu. Rozumieš mi?“  pobozkala som ju na čelo.
„Vrátiš sa skoro však Ellie?“ pozerala smutne.
„Budem tu onedlho.“ Ešte raz som ju silno objala. „Iba neplač.“ Pošepkala som keď som začula vzlyky.
„Nebudem Ellie.“ Pustila som ju. Skočil na mňa Špunt.
„Dlho som sa ti nevenovala čo?“ čupla som si a poriadne ho pohladkala.  „Postaraj sa o neho.“ Pozrela som na Diaru.
„Postarám Ellie.“ Prikývla s úsmevom.
„Ahoj Stella. Nech sa jej nič nestane.“  Pozrela som na ňu.
„Budem stále pri nej.“ Prikývla. Kývla som rukou a odišla z izby.  Išla som dole schodmi a dole v chodbičke som videla Harryho a Jane ako sa bozkávajú.
„Takže moje dvojča.“ Zasmiala som sa.
„Mám slabosť pre blondíny so zelenými očami.“ pozeral stále na JANE. „A táto je  pre mňa dokonalá.“ Pobozkal ju.  Vydýchla som si a išla som do posilňovne.
„Perfektné.“ Poznamenal Zayn a pobozkal ma.
„Tu máš zbraň. Kľúče od nového auta a nový mobil. Máš tam iba Justina a Jane keby niečo.  A kľúče od bytu kde je všetko pripravené ak by Hannah sa chcela presvedčiť. Máš tam všetky doklady s tvojím falošným menom Dada Larson.“ Zbraň som si zastrčila do riflí. Mobil skovala do vačku riflí a kľúče od auta stlačila do päste.
„Bolo by dobre ak by tam išla a rozhliadla sa po tom byte.“  Povedal Liam.
„Súhlasím.“ Riekla som.
„Pôjdeš za mnou.“ postavil sa Justin. 
„Uvidíme sa čoskoro.“  Pobozkal ma a pustil. Rozlúčila som s zo všetkými ostatnými.
„A buď sviňa!“ zakričala Cheryl. Zasmiala som sa.
Asi 40 minút cesty a boli sme pred  mojim bytom. Bolo to tu obyčajné. Čo už som sirota. Justin mi všetko poukazoval a kde budem mať odložené doklady.
„Takže. Veľa šťastia.“ Objal ma.
„Urobím všetko čo budem môcť.“ Usmiala som sa.
„Hlavne zisti to najhlavnejšie. Určite budú chcieť pomstu takže. Adresu si daj hneď keď pôjdeš za Niallom do DŽPS. Adresu Hannah.“
„Rozumiem.“ Prikývla som.
Odišiel a ja som tu ostala sa. a došla mi jedná otázka. Kde býva Niall? Pozrela som sa do stolíka kde som mala veci.  Našťastie tam bola jeho adresa.  Dala som ju do mobilu a papierik roztrhala a vyhodila von oknom.  Sadla som si na sedačku a pustila TV. Nechala som nejakú hudbu a zavrela oči. Mala som taký menší oddych. 
Večer

Zastala som pred Niallovim domom. Chvíľu som tam sedela a zhlboka dýchala.
„Zvládneš to Ellie!“ povedala som si a s odhodlaním som vyšla. Pred dverami som nabila zbraň a strelila do zámky. Otvorili sa dvere a ja som vkĺzla dnu. Zvuky som počula z izby na prízemí.  Poriadne na ňu kričal. Nabila som zbraň a vtrhla som dnu.
„Pusti ju!“ skríkla som. 
Začal sa smiať. Podišiel ku mne a žmurkol na mňa. Odhodil mi zbraň. Jednu som mu vrazila a on mi to vrátil. V ústach som cítila krv.  Kopla som ho do brucha. Spadol na zem a ešte som mu dva krát kopla do brucha. Snažila som sa slabo. Sadla som si na neho a tak aby to ona nevidela som pošepkala prepáč.  Vrazila som mu medzi oči. Postavila som sa a zobrala som zbraň. Namierila som ju na neho.  
„Ani sa nepohni.“  Zavrčala som. podišla som ku Hannah.
„Si ok?“ opýtala som sa.
„Kto si?“ neodpovedala som iba som jej začala dávať dole laná.
„Nepotrebujem pomoc.“ Zasyčala.  „Dostanem sa odtiaľto sama.“  Pozrela na mňa.
„Ako chceš. Seď si tu ďalší mesiac.“  Odfrkla som jej.  Pozrela som na Nialla. Čo mám robiť.
„Kto si?“ opýtala sa znova.
„Niekto kto ti chcel pomôcť.“ Pozrela som na ňu a chystala som sa na odchod.
„Počkaj.“ Zakňučala. Otočila som sa s úsmevom.
„Myslela som si že veľká Hannah nepotrebuje pomoc.“  Zažgerila som sa. Niall sa postavil.
„Povedala som aby si sa nepohol.“ Vystrelila som vedľa neho. Ustúpil dozadu.
„Tak?“ pozrela som na ňu s nadvihnutým obočím.
„Pomôžeš mi?“ povedala na silu. Vidím že dievča  nerada prosí o pomoc. Odviazala som ju. Chytila si zápästie a masírovala si ho.  Zobrala mi zbraň a namierila ho na neho.  Zľakla som sa.
„Čo robíš.“ Vykrútila som jej ruku a zobrala si zbraň.
„Chcem ho zabiť.“ Zavrčala.
„Nie. Nech odkáže svojmu pánovi že to nemal robiť. A teraz poď ak chceš byť konečne doma.“  povedala som rázne a išla von.
„Ešte sa uvidíme.“ Počula som a išla za mnou.  otočila si ma ku sebe a dala mi facku.
„Ty si normálna? To je za čo? Že som ti pomohla?“ zavrčala som.
„Že si sa ma dotkla. Vieš ty kto som?“ skríkla. Vošla som do auta a ona z druhej strany.
„Viem kto si Hannah. Premazaná sviňa, ktorú uniesol idiot a nevedela sa odtiaľ dostať.  Myslela som si že si lepšia oteckove dievčatko. Najbohatšia  mafiánska rodina v meste.“ Nakričala som na ňu. „Mám pravdu?“ povedala som pokojne a naštartovala som.  
„Odkiaľ ma poznáš?“  pozrela som na ňu. Nechápala.
„Pozná vás skoro každý na ulici. Koho ste vyhnali a podobne. Čuduješ sa mi? Som sirota a pochádzam z ulice ako mnohý.“   Vyšla som na hlavnú.
„Odkiaľ máš takéto auto a odkiaľ vieš kde bývam do riti!?“ pola nepokojná.
„Oh Hannah. Nie sama si sviňa.“ Žmurkla som na ňu.
Nech vie že sa jej nechcem podlizovať a byť s ňou kamarátka.  Budem ju ignorovať. Dom bol na opačnej strane Londýna a cesta bola dlhá. Zastala som pred domom. Hneď vystúpila.  Onedlho som išla za ňou. Nevšimla si ma.  Dvere mali otvorené. Zachytila som ich tak aby sa nezapreli a keď som počula krik vošla som dnu. Luxus nadovšetko.
„Kto bol ten zasran čo ťa uniesol. A ešte mesiac.“  Kričal asi jej otec. Oprela som sa o zárubňu.  Okrem Hannah si nikoho nevšímali.
„Horan ocko. Ten idiot ma zviazal ku stoličke a tak som bola skoro celý mesiac. Na noc ma dal do postele a pripútal jednou rukou a posteľ..“ dobre že sa tam nerozplakala.
„Povedala si mu niečo.“  Opýtal sa znova.
„Áno. Všetko. Ocko bála som sa že zomriem.“  Sadla si a naozaj plakala. Sviňa, ktorá plače. Pobavenie na to pozerať.
„Si normálna ti krava!“ skríkol niekto vedľa jej otca. Postavil sa. bol dosť veľký. Hmm. Mohol by byť môj terač. Vyzerá že mu je blízky a bude vedieť o všetko.
„Podľa mňa je dobre že to povedala.“ Ozvala som sa.
„Čo tu robíš? Myslela som že ťa už nikdy neuvidím!“ pozrela na mňa Hannah.
„Trocha vďaky že som ťa zachránila by mi neuškodilo.“ Škaredo som na ňu pozrela.
„Ona zachránila teba?“ opýtal sa znova vysoký muž.
„Áno lebo chúďatko sa odtiaľ nevedela dostať. Od takého tenkého patika.“ Zachichotala som sa.
„Bravo Hannah. Klesáš nižšie, a nižšie.“  Pozrel na ňu otec.
„Ale otec!!“ postavila sa.
„Nehovor na mňa.“  Okríkol ju. Zasmiala som sa.
„Prečo by malo byť dobré že Malik vie o tom?“ Vysoký muž zavrčal.
„Máte šancu vymyslieť niečo oveľa lepšie.“  Vysmiala som sa im. Sadla som si na bielu koženú sedačku a vyložila nohy na stolík.
„Kto si?“ opýtal sa ma jej otec.
„Dada. Kvôli Malikovi som prišla o blízkeho priateľa.“ Čiastočne som mala pravdu aj keď to urobil Niall. 
„No a čo?“  odfrkol muž.
„Chcela by som sa ku vám pridať a pomstiť sa.“ postavila som sa.
„Ty?“ vysmial sa mi. Na čo naráža? Chytila som ho. Ruku som mu dala za chrbát a druhou rukou som ho chytila pod krk.
"Chcem pomstu nič viac!.“ Prezrela som si všetkých v miestnosti. Boli vyoraný že ja malá žienka som zdolala obrovského kamenného chlapa. 
„Dobre. Zachránila si mi dcéru. Som ti zaviazaný je moja jediná. A teraz môžeš pustiť  Nicka?“ ukázal na neho.
„Takže Nick. Teší ma.“ Pustila som ho a nastrčila ruku. Podal mi ju a hneď pustil.
„Skúste byť originálny. Čo ste chceli urobiť?“ sadla som si naspäť.
„Chceli sme sa spojiť s Harrym... vieme o ňom dosť cez Ash ale je mŕtva. Zayn ma ženskú, ktorú miluje.“ Prešiel mnou prúd strachu ale aj nenávisti ku ním. Keby tak vedeli že som to ja.
„Takže Styles? On vám nepomôže.  Viete že má Ellie, ktorú miluje tak choďte cez ňu vi inteligenti. Uneste ju a on urobí čo chcete!“  pozrela som na Hannah.
„Naozaj ju tu chcete nechať? Vie o všetkom. Ako jej máme veriť. A bez teba by sme určite na to neprišli múdra.“  Kričala.
„Pokoj. Nechcem tu ostať. Mám svoje bydlo. Iba som vám dala nápad. Dovi!“ postavila som sa a odišla som.
Nastúpila som do auta a s úsmevom si vydýchla. Naštartovala som a vyrazila do bytu. Na hlavnej som sa pozrela do spätného zrkadla. Posmešne som sa zasmiala keď som zbadala za mnou auto. Bol to nejaký chlap. Neviem ako sa volal ale videla som ho tam.  pokojne som išla akoby som ho nevidela a zaviedla som ho až ku bytu. Nabila som zbraň a vystúpila som.  vošla som do vchodu a skovala sa za roh. Po chvíli vošiel dnu.  Stála som mu za chrbtom a zbraň som mu priložila na chrbát.
„Chcete si ma vyskúšať však? Ale ja nie som naivné dievčatko.“ Pošepkala som mu do ucha.  „tak poď. Ukážem ti moje kráľovstvo.“  Zasmiala som sa a viedla som ho do bytu.  Otvorila som vŕzgavé dvere a zasvietila svetlo.
„Chceš doklady? Tu sú. Zabiť ma už nemôžeš lebo som ťa prekukla. Poveď im že nič neskrývam.“  Chodila som okolo neho a približovala som sa ku jeho perám. Zastala som keď sa naše nosy dotkli.
„A pozdrav Hannah. Odkazujem že sa ešte uvidím.“ Usmiala som sa. „Ahoj.“ Urobila som krok dozadu. Podal mi papiere a odišiel.  O 5 minút nastúpil do auta a ostal tam. otvorila som okno a zakývala mu. Naštartoval a odišiel.
„Skvelé Ellie!“  urobila som víťaznú pózu.

Dala som si dole bundu. Vyzula som sa stiahla som nohavice. Otvorila som skriňu kde boli tepláky a pár rifli s tričkami. Natiahla som si tepláky a na mobile vytočila číslo Jane. 
NEW! :D Tak prosím si vaše názory ako vždy ;) Čo hovoríte na ich novú hru? čo zamýšľa Ellie? porazia Zayna alebo naopak. Ako to bude pokračovať? Čo si myslíte o Hannah? Bude Hannah a Ellie kamarátky alebo naopak? Vyjadrite sa prosím na ich správanie a na všetko ostatné :D :D
Hannah

Stella

Nick 

4 komentáre:

  1. Užastná časť :D velmi sa mi paci ich hra je to skvele:D podla mna Hannah ptm bude s Ellie kamaradka lebo jej otec ju nejak depta :D dufam ze im plan vyde :D rychlo dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. supeeer :D mne je jedno ako to vymyslis paci sa mi vsetko co pises :P
    ty si pouzila to menooo si zlata :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá nová hra sa mi strašne páči. A podla môjho skromného :3 názoru Zayn Raya porazí. A čo sa týka Hannah, je to taká ukážková sviňa :D. Mislím že s Elie nevudú kamošky. A čo sa týka Elienho správania na to je len jeden koment ,,Ale ale ale, nevedela som že Elie vie byť taká sviňa :).“.Tešim na pokracko. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DOKONALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A ta ich hra je úžasna :D A Hannah s Ellie asi budu kamošky . :D A Zayna neporazia lebo tam je Ellie :D teda dúfam ze ho neporazia :D rýchlo dalsiu časť !!! ale švihom !!! :D

    OdpovedaťOdstrániť