piatok 29. novembra 2013

Help Me!

Suka!
„Tak?“ hneď sa ozvala Jane.
„Perfektne.  Myslím že ma budú chcieť.  S Hannah bude problém. Je to krava. Ani ďakujem mi nepovedala a ešte po mne kričala!“  zasmiala som sa a vyložila som si nohy na sedačku.
„Čo sa vlastne dialo? Niall ťa opísal ako poriadnu sviňu.“ Zasmiala sa.
„Oh áno. Vieš som herečka. Inak určite so mnou niečo plánujú. Už ma boli špehovať. Ale ja som ho prebehla.“  Zapla som telku.
„Teraz si v bezpečí?“ opýtala sa.
„Áno. Zajtra ráno čo mám robiť?“  prepínala som medzi tým programy.
„Počkaj. Určite niekto príde. A Cheryl ti odkazuje že si máš nájsť terč.“  Zasmiala sa.
„Ten už mám. Dobre ide si ľahnúť. Som unavená.“ Riekla som.
„Fajn. Dobrú noc.“
„Dobrú.“ Vypla som hovor a a hodila mobil na stolík. Postavila som sa a preobliekla som si tričko.  Odmaľovala som sa a poriadne vyčistila tvár. Ľahla som si do postele a prikryla sa pod perinu. Onedlho som zaspala.
***
„Vstávaj!“ počula som krik. Niekto mi strhol perinu. Otvorila som rozospato oči. Na konci postele stála nasratá Hannah. Doširoka som sa usmiala.
„Dobre ráno.“ Posadila som sa.
„Otec ťa chce vidieť.“ Odfrkla.  „Máš 10 minút.“ Odišla z izby.
S úsmevom som si zobrala rifle, čierne tričko s tri štvrťovým rukávmi a rifľovú bundu. Vošla som do kúpeľne a vykonala rannú hygienu. Dala som si linku, špirálu a čierne tiene.  Lesk na pery a vlasy som učesala. Boli ešte nejaké vlnky tak som to nechala tak. Obliekal som sa  vyšla som von.  Do vrecka na bunde som dala kľúče a do peňaženky dala doklady. Hannah ma kontrolovala. Pozrela som na ňu so zdvihnutým obočím a pokračovala v skonávaní.  Zo stolíka som zobrala zbraň a dala a zastrčila ju do nohavíc.  Niečo mi chýbalo. Rozhliadla som sa po izbe. Podozrivo som pozrela na Hannah, ktorá smerovala ku dverám. Na riti mala hrču.
„Páči sa ti môj mobil?“ zasmiala som sa. zastala a otočila sa ku mne.
„O čo točíš?“ vyzerala presvedčivo až moc ale na mňa je slabá. Podišla som ku nej a vytiahla som jej ho.
„Toto je moje.“ Poklepkala som jej mobilom po čele a vyšla na chodbu. Počkala som kým  odíde a zamkla som.  vyšla som na ulicu.
„Kde máš auto?“ opýtala sa ma.
„Tam ale idem sama.“  Usmiala som sa falošne.
„A ja?“  zakňučala.
„Pozri nie som tvoja ochranka. Je mi jedno ako si sem prišla ta sa tak aj vráť. Uvidíme sa neskôr.“  Išla som ku autu. 
„Otec povedal že mám prísť s tebou.“  Išla za mnou.
„Ako sa teba môžu ľudia báť?“  pozrela som na ňu nechápavo.
„Prečo?“ nadvihla obočie. 
„Okrem tvojho kňučania a vyhovárania nie je na tebe nič desivé. Pripadáš mi ako bábika. Si pekná ale sprostá.“ Otvorila som dvere od auta a nastúpila. Naznačila som jej aby tiež nastúpila. Celou cestou bola ticho. Na nič sa nevypytovala.
***
„Takže aby ste to zhrnuli. Zavolali ste ma na to aby som vám poradila? Chcete uniesť Ellie. Držať ju tu ako držal Horan Hannah. Od  Malika chcete aby sa zdal miesta a miesto neho aby nastúpila Hannah?“ pozrela som na Raya a potom Hannah.
„Presne.“ Odpovedal Ray. Začala som sa smiať. Sadla som si a chytia sa za bruchu.
„Čo ti je smiešne?“  zavrčala Hannah. Nadýchla som sa a so slzami na ňu pozrela.
„Iba že ty a byť  “Boss“  mafiánov.“ utrela som  si slzy. „To sa mi ku tebe nehodí.“  Stisla som pery.
„Suka.“ Zasyčala.
„Štve ťa to?“ nadvihla som obočie.  Otočila sa na otca.
„Tak čo je na tom zlé?“ vrátil sa ku hlavnej téme Ray.
„Nič. Ibaže či vám na to skočia.“ Mykla som plecom.  „Ako ju chcete uniesť?“  pozrela som na nich.
„To necháme na teba.  Chceš pomstu. Ale nevieme ako dobrá si. Presvedčíš nás tým že ju sem privedieš. A asistovať ti bude moja dcéra Hannah.“ Ukázal na ňu.
„Nemôžem radšej sama? Nepotrebujem kontrolu.... počkať aha chápem.. rovno povedzte že mi neveríte.“ Pretočila som očami.
„Aj to.“ Odfrkol. „Tak berieš to?“  nadvihol obočie.
„Fajn.“ Odpovedala som na silu.
Jane sa bude musieť znova zúčastniť hrať Ellie čiže mňa. Super. Asi ma urve od zlosti. A ku tomu má byť so mnou premazaná Hannah. Ako mohli chalani povedať že je mrcha. Ja si ju ešte overím ake na mňa nemá. Učila ma predsa Cheryl a Jane.  Veď počkaj ty kráska. 
Postavila som sa .
„Kam ideš?“ stopol ma Nick.
Ah Nick. Skoro by som aj zabudla. Môj terč práve včas. Niečo skúsim.  
„Opiť sa do bezvedomia. Pridáš sa?“  falošne som sa  na neho usmiala.
„Jasné.“  Rozžiarili sa mu oči.
Idiot čo si myslí že čo budeme po tom robiť? Ja všeličo ale on nič.
„Kam ideme?“ opýtala som sa ho.
„Ku tebe domov?“ pošepkal mi.
„Ako chceš.“ Mykla som plecom a išla von. Nastúpila som do auta a vyrazili sme.
*
Nalievala som do neho poháriky jedná radosť a aj som ich vylievala vedľa seba do vedra. Nevšimol si to. Aký blbec. Čo to tam za ľudia žijú pre boha. Myslela som si že sú horší. Už bol dosť opitý. Niečo na mňa skúšal ale ja som mu ukázala kde má miesto. Dostal dosť slušnú ranu pod oko. Asi bude mať monokel.  Jeden pohárik som si vypila.
„Tak čo Nick. Čo plánujete okrem únosu Ellie.“  Oblízala som pery.
„Nemôžem ti nič povedať.“ Ledva som mu rozumela. Z jeho úst bolo cítiť alkohol.
„Tak fajn. Ideme spať.“ Štuchla som do neho.
 Spadol na sedačku a už spal. To bolo rýchle.  Išla som sa odmaľovať a poriadne vyčistiť tvár. Vlasy som dala do gumičky. Preobliekla som sa do pyžama a ľahla som si .  Poslala som SMS Jane že je to na dobrej ceste. Ja sa to dozviem iným spôsobom.  
*
 Ráno som stala na príšerný zápach. V celom byte bolo cítiť zápach alkoholu. Myslela som si že sa povraciam.  Posadila som sa na posteľ a pretrela som si oči. Postavila som sa a išla som sa pozrieť za Nicom. Bol ako mŕtvy. Otvorila som obidva okná v obývačke  a prešla do kuchyne. Včera som nič nejedla. Ani som to nejako nepociťovala. Stáva sa mi to často od potratu. Chytila som si bruchu. Uvedomila som si že ako som tu sa mi nič zlé nesnívalo. Som rada. Ak by som sa zobudila na plač a vedľa mňa by nebol Zayn bolo by to o to horšie. Urobila som si kávu a hrianky. Našla som med tak som ho natrela na chlieb a najedla sa. vypila som kávu a vošla do obývačky. Pomaly sa preberal pán opitý.
„Ahoj zradca.“  Zažgerila som sa.
„Zradca?“ natiahol sa. „O čom hovoríš?“ zívol som.
„Na nič si nepamätáš?“ nadvihla som obočie.
„Nie.“ Postavil sa.
Založila som si ruky na prsiach a oblízala som si pery. „Povedal si úplne všetko. A hovoril si že to nemôžem vedieť a že sa to nik nesmie dozvedieť.“  vypúlil na mňa oči.
„Čo som ti povedal?“  Opäť si sadol.
„Je toho veľa. Definuj otázku.“ Prižmúrila som oči.
„Chceš mi povedať že som ti povedal že zabijeme Malika hneď po tom čo podpíše papiere a Ellie ešte pred tým?“ ani sa na mňa nepozrel. Prechádzal si rukami po vlasoch.
No super. Toto mi stačí. Tie svine chcú zabiť najprv mňa a potom Zayna.  Zabijem ich prvá! Adrenalín v tele rástol a ja som mala chuť ho sotiť tým oknom čo bolo za ním. Zachovala som kamennú tvár.
„To nie je všetko.“  Pokrútila som hlavou.
„Že Styles o tom vie a nič nepovie inak by sme ho zabili? A že  potom pôjdeme na Iana aby sme získali najväčší poklad Londýna?“  pokračoval.
Ďalší dôvod zabiť ich teraz. Moja rodina! Už raz ich chcel niekto zabiť kvôli majetku a ja to nedovolím.  Sú jediné čo mi ostalo. Sú moja rodina a ja ich budem chrániť zubami nechtami.  Zhlboka som sa nadýchla a vstrebávala to čo som sa dozvedela myslím že to stačí.
„A ak m povieš že som ti povedal že dnes  ide Hannah a Ray za nimi aby uzavreli falošný zmier tak ma môžeš rovno zabiť.“  Postavil sa a pozeral na mňa. Nepreukázala som žiadnu štipku prekvapivosti. 
„Trafil si sa do čierneho. Smola Nick ale ty si mi to hovoril a nechcel si prestať. A po tomto už so mnou nemôžete kývať. Mohla by som kľudne pricupkať ku Malikovi všetko mu vytárať a zabijú oni vás  a nie vy ich.“  Oblízala som si pery a falošne sa usmiala.
„Ja nepoviem nikomu že to viem a ty zariadiš u Raya, presvedčíš ho že mi môžete dôverovať.“ Podišla som ku nemu a ruky položila na jeho hruď.  Pozrela som sa mu do očí s pobaveným výrazom.
„Fajn.“ Odfrkol. Zobral si veci zo stolíka a išiel ku dverám.
„A ešte niečo.“ Zastavila som ho. „Nikto ma nebude sledovať inak ho zabijem.“  Žmurkla som na neho. „Bye!“ poslala som mu pusu.
„Si horšia ako Hannah!“ zavrčal.
Zabuchol dvere a ja som sa hodila na sedačku a s výborným pocitom z toho čo som dosiahla som sa usmievala ale hneď som prestala keď som sa dozvedela toto všetko. ZAYN! musím sa s nimi stretnúť.  Zobrala som mobil a vytočila číslo Jane, ktorá mi nedvíhala.  Ostáva mi Justin. Vytočila som číslo a priložila so mobil ku uchu.
„Prosím.“  Zdvihol hneď.
„Tu je Ellie. Musíme sa stretnúť. A myslím všetci. Príďte za hodinu do Ianovej firmu. Budem tam.“  hovorila som rýchlo a nahnevane.
„F-fajn.“  Zložila som a išla sa pripraviť.
Dala som si rýchlu sprchu.  Vyfénovala som si vlasy a zapla ich do chvosta. Zo skrine som vytiahla potrhané obyčajné džiny a tričko. Na tričko som si dala mikinu bez zipsu. Bez všelijakých opletačiek som si zobrala dôležité veci.  Zamkla som dvere a vybehla na ulicu. Nič podozrivé som nevidela. Vďaka špiónovi Stevanovi by som odkalila aj myš že ide za mnou. nastúpila som do auta a rýchlosťou svetla som išla do firmy. Zaparkovala som o ulicu ďalej. Vystúpila som a vyšla von. Na hlavu som si dala kapucňu a rýchlo išla dnu. V budove som si dala kapucňu dole.  Ešte že ma tu poznajú inak by som sa nedostala nikde.
„Kde je Ian?“ opýtala som sa recepčnej.
„V zasadačke.“  Rýchlo povedala. 
Utekala som tam. vbehla som dnu a hneď som sa rozhliadla či sú tu všetci. Keď som zbadala Zayna hneď som sa mu hodila okolo krku.  Odtiahla som sa ale ostala som pri ňom.
„Máme problém.“ Premerala som si všetkých v miestnosti.
„Je bezpečné že si tu?“ opýtal sa Liam.
„Áno. Vybabrala som s nimi. Teda len s jedným ale to stačí. Podstatné teraz je niečo úplne iné.“ pozrela som na Zayna. Zosmutnela som keď som si pomyslela že ho majú zabiť.
„Dnes očakávajte návštevu. Hannah a Ray sa budú chcieť s vami spriateliť. Hraná dohoda aby mohli uniesť Ellie, čiže mňa alias Jane.“ Pozrela som na ňu. „Tou úlohou poverili mňa. Ja mám uniesť Ellie.“ Pozerala som na všetkých a hlavne na Zayna.
„Je to moja úloha aby som sa ku ním mohla pridať. Ale pridala by som sa tak či tak.“ Sklonila som hlavu. nechcem vysloviť tie otrasné veci. Určite zmäknem...
„Ako si sa to dozvedela?“ opýtala sa ma opatrne Cheryl.
„Rayova pravá ruka Nick. Opila som ho. Ráno som mu povedala že viem všetko aj keď som nevedela nič. Neprezradil mi to až ráno. Prezradil sa tým že mi naletel.“ Pozrela som na Zayna.
„To nie je všetko.“ Tak dobre ma pozná.  Pokrútila som hlavou že nie.
„Myslím že to nie je všetko. Ale povedal mi ešte dve základne veci.  Poviem to tak ako mi to povedal on. Zabijeme Malika hneď po tom čo podpíše papiere a Ellie ešte pred tým.“ Zaštípali ma oči. Zayn ma objal.
„Zvládneš to ďalej?“ opýtal sa Eric.
„Áno. S Hannah mám uniesť Ellie teda Jane. Ak Jane súhlasí že bude znova ja.“ Pozrela som na ňu.
„Samozrejme že súhlasím.“ Pozrela na mňa  a na ostatných.
„Kedy netuším.  To vás budem ešte informovať.  Ale hlavne sa pripravte na večer.“ Zayn ma objal okolo pása a pritiahol ku sebe ešte bližšie.
„Už ideš?“ opýtal sa Ian.
„Musím.“ Pozrela som na neho. „Nebojte sa o mňa.“ Pozrela som na Iana Erica a Stevana.“  Prikývli.
„Idem ťa odprevadiť.“ Riekol Zayn.  
„Ahojte.“ Pozrela som na ostatných.  Zakývali mi a mi sme vyšli sme pred dvere.
Otočila som sa ku Zaynovi a vášnivo ho pobozkala. Nebola som s ním 48 hodín a mne to pripadá akoby som s ním nebola 480 hodín. Chýba mi tak veľmi.  Musím ho ochrániť. Musím ochrániť všetkých čo sú v miestnosti a mne sa to podarí. Urobím pre to všetko!
 „Onedlho budeme opäť spolu.“   Pošepkal keď sme sa odtiahli. Stále ma držal vo svojom náruči.
„Len čo to dokončíme.“ Pousmiala som sa.
„Ďakujem.“ Oprel čelo o moje.
„Za čo?“  pozerala som sa mu do očí a on do tých mojich.
„Za to že si. Za to že mi pomáhaš za všetko.“  Opäť ma pobozkal. Nikdy od nikoho som nepočula také slová a už vôbec by som nečakala že budú on Zayna. Nikdy.
Odtiahla som sa. „Milujem ťa.“ Pohladkala som ho po líci.
„Milujem ťa.“  Pobozkal ma na čelo. Ešte so ho silno objala.
„Ahoj.“ Povedali sme na raz. Usmiali sme sa a ja som odišla.

Teraz idem zistiť viac od tých hnusných krýs!     
NOVÁ! :D  V minulej časti som zabudla poďakovať jednej slečne, ktorá neviem ako sa volá keďže sa vyjadruje po Anonymom (čo mi nevadí :3 ) Ďakujem za meno, že som nemusela hľadať niečo iné. Lebo podľa môjho názoru je originál? Čo myslíte? :D :D . Ako vždy chcem vidieť váš názor a tento raz to chcem tiež. :)Čo si myslíte o tom ako Ellie dostala Nicka? Ako to bude podľa vás pokračovať? Čo urobí alebo sa ešte dozvie Ellie? Vyjadrite sa prosím. 
HOPE YOU LIKE IT ♥

3 komentáre:

  1. Uzastneeeee :D s Nickom riadne vybabrala to je debil :D som zbedava co sa bude ddiat dalej :D len nech sa nikomu.nic nestane :) rychlo dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bomba, je prefíkaná, to sa mi páči, hlavne nechhsa jej nič nestane...... :D som rada, že to je vyriešené, ale mrzí ma to s Harrym, že ho zabiju ak niečo povie...... ĎALŠIU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pefektnáaaaaa. Z Elie si urobila takú líštičku v ludskom tele :3. Dúfam že to všetci prežijú v štastí a láske :D. Vieš čo by bolo super keby na tom zmierení miesto mierovej zmluvi podpísali zmluvu o tom že všetky majetky a mafianske prava Raya a Hannah prešli na Malika alebo by si to mohla použiť neskôr keď bude Zayn podpisovať že sa vzdáva svojho miesta v mafiaskej ,,rodinke“ a potom by Elie (Dada) prštol na hlavu Hannah a Reya :D. Ale to je len moja predstava :) už sa teším na tvoju ;). B. J.

    OdpovedaťOdstrániť