sobota 30. novembra 2013

Help Me!

Bozk
Nervózna celý večer som sedela v byte na sedačke. Chcela som vedieť čo sa odohráva teraz u Zayna. Ako reagujú a čo hovoria. Musela som začať niečo robiť. Postavila som sa a vošla som do izby kde spávam. Začala som si to tu poriadne prezerať. Vedľa skrine bola ešte jedna so šuplíkmi otvorila som posledné dva, ktoré som ešte nevidela. Boli prázdne a v poslednej bola ešte krabica. Vybrala som ju a sadla som si na posteľ. Otvorila som ju a v nej bolo elegantnejšie oblečenie. čierne šortky s vysokým pásom a  čierny elegantný top.  Ku tomu čierne topánky na opätky bez platformy a menšie doplnky. Našla som tam aj lístok. Keď sa budeš nudiť! Jasné. Celá Cheryl.  Pozrela som pred seba a usmiala sa. Nudím sa a zároveň som nervózna. Ak pôjdem medzi ľudí rýchlejšie mi to ubehne. Milujem Cheryl viac ako pred tým! Položila som to na posteľ a vošla do kúpeľne kde som sa nalíčila ako Dada a nie Ellie.  Vlasy som vyžehlila a dala do chvosta. Stisla som ho čiernou gumičkou.  Vrátila som sa do izby a obliekla si veci. Na uši som si dala malé diamanty  a strieborný náramok čo tam bol s náušnicami.  Obula som si topánky.
 Postavila som sa a pozrela som sa do zrkadla čo bolo na stene vedľa okna.  Vyzeralo to slušne. Ani nie moc a ani nie málo. Obliekal som si čierny zimný kabát, keďže sa už blíži jeseň vonku sa to dosť na večer preukazuje.  Zobrala som mobil, kľúče od čiernej TOYOTY, kľúče od bytu a peňaženku. Zamkla som dvere a vtedy mi prišla SMS.
Všetko je ok. Ideme do Cool clubu osláviť to. Ďakujeme ti! Jane. Usmiala som sa. T
akže už viem kde idem.  Vyšla som na ulicu. Podišla som ku autu a nastúpila dnu.  Veci som si položila na miesto spolujazdca a naštartovala auto. Prehodila som si a vyrazila. Moc som sa neponáhľala. Aj keď bol večer aut bolo na cestách dosť. Asi 4 krát som stála na červenej a potom som išla v kľude do klubu.  Zastala som oproti baru. Vypla som motor. Kabát som si dala dole a nechala ho na zadnom sedadle. Z peňaženky som vytiahla občiansky a nejaké peniaze. Mobil so vypla a nechala tu. Vystúpila som von a zamkla auto. Kľúče som zastrčila za koleso aby mi nezavadzali. Obzrela som sa či ma niekto nevidel.  Vzduch bol čistý. Postavila som sa a išla do radu.  Moc veľký nebol keďže sa zábava len teraz začala. Keď som bola na rade ukázala som občiansky s falošným menom. Pozrel na mňa a odopol tú pásku a pustil ma dnu. Usmiala som sa a vošla som dnu.  Občiansky som skovala do zadného vrecka šortiek a išla ku baru. Oprela som sa rukou o bar a čakala kým si ma všimne čašník.
„Prosím si vodku s džúsom.“ Usmiala som sa.
„Hneď to bude.“ Úsmev mi opätoval a pripravoval moju objednávku.  Vytiahla som peniaze na zaplatenie keď mi pohár podal.  „Teno bude na mňa.“ Žmurkol na mňa.
„Ďakujem.“ Žmurkla som na neho a zobrala pohárik.
 Naozaj so mnou flirtoval? Pokrútila som hlavou a otočila sa mu chrbtom. Pozerala som na vchod. O 5 minút dnu vchádzal Zayn s chalanmi a za ním Jane. Vyzerala perfektne. Biely top zakasaný čiernou koženou sukňou. Čierne topánky a doplnky. Do tváre som jej dobre nevidela ale vlasy mala rozpustené. Harry si ju pritisol ku sebe a išli do boxu.  Cheryl tiež nebola nejaká padavka. Držala Liama za ruku.  Biele šaty posiate kvetmi. Červené topánky a vlasy mala ako vždy len o niečo dlhšie.
(Cheryl má vlasy ako Miley Cyrus. Keď si všimnete postavy tak uvidíte že ma krátke vlasy ako Miley :33 )  
Zayn bol úžasný ako vždy.  Iba že o niečo viac. čierne džiny a tričko a na vrchu sako. Topánky sa mu leskli na diaľku a nepochybujem že nevonia neodolateľne. Vlasy maj vyčesané do hora ako zakaždým. Chcela som ísť za ním a pobozkať ho.  Louis sa od nich odlepil a išiel ku baru. No super. Nechcem aby ma zbadali hneď.  Otočila som sa naspäť ku barmanovi a čakala či si ma všimne.
„Ahoj Ellie.“ Pošepkal pri mne.
„Ako si am spoznal?“ zavrčala som a hlavu otočila ku nemu.
„Dajte mi fľašu niečoho najlepšieho a 7 pohárikov.“ Povedal barmanovi a otočil sa ku mne.
„Stojíš tu sama a zozadu  takto nevyzerá žiadna.“  Usmial sa. „Vyzeráš super.“ Žmurkol na mňa.
„Ďakujem. Kým si ma nevšimnú ostatný nehovor že som tu.“  Dopila som pohárik.
„Ako chceš. Chceš sa baviť sama.“ Nadvihol obočie a zaplatil to čo si objednal.
„Áno.“ Prikývla som. „Ešte jeden.“ Žmurkla som na barmana.  Pozoroval barmana ako mi to podával a potom sa zamračil.
„Bacha chlapče. Ona je zadaná!“ zasyčal.
„Nevyzerá že spolu chodíte.“ Odfrkol mu.
„Nechodí so mnou ale s niekým iným. Dávaj si radšej pozor.“  Zobral si svoje. „Maj sa ...“ pozrel iným smerom. „Asi budeš mať spoločnosť.. Dada.“ Žmurkol na mňa a odišiel. Pozrela som sa ku východu. Dnu vošla Hannah a Nick s pár mužmi. Do riti čo tu chcú? išla hneď za Zaynom. Ona ich špehovala? Suka! O čo jej ide. Zobrala som pohárik a išla niekde aby som mala lepší výhľad.  
Vrela vo mne žiarlivosť, zlosť, nenávisť. Proste všetko lepila sa na Zayna ako nejaká kurva!  Všetci odišli tancovať  a ostali tam oni dvaja sami. Prečo odišla aj Jane? Má hrať jeho priateľku!  O niečom diskutovali. Všimla som si Zaynov nepokojný výraz. Je mu to nepríjemné a ona mu nedá pokoj. Zabijem ju ako prvú keď príde čas. Niečo mu pošepkala do ucha a on sa odsunul stým že niečo jej povedal. Ona sa zasmiala a postavila sa. naklonila sa nad neho a pobozkala ho.  Vypúlila som oči a skoro som spadla na zem. Pohárik som pustila na zem a išli ku ním. Zayn sa odtiahol a škaredo na ňu pozeral.  Toto si, si posrala Hannah! Stisla som ruky v päsť a nadýchla som sa. zachovala som kamennú tvár.
„Hannah.“ Nezabudnúť na falošný úsmev.  Otočila ku mne tvár.
„Dada.“  Vyzerala prekvapene.
„Nevedela som že prídeš.“ Dala som hlavu na bok. Zayna som si vôbec nevšímala.
„Bolo to na rýchlo. Zavolala by som ti ale nemám na teba číslo.“  Usmiala sa. falošná sviňa.
„Chápem.  Neskôr ti ho dám. Ďalej sa zabávaj s vrahom a ja idem svojou cestou.“  Žmurkla som na ňu a usmiala som sa.  Prišla som na tanečný parket a podišla ku Louisovi. Prilepila som sa na nejakého cudzinca a štuchla Louisa.
„Za 5 minút pri toaletách.“  Pošepkala som mu a začala tancovať. prikývol. Usmiala som sa na celkom pekného chalana a tancovala. Začal sa na mňa až moc lepiť a obchytkávať ma. Sotila som do neho a išla ku toaletám.  Čakala som len chvíľku keď prišiel spolu s Niallom.
„Čo potrebuješ?“ oprel sa o stenu.
„Zabiť Hannah“ povedala som pomedzi zuby.
„Kvôli tomu že prišla? Aj mi sme prekvapený.“  Povedal Niall.
„Ja viem. Pobozkala Zayna.“ Zavrčala som. „Je to suka. Išla som za ňou a tvárila sa že nič. Povedzte Zaynovi že sa na neho nehnevám lebo viem ako to bolo.“ Pozrela som na oboch.
„Fajn.“ Odpovedal Louis.  „Inak Cheryl ti odkazuje že ti to pristane.“  Zasmial sa.
„Povedz je že viem a ďakujem.“  Poťapkala som ho po hrudi a išla Ďalej.
„Dada!“ zakričali na mňa. Otočila som sa.  podišla som naspäť ku ním.
„Aby to nebolo nápadné.“ Povedal Niall.
„Odkiaľ máš tie dve jazvy na pravom pleci?“ opýtal sa Louis a mňa seklo. Chytila som si to miesto.
„Nechcem o tom hovoriť. Majte sa.“ zaštípali ma oči. Otočila som sa a utekala som von.  Na dnes je to myslím dosť.  Vybehla som von a nadýchala sa. Podbehla som ku autu a hmatala som kľúče. Nemohla som ich nájsť. Do riti ešte toto mi chýbalo.  Postavila som a niekto zaťukal na okno.  Poriadne som sa pozrela a skoro som spadla keď som tam zbadala Zayna.  Otvorila som dvere a vošla dnu.
„Si normálny čo tu robíš?“ povedala som nahnevane. Podal mi kľúče a ja som naštartovala.  Sedel na zadných sedadlách kde boli čierne sklá.  Zapla som kúrenie a vyrazila preč.
„Prišiel som aby som vedel na čom som.“  ozval sa po chvíli. Dotkol sa teplou rukou môjho pleca. Naskočili mi zimomriavky. Započula som jeho tichý smiech.
„Nehnevám sa na teba Zayn. Ale na tú suku. Videla som to. Celý čas som vás pozorovala. Je to obyčajná krava. No, ja jej ukážem. Inač nebolo to nápadne. Trošku som oľutovala že som tam šla.“ Stále som pozerala na cestu a odbočila na hlavnú.
„Nie. Vôbec nič nehovorila. Len mi povedala že si nejaká tuláčka a že sa vtieraš ku ním a že som ti zabil vraj blízkeho kamaráta a chceš sa pomstiť.“  Zasmial sa a ja tiež.
„Ona ťa balila.“ Pokrútila som hlavou. „Zajtra mi možno niečo spomenie.“  Zastala som na červenej.
„Ideme do hotela?“ pošepkal mi pri uchu.
„Môžeme.“ Usmiala som sa a odbočila inde ako som chcela keď naskočila zelená.  Išli sme skoro na druhý koniec Londýna aby sme boli od všetkých najďalej. Zastala som pred menším hotelom. Vystúpili sme. Zayn ma oprel o auto a začal bozkávať. odtiahla som ho od seba a ťahala dnu.  Keď som objednávala izbu bol za mnou a prechádzal mi rukami po bokoch. Troška ma to šteklilo tak som sa smiala a aj on.
„Vášnivú noc prajem.“ Usmiala sa mladé dievča.
„Ďakujeme.“ Zasmial sa Zayn a zobral kľúče.
Prešli sme do výťahu kde sa znova na mňa nalepil. Chytil am za stehná a nadvihol. Nohy som obmotala okolo jeho pása.  Celý čas kým výťah nezastal sme boli na sebe nalepený. Výťah sa otvoril a pomaly vyšiel von. Nechcel ma pustiť. Na chodbe bolo ticho. Prešli sme ku našej izbe a pustil ma. Oprel ma o dvere a odomkol. Keď sa otvorili zachytil ma a držal. Znova ma oprel o dvere keď ich zaprel a zamkol.  Dala som mu dole sako a ruky vplietla do jeho vlasov. Opäť ma nadvihol a išiel so mnou ku posteli. Položil ma na posteľ a nakláňal sa nado mnou.  zobral mi jednu nohy a dal dole topánku, tak isto urobil aj s druhou nohou. Začal ma bozkávať smerom na hor. Na vnútornej strane mi zanechal cucflek. S týmto neprestane nikdy. Nadvihol si ma a rozopol mi top. Prevliekol ho cez hlavu a odhodil.  Podprsenku som nemala takže to mal ľahké.  Začal mi masírovať prsia a potom bozkať.  Išiel vyššie a zastal na mojom najcitlivejšom mieste v oblasti krku.  Objala som ho okolo krku a prevalila som ho pod seba.  Zamračil sa ale mne to bolo jedno. Vyzliekla som mu tričko a na kľúčnej kosti som mu zanechala svoju značku. Išla som dole kde som zastala na pod brušku. Vyzula som  mu topánky s ponožkami a presunula sa na jeho pery. Sadla som si na neho obkročmo a odtiahla sa. rozopla som mu opasok, gombík a zips.  Stiahla som mu ich dole a opäť na neho vyšla. Zahryzla som mu do pery a lišiacky sa na neho pozerala. Stiahla som mu trenky a urobila presne to čo vtedy v lietadle keď sme išli domov z dovolenky. Mala som ho opäť vo svojej moci. Spôsobovala som mu rozkoš ako dlho nie.
„O chvíľu vybuchnem.“ Šepol Zayn.
V momente, keď jeho telo zatriasol orgazmus, vychutnávala som si omamnú slanú chuť v ústach. Odtiahla som sa a oblízala som si pery.
„Vrátim ti to do poslednej kvapky.“ Pošepkal provokačne .
Prehodil si ma pod seba a rukou išiel od brucha na hor. Zastal na kľúčnej kosti. Pery prisal na môj krk a zasypával ho bozkami.  Ruku z kľúčnej kosti dal preč a začal ma bozkávať tam. kým ma obdarovával bozkami rukou išiel dole. Posadil sa. nadvihol mi panvu a ja som sa zachytila nohami. Vzadu mi rozopol zips na šortkách a začal ich sťahovať dole.  Bolo to oveľa vzrušujúce v tej tme.  Z tiahol ich úplne. Pustila som nohy na posteľ čím som si opäť ľahla. Pobozkal ma na nohavičky. Chytil rukami ich okraje na bokoch a začal ich pomaly sťahovať.  Jeho ruka sa začala pomaly približovaž k môjmu vchodu. Bola som nedočkavá a chcela som aby mi to spravil. Jeho prsty ma dráždili. Ruky, prsty som zarývala so postele a silno stláčala. Jednou rukou prechádzal po mojom tele a druhou ma začal uspokojovať.  Zrýchlene som dýchala. Vedomie, že jeho prsty sú vo mne a kmitá s nimi mi spôsobovali pocit ťažkej hlavy.  Zrýchlil tempo a ja som hlavu zakláňala dozadu.  Otvorila som ústa a dych sa mi zrýchľoval. Spomalil. Začal spomaľovať tempo a mne sa to nepáčilo. Chcel ma naťahovať a zdržiavať to. Ja som mu to nerobila!
„Zayn!“ zavrčala som hlasno.
Jeho pobavený smiech sa mi nepáčil. Chcela som viac. chcela som dosiahnuť vrchol. Opäť zrýchlil tempo. Moje stony začali byť hlasnejšie ako som chcela. Cítila som že to pomaly prichádza. Moje svaly sa sťahovali a ja som prichádzala o rozum.  V tom momente sa moje svaly úplne stiahli a následne uvoľnili.  Prebehol mnou orgazmus a sťažka. Zhlboka som dýchala a vychutnávala som si to. Jeho ruka opustila moje telo.  objal ma jednou rukou okolo pása a pritisol sa na moje pery. Oblízal mi pery a jazykom masíroval môj a bozkával tak slastne, vášnivo, neodolateľne.  Potom tu prišlo opäť niečo čo nás spojilo.  Pobozkal ma na krk a hlavu nechal tam a začala sa pomaly pohybovať.  Rukami ma objímal a tlačil na svoje telo.  ale pomaly ma púšťal a zrýchľoval na tempe.  Hlavu mal stále pri mojom krku. Prsty som vplietla do jeho vlasov a ťahala ich proti hlave.  Myslela som že explodujem keď to prichádzalo znova.  Bolo to o mnoho krajšie ako pred malou chvíľou. Teplá tekutina ma zaplavovala a telo sa striaslo. Bunky v tele mi odumreli a ruky som spustila z jeho vlasov na posteľ.  Pomaly zdvihol hlavu a jemne ma pobozkal ma pery.  Zliezol zo mňa a ľahol si na bok.  Otočila som sa ku nemu a hlavu položila na jeho hruď. Objal ma okolo ramien a pobozkal ma do vlasov. Preplietla som naše nohy a on nás prikryl prikrývkou.  Krúživými pohybmi som ho hladkala po hrudi. Uvedomila som si že sa usmievam.  Pobozkala som ho na pokožku.
„Zayn?“  povedala som po chvíli.
„Hm?“ zamumlal.
„Cítil si niečo keď ťa Hannah pobozkala? Prepáč že sa na to pýtam teraz ale pred tým nebol čas.“  Zdvihla som hlavou a pridržiavala a oprela som sa lakťom a posteľ.
„Necítil som nič. Jedine previnil osť že som dovolil inej žene aby sa dotkla mojich pier. Lebo to môžeš jedine ty.“ Pohladkal ma po chrbte prstami. Usmiala som sa.
„Prepáč za toho vraha.“  Ľahla som si opäť na jeho hruď.   
„To nič.“ Zasmial sa.
„nedovolím aby ťa zabili.“ Povedala som vážne.
„Nezabijú má. Zabiť ma môžeš jedine ty.“ Pošepkal. Nechápala som.
„Ako by som ťa ja mohla zabiť?“ zamračila som sa.
„Tým že by si tu nebola.“  Zachrapčal. Keď mi hovorí takéto veci milujem ho ešte viac a viac. Nič som mu na to nepovedala, iba som sa usmiala a zatvorila oči.
***
Ležala som na bruchu keď som sa zobudila. Pár krát som zažmurkala. Myslela som že sa mi to všetko len snívalo. Keď som sa otočila na druhý bok a videla som ako ma pozorujú orieškové kukadlá. Doširoka som sa usmiala.
„Dobre ráno.“ Zachrapčala som.
„Dobre ráno kráska.“ Pohladil ma po líci. Zdvihla som sa a pobozkala som ho. 
„Keby sme tu mohli ostať celý deň.“ Zakňučala som. zliezla som z neho a ľahla si znova na brucho.  Hlavu som položila na moje ruky a pozerala na Zayna.
„Keď bude po všetko ostaneme takto aj celý mesiac.“  Brnkol mi po nose. Jemne som prikývla a zatvorila oči.
Pocítila som jeho dych na mojom chrbte. naskočili mi zimomriavky a striaslo ma. Pobozkal na ľavú lopatku. Išiel do stredu a nižšie.  Jemne ma to šteklilo ale páčilo sa mi to. Zastal tam kde mi siahala prikrývka a vracal sa hore.  Usmievala som sa.

„Ellie?! ... čo to máš na pleci?“ otvorila som oči. Čo teraz? Posadila som sa. bola som mu otočená chrbtom a pozerala pred seba. 
NOVÁ! :D Dostala som takú chvíľku a musela som to napísať. Ak sa niekomu nepáčilo tak sa ospravedlňujem. Každopádne chcem vaše názory Na Ellie, Zayna a Hannah. Na ich správanie. Na to čo sa stalo v bare. Čo urobila Hannah. Myslíte si že sa Ellie prezradí nedopatrením? Povie Elliekonečne Zaynovi čo sa jej stalo a prečo má jazvy? Vyjadrite sa ku tomu prosím. 
HOPE YOU LIKE IT ♥

1 komentár:

  1. Pervezáčka :D ale mne nevadí. Ja dúfam a hlavne nechcem aby sa prezradila teda nadopatrením. A teraz pozorne čítaj ak Elie Zaynovi v ďalšej časti nepovie prečo má tie jazvy tak ťa zahluším!!!!! Teším na pokračko :D. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť