utorok 3. decembra 2013

Help Me!



Tak skoro?
Vystúpila som z auta a išla som do bytu. Pripravovala som sa na najhoršie. Myslím že toto bude väčšia bitka ako ta pre malou chvíľou.  Dosť ma prekvapuje že tá mrcha ma odhalila. Je dobrá po dlhom pochybovaní to priznávam. Čo už. Možno som ju podcenila ale ona  a zabiť mňa? Nemožné! Mám ju dať preč z cesty teraz alebo až neskôr? Ťažké rozhodnutie. No uvidím podľa situácie. Dúfam že Justin je v poriadku a dorazil ku Zaynovi s papiermi. Vybehla som schody. Dvere boli zatvorené. Nepozdáva sa mi to. Priblížila som sa ku dverám a počúvala. Počula som hlas. Je tu a nie je sama. Kopla som do dverí ktoré sa otvorili. Vošla som dnu.
„Ahoj.“ Usmiala som sa na ňu.
„Pokojne môže vyliezť aj tvoj kamarát. Nevadí mi to.“  Pozrela som na dvere, ktoré viedli do mojej izby.  Vyšiel odtiaľ svalnatý muž asi výškovo ako Nick. Vlasy maj krátke vyčesané dozadu. Oči mal orieškovo zelené. Zasmiala som sa.
„Uvidíme či si naozaj taká silná ako hovoríš.“ Zasmiala sa. pozrela na chlapa, ktorý začal kráčať ku mne.  Postavil sa tesne predo mňa. Dol mi zdola päsťou do brucha. Prehlo ma.
„Biť dievčatá nie je správne.“  Zavrčala som.  zbadala som mu za mikinou zbraň. Išiel ma znova udrieť. Dobrovoľne som si kľakla na zem. V kolene ma pichalo ale vydržala som. vytiahla som mu rýchlo zbraň a strelila ho do brucha.  Pozrel na ranu a potom kľakol na zem. Začal krvácať.
„Ušetrím ťa toho.“ Zažgerila som sa. strelila som mu do hlavy a bolo po ňom. Hannah sa rozbehla preč ale chytila som ju za vlasy a spadla na zem.
„Kam ideš? Vidíš dokážem sa biť so všetkými. Bolo to rýchle čo povieš.“   Namierila som na ňu zbraň.
„Toto ti neprejde ELLIE!“ moje meno zvýraznila.
„Možno. Ale musíš uznať že nám to vyšlo však? No vieš. Naleteli ste nám. Ja viem všetko a ty iba to že som Ellie. Nie je to na teba úbohé?..... Počkaj ani nie. Ty si úbohá.“ Sadla som si na jej panvu.
„Vieš ale bozkávanie Zayna som si poriadne užila.“  Aspoň jej môžem už vraziť.
„Toto si nemala povedať!“ zavrčala som a vrazila som jej medzi oči.
„Vychutnala som si to poriadne.  Aj tak nechápem čo na tebe vidí.“ Zasmiala sa.
„Ani na tebe nemá čo vidieť. Si plochá ako doska.“ Namierila som jej zbraň ku tvári a nabila.
„Neurobíš to.“  Zvážnela.
„Dôvod?“  nadvihla som obočie.  „Počkaj. Ak ťa nezabijem budeš utekať za oteckom a všetko mu povieš. Ak ťa nepustím vyjde mi plán presne podľa tvojho plánu.“   Postavila som sa z nej. „Zabijem ťa neskôr.“  Dala som hlavu na bok.
„Postav sa.“ prikázala som jej. Poslúchla ma a ruky dala do vzduchu. Pozrela mi na koleno a potom mi do neho kopla.
„Vieš.  Ak nemáš sa čím brániť neostáva ti iná možnosť však? Bohužiaľ aj tá už zhasla.“  Ak by tu nebola  kričala by som ako o život. ale potlačila som to a tvár ostala kamenná. Kopla mi tak do brucha čim ma odhodila dozadu. Vytrhla mi zbraň z ruky a namierila ju na mňa.
„Zbavím sa teba. Ostane nám všetko a omnoho viac a Zayn bude môj.“ Zasmiala sa a ja s ňou.  Prst dala na spúšť a ja som pozerala na jej rozkročené nohy. Pripravila som sa a modlila sa aby mi to vyšlo. Keď stlačila spúšť šmykla som sa na zem a  preliezla som cez jej nohy. Otočila sa a znova vystrelila. Stihla som utiecť do izby.  Pod stolíkom pri posteli bola prilepená moja kráska. Zobrala som ju a nabila. Vošla do izby. Otočila som sa a vystrelila. Trafila som jej ruku kde držala zbraň. Vykríkla.
„Aj keď umriem neostane ti nič. A nezískaš nič. A Zayn tvoj nebude. On o také chudery ako si ty ani nezakopne.“ Išla som za ňou. Chcela zobrať zbraň. Stupila som jej na ruku a stlačila. Druhou nohou som ju kopla pod bradu. Sadla na chrbát a zbadala som na jej tvári a naokolo červenú tekutinu. Zobrala som zbraň druhú a obidve na ňu mierila.
„Mala si spolupracovať.“  V jej očiach sa zjavil strach.
„Adios.“  Vystrelila som z tej mojej do nohy a potom druhou do hrude.  Čupla som si ku nej. „Tešilo ma.“ Pozerala na mňa.
Pohladila som ju po líci a postavila som sa.  nechať tu obidvoch?  Bude to najlepšie nie je dobré sa nimi trápiť. Rozhliadla som sa po obývačke. Na zemi boli všetky doklady. Pozbierala som ich a všetko ostatné. Zobrala som laptop a dala to do čiernej tašky. Zobrala som kľúče a zamkla to tu.  Zišla som dole po schodoch a nastúpila do mojej TOYOTY naštartovala som a vycúvala. Otočila som sa  a namierila som si to ku Rayovi.  Bola som tam asi o 20 minút. Zastavila som na ceste a vypla som motor. Tašku som nechala tu a vystúpila som. Zamkla som auto a podbehla ku bránke. Otvorila som ju a zatvorila. Po zámockej dlažbe som prešla ku dverám a zazvonila. Otvorila mi žena, ktorá vyzerala ako domáca.  Bez nejakej odozvy som vošla dnu a išla som do kancelárie. Zaklopala som a vošla som dnu.
„Kde je Hannah?“  pozrela som na Nicka a potom na Raya.
„Neviem. Povedala že ide niečo vybaviť.“  Mykol plecom Nick.
„Sledovala som Zayna. Niekam odišiel a pravdepodobne Ellie je sama doma. chcela som to využiť.“ Vytiahla som mobil.
„Dáte mi jej číslo zavolám jej.“ Nick mi nadiktoval s pamäti jej číslo. Na čo mi bude že?
„Si si istá že o vide?“  pozrel na mňa Nick.
„Áno. A čím skôr tým lepšie. Choďte tam kde je určené za 2 hodiny tam budeme.“
„Dobre.“ Ray sa postavil. Otočila som a utekala preč. Vymazala som jej číslo pred bránkou vytočila číslo Jane. Zatvorila som za sebou bránku. Odomkla som auto a podbehla ku nemu. Otvorila som dvere a Jane zdvihla:
„Počúvam.“ Ozvala sa.
„Jane. Daj mi Zayna.“ Nastúpila som do vnútra a hovor prepojila cez auto aby som mobil  nemusela držať. Naštartovala som a čakala Zayna.
„Áno láska?“  po chvíli som ho počula.
„Teraz ma musíš poriadne počúvať zlato.“  Vyštartovala som ku nemu.  „Neprerušuj ma.“ Upozornila som ho.
„Fajn.“ Povedal a čakal.
„Som na ceste ku vám. Idem po Jane. Idem ju akože uniesť. Teraz sa nenahnevaj ale Hannah je mimo cesty. Odhalila ma a ja som sa jej musela zbaviť.  Predpokladám že Justin ti dal vysvetlenie.“  Odmlčala som sa  a čakala na jeho reakciu.
„Áno. Všetko mi povedal. Ako ťa mohla odhaliť? A prečo teraz?“ položil mi otázky.
„Hannah sme asi podcenili. Teda v tomto ohľade. Musím aby to bolo konečne za nami. Hannah by sa dlho nevracala a bolo by to podozrivé.  Povedala som im aby išli na miesto.“  Odbočila som na hlavnú a pridala rýchlosť. Prešla som na červenú a minula som nákladiak len tak, tak.
„Chápem. Takže za koľko minút tu budeš?“ zdalo sa mi alebo bol nedočkavý?
„Necelých 5 minút. Zatiaľ pa.“ Usmiala som sa.
Predbehla som 3 autá na raz. Zložil a ja som odbočila na ďalšiu odbočku. Teraz som už na červenú zastala a onedlho znova bola zelená. Prešla som ešte kúsok rovno a odbočila na ulicu, ktorá viedla mimo mesta. O 2 minúty som bola na  Zaynovej minúty. Pridala som na plno a pred domom mi zapískali gumy. 4 minúty. Zobrala som tašku.  Odomkla som si bránku a vošla som dnu. Opäť som ju zamkla a išla po chodníku ku domu. Odbočila som do brava kde bol dom. Podišla som rýchlo ku dverám a odomkla som. vytiahla som laptop a vošla som do obývačky kde všetci nedočkavo čakali.  Zayn odhalil biely chrup a ja tiež. Hodila som tašku do krbu a laptop hodila Louisovi. Silno som objala Zayna. Vdýchla som tu  jeho omamnú vôňu, ktorá je moja droga. Odtiahla som hlavu z jeho pleca a pobozkala som ho.  Pustila som ho jednou rukou a druhou ho objímala okolo pása.
„Vitaj šéfka.“ Zasmial sa Niall s ostatnými. 
„Dajte si na mňa pozor. Potrebujem iba 10 minút. Jane priprav sa. Ak Zayn nespomenul Hannah medzi nami už nie je.“  pustila som Zayna a išla som ku Jane.
„Tak takto to myslel.“ Zamyslel sa Harry.
„Jane. Budeš stále so mnou.“
„Bude to super.“ Zasmial sa.
„Tú je adresa. Bude volať asi Ray. Budem vám nejako informovať.“ Pozrela som na všetkých.
 Otočila som sa na päte a utekala som na poschodie do izby. Keď bude po všetkom dám si hodinovú sprchu.  Otvorila som dvere na izbe a podišla rovno ku skrini. Vytiahla som čierne tričko s krátkymi rukávmi a bielou potlačou Vans of the wall. Čierne silonky. Svetlé džiny s dierou na kolene a na pravom stehne 5 potrhaných pásikov. Obula som si biele NIKE botasky čisto nové z krabice. Pred trička som zakasala do riflí a na tričko som dala čiernu voľnejšiu košeľu. Rukávy som vykasala po lakte. Zaprela som skriňu a pozrela som sa do zrkadla. Vlasy som si dala do vrkoča a make up som mala dobrý. Zo šuplíka som zobrala náboje do mojej zbrane.  Do izby vtrhol Zayn. Usmiala som sa a vytiahla som ešte vreckový ostrý nôž. Zastrčila som ho do botasky a zakryla rifľou.  Zobrala som môj pravý mobil a kľúče od auta.Podišiel ku mne a otočil si ma ku sebe. Prilepil sa na moje pery a ja som sa poddala.
„Zajtra budem celá tvoja.“  Povedala som pomedzi bozky.
„O tom nepochybujem.“  Išla som od neho preč a on išiel za mnou. pred tým než som otvorila dvere mi ťapol silno po zadku až ma to zaštípalo.
„Kde je Diara?“ opýtala som sa cestou dole.
„V izbe.“ Usmial sa na mňa.  Nemôžem sa dočkať až ju vyobjímam a nevybozkávam. Zišli sme dole.  Jane už mala zaviazané vzadu ruky.  Postrapatila som ju a natrhla som jej tričko.
„Si Ellie, ktorá sa bránila.“ Žmurkla som na ňu. „Večer sa vidíme.“ Zasmiali sme sa a s Jane sme išli. Pred bránou som jej zalepila ústa a ťahala do auta. Nastúpila do zadného sedadla.
„Máš laná zaviazané moc?“ otočila som sa ku nej keď som sedela za volantom. Pokrútila hlavou že nie.
„Dostaneš sa z nich sama?“  prikývla že áno.
 Žmurkla som na ňu a naštartovala som. do D6IPS som dala adresu miesta a vyrazila tam.  cesta bola dlhá. Mala hodinu aj 15 minút? Myslím. Zastala som mimo mesta pri lese kde bolo veľké skladište. Pozrela som na Jane a ukázala jej palce na hor. Vystúpila som na hor a zobrala otvorila som jej dvere. držala som ju za ruku a zamkla som auto. Vytočila som číslo na Zayna. Hneď ako zdvihol som mu povedala:   
„Keď pôjdete tu. Pre zvoň mi. Ja urobím čo je treba.“  Povedala som rýchlo a išla som ku skladišťu kde boli muži. Pozrela som na Jane, ktorá plakala. Páni toto je nemožné. Na jej mieste by som mala byť ja! Chcú mňa a nie ju!
„Fajn.“ Odpovedal a zložila som. mobil som dala do riflí a čakala kedy príde Nick lebo jeden z nich ho išiel zavolať.
„Konečne.“  Povzdychol si.
„Potrebovala som sa pripraviť.“ Zasmiala som sa. „Je tu Ray?“ išli sme dnu. Jane som stlačila a ťahala ju za mnou.  posadila som ju na stoličku a stála oproti nej.
„Teraz vytas zbraň a BUM.“ Ukázal na ňu. Vtedy mi pre zvonil mobil. Tak skoro?      
NEW! :D Neskoršie a o niečo kratšiu. Sorry!! Ale dnes osm mala toho viac a mala som málo času na písanie aspoň niečo. Pre vás VŠETKO!! Vyjadrite sa. V ďalšej časti bude už všetko odohraté. Vyjadrite sa ku tomu čo urobila Hannah. na Samotnú Ellie a na ostatok.KAo to bude asi ďalej?? 
HOPE YOU LIKE IT ♥ 
 

4 komentáre:

  1. Bombova. Som rada žeje Hannah KO. Dúfam že prebehne hladko a nebudú tam žiadne straty na životoch z Elienej strany. B. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau super :D Hannah je mrtva tak jej treba aj tak som ju nemala rada :D Ellieje poriadna drsniecka ....nech uz je.po vsetkom a nech sa nikomu nic nestane :D rychlo dalsiu cast :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to dokonalé :3 ! tesim sa na dalsiu :D A Ellie urobila dobre že zabila tu špinavú kurvu :DDD Som zvedavá čo sa stane v dalsej časti . Dúfam že im dajú pekne po pysku :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mija milá ničako slovo perfektné to nenahradí. Konečne som sa dočkala dalšieho prírastku čiže časti . Hannah uribila chybu vravela sim, že ju to zabije. Ellie urobila dovre. A to ma trší mrcha sa dostala si pekla. A to ako išla domov a potom akozr ubiasla Jabe bola bomba. Radisť čítať to.

    OdpovedaťOdstrániť