piatok 13. decembra 2013

My Drugs 43



43. časť
Modre džiny s vysokým pásom a biele voľné tričko po pás. Dala som si čierny opasok. Vošla som do kúpeľne a a naniesla som na tvár jemný make up, linka a špirála. Vlasy som učesala a dala do vrkoča. Vrátila som sa do izby kde som do čiernej tašky cez plece dala peňaženku a mobil. dala som ešte nejaké doplnky a išla som do obývačky sa Louisom. Sedel na sedačke a pozeral telku. 

„Môžeme ísť?“ stála som nad ním. Zdvihol hlavu a usmial sa.
„Áno ale v kuchyni ťa čaká neporiadok.“ Zažgeril sa.
„Ty si to neupratal?!“ dala som ruky v bok.
„Zabudol som?“ nevinne sa usmial.
„Druhý krát nesľubuj. Tak poď ty hlupáčik.“ Zasmiala som sa.
 vyskočil ku mne a spoločne sme išli do firmy. Obula som si čierne convers tenisky. Vonku bolo slnečno takže to vydržím. Vyšli sme von a Louis zamkol.
„Myslíš že ma príjmu?“ stisla som mu ruku ako sme vykročili na ulicu. Znova pešo. Dúfam že ma niekto nezastrelí. 
„Určite áno. Si stvorená pre dve veci.“ Usmial sa na mňa.
Nadvihla som obočie. „Na aké?“ usmiala som sa.
„V prvom rade jedine pre mňa a potom aj pre túto prácu.“ Objal ma okolo pásu a išli sme do Ho lister.
„Si si istý že som nikoho pred tebou nemilovala?“ podpichla som ho.
„No, mohla si ale nie tak ako mňa.“ Vystrel sa hrdo.
„TY si ale narcis.“ Štuchla som do neho.
„Takže mám pravdu?“ prilepil sa na moje líce.
„Áno.“ Usmiala som sa hanblivo.
„Vedel som to.“ Zasmiali sme sa.
„Mám chuť na zmrzlinu.“  Zastala som keď sme prešli okolo stánku.
 Vytiahla som peňaženku a išla som si ju kúpiť. Smotanovú. A Louimu som kúpila čokoládovú. Zaplatila som to a podala mu ju. 
„Nie si tehotná?“ pošepkal mi.
„NIE! Určite nie.“ Pokrútila som hlavu.
Na palcoch som si začala počítať kedy majú prísť moje dni. Zastala som a vážne som pozrela na Louisa.
„Čo sa deje?“ pozrel na mňa.
„Meškajú mi dni.“ Pošepkala som.
„Mia. Teraz si nerob so mňa srandu!“ usmial sa.
„Ja nežartujem Louis.“ Pozrela som na ľudí dookola.
Pozerali na nás a mňa zabíjali tými pohľadmi. Začala som pokračovať v ceste.
„Už 2 týždne.“  Pozrela som na neho. „Louis zase sa to opakuje. Zase všetko ničím!“ zaštípali ma oči. Sklonila som hlavu a zmrzlinu som zahodila do koša.
„Mia nie. Vyriešime to. Pôjdeš si kúpiť test.“ Stisol mi pás a išli sme čo najrýchlejšie do firmy keď Louisovi zazvonil mobil.
„Áno? .... Som s Miu... prečo?? Čo to je za otázku... sme spolu von.... Prestaň!“ zložil.
„Čo sa stalo?“ opýtala som sa.
„Nič.“ Usmial sa.
„Louis už ma prešla aj tá práca. Môžeme ísť rovno do lekárne aby som si bola istá že to nemôže byť pravda?“ smutne som na neho pozrela.
„Nebola by si šťastná ak by to bola pravda?“ opýtal sa prekvapene.
„To nehovorím. Iba sme na to mladý a ty si slávny a už teraz ma nenávidia nechcem aby to bolo horšie. Z toho stresu nechcela by som znova o to prísť.“  Sklonila som hlavu.
„To sa nestane. Pozri tam je lekáreň. Poď.“ Pobozkal ma do vlasov a išli sme rýchlo tam.
Vošli sme dnu. Išli sme medzi regály a hľadali testy. Zobrali sme ich asi päť. Teda ja som ich toľko zobrala. Nevedela som čo si mám myslieť. Bola by som veľmi šťastná ak by som čakala s Louisom dieťa. Aspoň by som nemala pocit že som fľandra ale keď by sa to dostalo na verejnosť bolo by to horšie. Brali by ma tak ostatný že som sním iba kvôli tomu. Že má peniaze. Ale ja to nepotrebujem. Mám peniaze aj bez Louisa.  Louis to zaplatil aj keď som nechcela. Skovala som to do tašky. Išli sme ku dverám a vonku už stál zástup fanúšikov.  Prečo?! Louis ma držal okolo pásu a držal mi ja ruku. S nádychom sme vyšli von. Všetci začali kričať a blesky  fungovali na plné obrátky. Dievčatá kričali na Louisa a do mňa niektoré strkali.
„No tak baby prestaňte.“ Louis zastal. Stisla som mu ruku aby prestal. Bude to len horšie. Sklonila som hlavu.
„No tak Louis prečo si s ňou?!“ opýtalo sa dievča pri mne.
„Pochopte že sa milujeme. Nechajte nás prosím vás. Ničí ma to že to nerešpektujete.“ Pozrel na nich smutne a mne stisol ruku.
Ja som mu nič nepovedala. Ostali ticho až na blesky a novinári začali kričať otázky. Louis sa otočil a išli sme od nich preč.
„Louis..“ nenechal ma pokračovať.
„Mia nemôžem sa pozerať ako ťa nenávidia.“ Skrčil obočie.
***
Vyzula som sa a rýchlo som utekala na WC. Tú toaletu som aj potrebovala. Urobila som všetko tak ako som mala a vyšla som von. Položila som ho na skrinku vedľa umývadla a čakala na výsledok. Bolo to dlhé tak som išla urobiť druhý a nakoniec všetky. Počkala som ešte chvíľu. Louis pribehol ku mne.
„Tak?“ objal ma zozadu.
„Neviem.“ Pošepkala som.
„Spolu.“ Stisol mi pás a urobili sme spoločný krok dopredu. Pozreli sme na testy. Boli pozitívne. Dve čiarky svietili na všetkých piatich. Oprela som hlavu o jeho plece a zatvorila som oči.
„To bude dobré Mia. Zvládneme to.“  Pošepkal mi a jeho pery pritlačil na moje spánky. Otočila som sa ku nemu a silno som ho objala. Zdvihol ma a ja som nohy obtočila okolo jeho panvy.  Neplakala som iba som bola smutná z tých následkov čo prídu. Budú ma nenávidieť všetci. Celý svet.
„Musím ísť ešte ku doktorovi. Nemusí to byť správne.“ Odtiahla som hlavu.
„Všetky sú pozitívne Mia.“ Stisol pery. Zhlboka som sa nadýchla.
„Však ma neopustíš?“ zosmutnela som.
„Ako ťa to mohlo napadnúť láska?!“ zamračil sa. „Neopustím ťa. A teba nikde nepustím. Budeme spolu lebo je to NAŠE dieťa!“ pohladil ma po líci a potom pobozkal ma. Prerušil nás zvonček. Louis ma chcem pustiť ale ja som mu to nedovolila. Usmial sa a išiel otvoriť takto. Otvoril dvere a tam stáli chalani. Vošli dnu a smiali sa na nás.
„Vyrušili sme vás?“ zachechtal sa Niall.
„Nie.“ Povedali sme  naraz.
„Počúram sa.“ vyštekol Harry a utekal na WC. S Louisom sme na seba pozreli a neskoro sme skríkli lebo už bol vnútri. Položil ma na zem a išli sme do obývačky. Chalani si posadali dole na sedačku a ja som sa prechádzala hore dole okolo klavíra, na ktorý hrá Louis iba pre mňa.
„Mia?“ vrátil sa Harry a držal v ruky jeden test. Pribehla som ku nemu a zobrala som mu ho.
„Čo to je?“ vyzvedal Liam.
„Nič.“ Odfrkla som.
„Mia sú to chalani.“ Povedal Louis.
„Ja som si aj tak nie istá.“ Popravde bola som si istá. Cítim sa tak ako vtedy.
„Mia je asi tehotná.“ Povedal aj tak.       
NEW! :D Konečne som sa dočkala  aaj vy. Do obeda som písala do predu takže ak chcete a bude tu KOMENTY a viac tak pridám aj zajtra ;) Tak šup chcem vaše názory! Čo hovoríte na to že je Mia tehotná? Čo sa stane?
HOPE YOU LIKE IT ♥ 

 

2 komentáre:

  1. Superr konečne, tešíím sa na ďalšiu oni to zvládnu.......

    PS: už som ti poslala 13 časť moments

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konecnee :D wau tesim sa snimi budu mat bábo len nech to uz tento krat vyde :* rychlo dalsiu cast :))

    OdpovedaťOdstrániť