nedeľa 15. decembra 2013

My Drugs 44



  44. časť
O týždeň neskôr:
Odomkla som dvere na byte. Stála za mnou Perrie a Danielle. Boli so mnou  pri doktorovi. Je to pravda a ja s tým už nič nemôžem urobiť.
„Mia aspoň trochu sa teš.“ Povedala vnútri Perrie.
„Ale ja som šťastná len to nemôžem nejako ukázať.“ Sklonila som hlavu. vyzula som topánky a išla som o vnútra.
„Ako to zobral Louis?“ sadli sme si na sedačku,
„Teší sa.“ usmiala som sa.
„No vidíš. Mia ste na to spolu a nič vás nerozdelí. Spoločne to zvládnete.“ Chytila mi ruku Dan.
„Teraz áno ale brucho začne rásť a ja tu budem na to sama. Louis bude na turné a ja tu budem sama. Naozaj sa teším ale je to skoro.“ Postavila som sa.
„Je to skoro ale už to nevrátiš. Nadýchni sa a povedz že si hrdá na to. Ty a my všetci vieme ako to je a že nie si zlá ako hovoria ľudia vonku. Oni si zvyknú. Loui má rozhovor. Vysvetli to. Sú tam aj chalani a všetko bude dobré.“ Riekla Pezz. Ja som si sadla naspäť. Doširoka som sa na nich usmiala. Perrie ma objala a tešila sa ako dieťa.
„Budem krstná mama.“ Zapišťala.
„Hej, hej a ja čo?!“ odula sa Dan.
„Ty budeš teta.“ Žmurkla na ňu .“to ti stačí.“ Zažgerila sa.
„Ako vieš že ty budeš krstná mala Perrie?“ nadvihla som obočie.
„A kto iný?“ zamračila sa.
„Tak ja neviem..“
„Nie budem to ja!“ prerušila ma. Pohladkala mi brucho. 
***
Vyprevadila som baby von okolo 4 poobede. Zatvorila som dvere a vydýchla som si. Začala som si obzerať byt. Máme tu jednu prázdnu izbu. Louis asi myslel na všetko. Bola to čistá biela izby. Vošla som dnu a predstavovala som si tu dieťa v postieľke a ja s Louisom sa na neho pozeráme. Usmiala som sa nad tou myšlienkou a skúsila som si predstaviť dieťa vo vyššom veku. Či chlapec alebo dievča je to jedno. Hlavne je že bude naše a zdravé. Dám mu všetko čo bude potrebovať a pre neho a Louisa budem bojovať. Nemôžem sa ich vzdať ani jedného. Už by som to sama nezvládla. Dvere buchli a ja som išla do kuchyne pripraviť niečo na večeru. Studené ruky ma objali zozadu a pery ma pobozkali na líce.
„Vitaj.“ Otočila som sa ku nemu a pobozkala som ho na pery.
„Ďakujem.“ Sadol si za stôl.
„Ako bolo?“ otvorila som chladničku. „Potrebujeme nákup.“ Zobrala som vajíčka a slaninu.
„No. Mali sme veľa otázok ale zvládli sme to. Myslím že to bude lepšie.“ Usmial sa. Ja som sa tiež usmiala.
„Myslel som si že ťa už nikdy neuvidím šťastnú.“  Podpichol ma.
„Prečo?“ nadvihla som obočie. Rozbila som vajíčka a nechala pražiť.
„Ako si dopadla ty?“ nechal to tak.
„Testy mali pravdu. Budeme rodičia.“ Sadla som si oproti nemu a usmiala som sa. chytil mi ruku a stlačil mi ju.
„Takže si šťastná?“ nadvihol obočie.
„Áno Loui som šťastná.“ Postavila som sa  a dala som vypražiť aj slaninu. Dala som to na taniere a položila na stôl. Pustili sme sa do toho.
„Zajtra môžem ísť na nákup.“ Usmial sa. iba som prikývla.
***
„Čo myslíš že to bude?“ opýtal sa ma Louis keď sme sedeli na sedačke a pozerala TV.
„Nie je na to skoro?“ otočila som ku nemu hlavu.
„Vôbec. Chcem vymyslieť originálne meno!“ 
„Vždy sa mi páčilo neviem prečo ale meno Evelin.“  Usmiala som sa.
„A ak to bude dievča?“ zasmial sa.
„Louis!“ odtiahla som sa.
„Meno Evelin je pekné pre dievčatko. A aké máš ty?“ nadvihla som obočie.
„Chlapec Tommy a dievča... vlastne ani neviem. Vždy som rozmýšľal iba nad chlapcom.“ Zamračil sa.
„No vidíš! Takže mena máme.“ Mykla som plecom.
„A ak to budú dvojičky?“ opýtal sa.
„Prečo by mali byť dvojičky. Z mojej rodiny nemal nik dvojičky. Z tvojej áno?“  nadvihla som obočie.
„Áno. Aj moje sestry sú dvojičky.“ Usmial sa.
„Nie. Nemyslím si že to budú dvojičky.“ Pokrútila som hlavou.  Oprela som sa o jeho hruď a ďalej sledovala TV.
„Takže mena už máme.“ Zasmial sa.
„Áno.“ Prikývla som.  ďalej sme pozerali a len tak o niečom prehodili reč.
***
„Mia.“ Pošepkal Louis. Otvorila som oči. Bol naklonený nado mnou a už bol oblečený.
„Čo sa deje?“ zívla som si.
„Vieš. Volal Paul a že chce vidieť aj teba.“  Pousmial sa.
„Ty si mu niečo povedal?“ opýtala som sa vystrašene.
„Nie nič. Chcú sa iba porozprávať.“ Usmial sa. To ma trochu upokojilo. 
SO NEW! :D Tak?? Páči sa vám to? Čo od nich Paul chce? Chcem vaše názory ako vždy ;) !! 
HOPE YOU LIKE IT ♥  


1 komentár:

  1. netuším čo chce Paul ale nič dobré to nebude. nič iné k tomu nemôžem povedať

    OdpovedaťOdstrániť