pondelok 30. decembra 2013

My Drugs: Epilóg

EPILÓG
Obletovali ma ako  nejakú kráľovnú. Sme tu už dve hodiny a stále nevieme vybrať tie vhodné šaty. Perrie ma obletovala a pár si vyskúšala aj ona.  Sadla som si na sedačku a vzdychla som si. Oprela som si hlavou a dlaň a pozerala pred seba.  Prižmúrila som očí. Svietili tam čisto biele šaty. Postavila som sa. Pezz a Alice debatovali a ja som išla rovno. Vytiahla som ich spomedzi tých ostatný a zadívala sa na ne.  Dlhé šaty žiarivo bielej farby. Vošla som za záves a obliekla som si ich. Pozrela som sa do zrkadla a usmiala som sa. Tieto sú tie pravé. Vyšla som von a odkašľala som si. Baby sa otočili ku mne žasli.
„Tie sú perfektné.“ Povedala som a otočila som sa.
„Videla som ich a chcela som ti ich ukázať.“ Povedala Pezz a podišla ku mne.
„Určite.“ Zasmiali sme sa.
„Po Týždni. Konečne!“ vydýchla som.
 Už je všetko vybavené. Príprava trvala  4 mesiace čo Pezz to plánovala na 3. Nevadí. 20 apríla je náš deň. 20 je moje proste šťastné a obľúbené číslo.  Evelin bude mať presne 6 mesiacov. Výnimoční deň pre mňa a pre Louisa. Dohodli sme sa na tom obaja. Nude dúfam pekné počasie  a vydarí sa nám to. Celý týždeň bývam u otca. Baby ma tam dotiahli a s Louim si iba telefonujeme. Nie je to fér. Ale už za 3 dni sa znova uvidíme a povieme si Áno!  Vybavili sme ešte topánky a mohli sme ísť domov.
***
O 3 dni:
Kaderníčka a aj kozmetička v jednom upravila na mne posledné úpravy. Vlasy na jednu stranu v cope a vrch postrapatený. Páčilo sa mi to. Bolo to jednoduché. Make up, umelé mihalnice husté a dlhé. Linka jemné a tie jednoduché. Lesk na pery a to bol všetko.  
„Ďakujem.“ Odprevadila som ju aspoň ku dverám.
„Za málo. Veľa šťastia.“ Otočila sa a odišla. Zatvorila som dvere a pozerala som sa na šaty. Pohltila ma menšia nervozita ale ja nedočkavosť.  Dnu vošli Perrie a Alice.
„Jéj.“ Povedali na raz. Perrie zobrala šaty. Mala som na sebe iba biele čipkované nohavičky. Zobrala som jej ich a išla som do kúpeľne. Obliekal som si opatrne šaty a potom upravila. Vrátila som sa do izby. Alice držala podväzok. Perrie mi vhrnula šaty a zdvihla mi nohu. Alice mi navliekla podväzok a Perrie spustila šaty dole a upravila ich.
„Nové šaty. Požičaný a modrý podväzok. A ešte niečo staré.“ Usmiala sa Perrie. Dnu vošla moja mama, ktorú som nevidela celú večnosť. Podišla ku mne a objala ma. Len nesmiem plakať lebo zničím delo na mojej tvári. Odtiahla sa a pobozkala ma na čelo.
„Si krásna.“ Pohladila ma po celej dĺžke ruky.
„Ďakujem.“ Usmiala som sa.
„A niečo staré.“ Otvorila krabičku v ktorej boli náušnice.
„Pravé striebro až na tie perly tie nie sú pravé.  Sú od mojej mamy.“  Vytiahla ich a nasadila mi ich.
„Teraz už je všetko dokonalé.“  Usmiala sa na mňa až sa jej zaleskli slzy.
„Ďakujem mami.“ Pošepkala som a znova som ju objala.
Obula som si topánku vzadu na päte a opätku zdobené a pred špičky je odhalený. Bila som vyššia a šaty boli presne po zem a nešúľali sa. Pozrela som sa do zrkadla a zhlboka dýchala. Mama a baby odišli a vystriedal ich môj otec.
„Nečakal som že sa moja dcéra bude vydávať už v 21.“ Jemne sa usmial. Teraz som už vážne chcela plakať.
„Oci.“  Vzdychla som.
„Už nebudeš moja princezná. Už si dospelá žena a máš vlastnú rodinu.“ Chytil mi obidve ruky. Potlačila som tie slzy preč.
„Vždy budem tvoje malé dievčatko.“  Roztomilo som sa usmiala.
„No, ja keď ťa už nebudem rozmaznávať ja ale tvoj manžel. Áno budeš navždy moja malá princezná.“ Zasmiali sme sa.
„Tak už ma objímeš?“ nadvihla som obočie. Silno ma stisol až som skoro nedýchala.  Odtiahol sa a venoval mi dlhý bozk na čelo. Mala som zatvorené oči a usmievala sa. Potom som ich otvorila.
„Ak ste už  prekonali tie odchody tak prekonáte všeličo.“ Povzbudil ma.
„Áno. Aj keď budem na medové týždne sama lebo Louisovi začína turné.“ Sklonila som hlavu.
„Nebudeš sama.“ Zdvihol mi bradu. Usmiala som sa a znova som ho objala. Dvere sa otvorili.
„Je čas.“ Usmiala sa Vanessa. Otec ma chytil za ruku a vyšli sme von. Vanessa ma držala za ruku a tak sme zišli dole.
Bola tu celá moja rodina. Nastúpila som do auta a išla som do kostola. Nikto nevedel čas a dátum svadby ale nepochybujem že to už vedia. Aj tak som chcela svadbu v kostole.
„Si nervózna?“ opýtal sa Miguel.
„Ani nie už sa neviem dočkať.“ Usmiala som sa. Po niekoľkých minútach sme boli pred kostolom. Zatiaľ tu nebol nik z fanúšikov a z fotoaparátov.  Vystúpila som z auta a všetky oči boli na mne. Usmievala som sa od ucha k uchu. Prebehli ku mne chalani okrem Louisa.
„Páni. Mia si krásna.“ Pochválil ma Harry.
„Ďakujem.“ Pozerala som sa naokolo. Všetci už išli do kostola.
„Ideme?“ chytil ma otec.
Všetci sa rozbehli dnu a ja som z otcom zastala pred kostolom.
„Pripravená?“  otočil sa ku mne.
„Len ma nepúšťaj.“ Stlačila som mu ruku.
„Nikdy.“  Hudba začala hrať a my sme išli dnu. Zbadala som tam Louis a mala som chuť sa ku nemu rozbehnúť.
O niekoľko minút neskôr   
Už sme oficiálne svoji. Teraz som Mia Tomlinsonová. Stále tomu nemôžem uveriť. Povedali sme si to áno. Louis nenechal dohovoriť ani kňaza a povedal Áno dopredu.
Všetci kričali a už to nebola súkromná udalosť ale verejná. Stisla som Louismu ruku lebo som sa bála dievčat za našimi rodinami. Zastali sme na schodoch lebo nás nepustili novinári. Potom prišli Louisho ochrankári a tlačil ich preč.  Nastúpili sme rýchlo do auta a viezli sa na oslavu.
***
Prípitok mali všetci. Ako prvý môj otec. Potom všetci chalani 1D. Perrie, Miguel a aj Alice. Louis a nakoniec moja mama pri ktorej som sa jemne rozplakala. Louis mi utrel slzy a pobozkal ma.
„A teraz mladomanželský tanec.“ Skríkla Pezz.
S Louisom sme sa postavili a prešli do stredu parketu kde bolo srdce. Začala naša pesnička.
PUSTITE SI!
 Objala som Louisa okolo krku a on mňa okolo pásu. V kolísavom pohybe sme si užívali túto chvíľu. Oprela som hlavu o jeho kľúčne kosti a usmievala som sa.
„Milujem ťa.“ Pošepkala som.
„Milujem ťa“ zopakovala  a pobozkal ma do vlasov.
„Dnes v noci vyrážame do Grécka.“   Odtiahla som sa od neho a nadvihla obočie.
„Grécko vážne?“ smiala som sa.
„Áno.  Myslím že si spomínala že miluješ teplo?“ dal hlavu na bok a kútiky sa mu dvíhali do hora.
„Milujem teplo ale menej ako teba. Ale nemal si ísť na turné?“ nechápala som.
"Posunulo sa lebo som nechcel byť na medové týždne s chalanmi ale s tebou." usmial sa.
"Milujem ťa, milujem!" Žmurkla som na neho a pobozkala som ho. Všetci zatlieskali a pískali. Odtiahli sme sa od seba a opreli hlavy o seba hlavy. Pozerali sme na všetkých s úsmevom a zabávali sa. Pripojili sa ku nám aj ostatný a potom začala poriadna zábava. Bola niečo pred pol nocou. Harry a Niall ma vyložili na stoličku. Podišiel ku mne Louis a vytiahol mi šaty.  Zahryzla som si do pery. Namiesto toho aby mi dal ten podväzok normálne chytil ho medzi zuby a pomaly stiahol. Zasmiala som sa a odkopla som ho rovno Alice. Žmurkla som na ňu a ona sa zasmiala. Louis ma chytil do náručia a tancovali sme pomaly tesne na sebe. Potom si ma ukradol otec, Miguel, Niall, Liam, Zayn, Niall a nakoniec Harry. S Louim tancovali Alice, moja mama, Vanessa, Lily, Perrie, Sophia. Prišla aj Dan čo je samozrejmosť takže si sním zatancovala aj ona. A potom asi 15 minút sa venoval s Evelin a krútil sa s ňou a ona sa smiala. Bola som šťastná lebo nič lepšie am nemohlo stretnúť.  Pozvánku som poslala aj Eleanor ale ona neprišla. Harry ma chytil z jednej strany a Zayn z druhej. Ťahali ma  a ja som nechápala.
„Únos nevesty.“ Nastúpili so mnou do auta a Niall naštartoval. Za nami išlo ešte jedno auto.  Vystúpili sme pred nejakým barom. Vošli sme dnu ja som bola medzi nimi jediná žena. Prišli sme ku baru a Liam objednal alkohol. Ja som vypila iba jeden a Niall s Liamom nič. Harry sa skoro opil. Po hodine čakania konečne prišiel Louis. Objala som ho.
„Dávajte pozor.“ Harry povedal na celý bar. Ach jaj.
„Dnes má môj najlepší kamarát veľký deň. Zobral si tam tu krásku. Musím sa priznať že mu trošku závidím lebo som ju chcel nazačiatku ja. Ale ak je šťastný tak som šťastný aj ja.“ Hovoril pomaly aby sa neplietol. On ma naozaj chcel? Pozrela som na Louisa ktorý len pokrútil s úsmevom hlavu.
„A poriadne si tú dovolenku užite lebo potom nebude na to čas. Tak ju poriadne vypráš!“ hodil niekomu mikrofón a išiel ku nám. Ja celá červena som sa otočila ku Louisovi a zaborila som tvár do jeho hrude. Objal ma a spoločne sme odišli. Vrátili sme sa ku ostatným. Už boli 3 hodiny.
„Je čas.“  Usmial sa.
So všetkými sme sa rozlúčili a vyobjímali ma tak akoby ma videli posledný krát. Mňa aj Louis zdvihli do vzduchu a vyniesli nás von až ku autu. Zložili nás a ešte raz objali.  Mama mi podala kyticu. Ja som sa pozrela na všetky ženy, ktoré boli nastúpené. Otočila som sa chrbtom ku ním a na tri som ju hodina do vzduchu. Otočila som sa a všetky boli nešťastné lebo ju držal Niall. Začala som sa smiať a všetci sa pridali. Harry ku nemu podišiel a začali robiť divadlo.. Ako poslednú sme sa rozlúčili s Evelin. Začala plakať a mne bolo do plaču tiež. Pobozkala som ju dlho na pery a dala ju Louisovi.  On ju potom dal Perrie a pobozkal ju na čelo posledný krát. Nastúpili sme do auta a Louis naštartoval a začal trúbiť až kým sme sa im nestratili. V našom byte sme sa preobliekli a maznali sa pri tom. Pobozkali sme sa ešte v aute a Louis vyrazil na letisko.
OD TERAZ UŹ NAVŽDY!
NEW! :D POSLEDNÁ! Ten dlhý odsek posledný som neplánovala ale proste sa mi tam hodil a musela som ho tu napísať. Dole mate obrázky ako vyzerala Mia. Tak a je KONIEC už naozaj :) Teším sa že som to dokončila ale bude mi aj tak chýbať. Ich príbeh a ich problémy. Ako som hovorila že bude druhá séria nebude lebo nie je potrebná. ALE možno raz.. :D No nič to je koniec ich príbehu. Takže dúfam že ste spokojný a páčilo sa Vám to. ja miestami nie som spokojná ale je to môj prvý príbeh a začiatky asi boli o ničom ale tak stále sa snažím. Chcem posledný krát vaše názory na túto poviedku. Venujem ju všetkým čitateľom. 
HOPE YOU LIKE IT ♥    
P.S. Od Stredy začínam pridávať nový príbeh iba Dievča z telefónnej búdky potom neskôr začnem písať aj ostatné. Takže v stredu prvá časť príbehu :D Enjoy! ♥  






Snubný prsteň







3 komentáre:

  1. neee:(( on nesmí být koneeec:(( je to ten nejlepší příběh co jsem zatím četla...<333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o boze je mu luto ze to konci ale uz sa tesim na daslie poviedky ked budu take dobre ako tato mas vyhrane :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes som prečítala celú túto poviedku a musím povedať, že je dokonalá.. :) Ľutujem, že som ju objavila až dnes, pretože som nezažívala to napätie, že čo sa stane v ďalšej časti, ale rozhodne neľutujem, že som pri nej dnes strávila asi 5 hodín.. :D
    *Emma* (od teraz už verná čitateľka :) )

    OdpovedaťOdstrániť